Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    oletteko ite niitanneet ihan vaan vasaralla ja pistepuikolla vai pitäisikö hankkia kallis niittaus vehje?? olisko paikkaa mistä halvalla saisi kyseisen värkin? tänään kausi korkattu ja 200km takana täällä keskisuomessa
  2. #2
    vasaralla ja pistepuikolla ainakin täällä...
  3. #3
    Sama vika rahikaisella eli vasaralla ja piikillä. Pallopäinen niittausvasara olisi poikaa. Vähän se aikanaan mietitytti että kestääkö. Olen niitannut 3-4 ketjut ja hyvin toimineet (Cebari ja Bläkkari).
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  4. #4
    Kaveri osti joskus jotkut erikoiskovaksi karkaistut ketjut jamppuunsa, oli niitinkin kovuus sitä luokkaa ettei siihen saanut jälkeäkään perinteisillä menetelmillä. Tavan niitti ei taas käynyt ketjuihin, siihen tul hitsimälli... . Ei kyllä kuulemma ketjutkaan oo venynyt...



  5. #5
    Ihan vaan vasaralla ja pistepuikolla ja hyvin on kestänyt ainakin tähän asti
  6. #6
    Vasara, pistepuikko, ja pikkuleka..pikkuleka liittimen taakse ja vaikka naapurin jamppa pitämään sitä hetki paikallaan.Naputellaan niitti paikoilleen ja tarkkaillaan ettei mene liian kireälle (TS: pitää olla sama välys kuin muissakin lenkeissä)
  7. #7
    Ennen muinoin kun telkkusin noiden ketjujen kanssa enempi niin ainakin EK:n ketjuissa oli sellainen ruuvattava lukko eli tapeissa oli kierteet ja ihan vaan kiintoavaimella ruuvattiin kiinni ja katkaistiin sitten ylimääräiset pois. Nykyisissä pikkupyörissä on ihan tavallinen lukko.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  8. #8
    Kettinki katkipoikki ja vetoaxeli pas2 ja vaihteistonkuori halaki and armoton vitutuxenpoikanen....eli ei missään nimessä mitään vitun lukollista vitjaa ainakan mulle.Vaikkas ne kettinkit oli ihan syvältä pexxeesxä mikkä pösähti pas2:i,no eihän sitä tietysti siinä saatanan huumassa tajunnu.jäykkiä lenkkejä hänessä...eli olis tarvinnu heittää aikaa sitten withuun.Oppia ikävä kaikki.
  9. #9
    Tavisketjut menee ihan lukolla, mut o- ja x-rengasketjut mielellään niitattavana kiitos. Ihan kotikonstein niittasin ja on se jo kymppitonnin kestäny että... kai se vielä ainakin toisen mokoman.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  10. #10
    Pallopää vasara ja sopiva tamppi. Tietenkin ajatus mukana.
    Ei niin nopeeta pyörää mitä ei 762 tavoita
  11. #11
  12.  
  13. #12
    Tekee muuten ketjujen katkeaminen vain viidenkympin vauhdistakin ihanan kallista....
    www.energiamestarit.fi