Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Pyörä 600 gixxeri -97

Sattuipa tuossa käymään niin, että siinä oikealla puolella syyläriä oleva pieni vesiletkun "ulostuloputki" tjsp, pääsi murtumaan. Eli ei kokonaan tipahtanu, mutta pari tippaa nestettä pääs tulemaan jo pihalle, että eipä taida enään olla kovin tiivis

Mitenkäs tuan saa korjattua hyvin, että se olis siistin näköinen ja pitäis nesteet sisällä? Mitäköhän materiaalia tua syyläri on?
    Ja onko sillä mitään merkitystä mitä nestettä sinne lykkää sisälle?
    Eiköhön se syyläri alumiinia ole, joten tigillä vähä saumaa ja taas pelittää
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.

"Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
    hmm...mulla on joku avaamaton pullo, jossa lukee.. "Korjaa pienet jäähdytinvuodot nopeasti ja pysyvästi." ..Carlake on valmistaja ja alunperin tuota autoa varten ostin,mutta enpä keksi syytä miksi ei pyörään kävisi... ..käyttö ohjeen mukaan vaan kaataa tuota oikean suhteen syyläriin ja kama sitten "hakeutuu" oikeisiin kohtiin tukkien ne..
    tuon käytöstä ei siis ole kokemuksia kun ei se syyläri loppujen lopuksi vuotanutkaan..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Miggi löytyy, muttei tiggiä, eikä kukaan tuttukaan tunnusta omistavansa..

Unohtuipa mainita, että mitään mömmöjä en kaada syyläriin. Oon pitänyt nissanin kantta kädessä josta oli joskus korjattu jäähdytinvuoto mömmöillä.. Tukkii vesikanaviakin..

Niin ja käykö tuonne ihan tavallinen jäähdytinneste, vai pitälö olla jotain erikoista?
    Juotostinalla ja jollain pikku polttimella, vaikka Biltsusta.
    Pysyykö juotostina kuinka hyvin?
    On olemassa ihan oikeita jäähdytinkorjaamoita. En tiedä onko teilläpäin. Eivät yleensä kauheita hintoja tuollaisista hommista ota.
    Turha tarkkuus on teknistä kypsymättömyyttä!!!
    Löytyyhän noita. Pitääpä käydä kysymässä..
    Lainaa (Ahonen @ Huhti. 10 2006,21:06) kirjoitti
    On olemassa ihan oikeita jäähdytinkorjaamoita. En tiedä onko teilläpäin. Eivät yleensä kauheita hintoja tuollaisista hommista ota.
    Missäköhän päin tällaisia olisi? Mulla sama pyörä kuin aiheen aloittajalla ja syylärin oikean puolimmainen ylä kiinnike repeytynyt kokonaan irti.
    Lainaa (Tabuli @ Huhti. 10 2006,20:55) kirjoitti
    Pysyykö juotostina kuinka hyvin?
    Kyllä se ainakin minimotossa on pysynyt.
  12.  
    Pääkaupunkialueella suosittelen Jäähdytinhuolto Kinanen, Ala-Malmilla.

Teki minun kustomi kaarevaan jäähyyn nopeasti ja ammattitaidolla uudet korvakkeet, poisti turhia ulostuloja ja täyttökorkki kanssa lähti newadaan. Todella hienoa hitsausjälkeä. Olisi voinut jättää alumiinin väriseksi, jos ois sopinut pyörän väriin.
    Hinnat ei päätä huimaa siellä.

Kantsii käyttää...

-H-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ