Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Olen ostamassa pyörää yksityiseltä ja rekisteri otteessa omistajana on Nodea rahoitus yhtiö/osamaksu ja haltijana se jolta pyörää olen ostamassa. Miten kauppa tehdään kun rahoitus yhtiö on oikea omistaja? Käydäänkö kauppa tekemässä pankissa vai saako myyjä-"haltija" , jonkun luovarin jotta hän voi myydä pyörän?

Pyörän voi myydä vain omistaja -eli rahoitusyhtiö tossa tapauksessa. Ilman, että rahoitusyhtiö on mukana osapuolena, sulle ei tuu omistusoikeutta. Ota itse yhteyttä rahoitusyhtiöön, ettei käy köpelösti.
    ... jotain piti muistaa
    Rahoitusyhtiöltä saa luovarin takasin kun pyörä on maksettu. Kannattaa varmaan soittaa sinne yhtiöön siitä miten tuollainen tilanne kannattaa hoitaa.

Nythän pyörän joutuu tavallaan maksamaan "etukäteen" jotta edellinen omistaja voi maksaa velan pois ja siten saa luovarin ja voi luovuttaa pyörän sulle. Tällä hetkellä myyjä on myymässä rahoitusyhtiön pyörää.

Joskus rahoituksen siirtokin onnistuu.
    Tackkar å pockkar vastauksista noin vähän sen arvelinkin olevan. Otanpa siis yhteyttä ennen kaupan tekoa tuonne rahoitus yhtiöön.
    vaikka kysymys onkin NOrdeasta niin esimerkin vuoksi ... Ge:n rahoittaman kikottimen saa myydä....
    - Soitto Ge:lle ja loppuvelan tiedustelu.
    - Pienta vekslausta siitä paljon ittelle vielä moposta haluaa
    - Rahat samalla jo tutulla viitenumerolla maksuun(tietenkin uusi omistaja maksaa,ei mulla oo rahaa sellasiin)
    - Faxilla kauppakirja jäljennös Ge:lle.
    - Luovari muistoksi.
    - Ge lähettää fyffet saatuaan uudet paperit uudelle omistajalle.

onnea uudelle omistajalle.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Ite ostin edellisen pyörän haltijalta. Omistajana toimi rahamies nimeltä GE money. Tehtiin kaupat siten, että mulle heaettiin ensin myönteinen rahoituspäätös GE:stä eli loppuvelka siirtyi mun nimiin. Tämän jälkeen maksoin sitten erotuksen itse haltijalle (hänellä kun ei ollut paljoa velkaa pyörästä GE:llä vaan lähinnä vakuutusten takia oli sen ottanut - ja silloin GE:n vakuutukset oli tosiaan toisen hintaisia kuin tänä päivänä). AKE kauppakirjat täyteltiin ihan normaalisti eli jäi molemmille dokumenttia kaupoista. Homma oli hoidettu minuuteissa eli mistään suuresta operaatiosta ei ollut kyse.
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  7.  
    Mutta voit varautua siihen, ettei ne lähetä sieltä GE:ltä kovinkaan nopeasti sitä luovutus osaa sulle tai sit se tulee nopeestikin. Mä kun tein autokaupat yksit. kanssa ja maksoin loppuvelan GE:lle ni meni n. 3 viikkoa, kun vasta tuli luovutusosa mulle ja sain soitella useaan otteeseen, että mikä kestää ja aina sanoivat laittavansa sen postiin samana päivänä. Noh, mitä noista...tulihan se lopulta ja olin tyytyväinen en vaan ymmärrä mikä siinä kesti ja mätti...?
    Ja jos teet siitä pyörästä kaupat esim. lauantaina, niin soita GE:lle ja kysy niiltä mikä on sen pyörän lauantaista seuraavan maanantain velka summa, niin ei tuu mitään yllätyksiä! Näin, koska se velka summa elää siinä koko ajan. Ite en tajunnu sitä ja olisin joutunut maanantaina maksamaan n. 100€ enemmän loppuvelkaa GE:lle, kuin mitä piti, mutta sain puhuttua sen itelle paremmin päin. Liekö sen takia kestänyt sen luovutusosan kanssa.....

K6/K7/K8 1000 Gikseriä vailla...