Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Elikkäs vaihtoehtoina tällä hetkellä Yamaha xvs 650 drag star ja Suzuki vz800 marauder. Mikä käytännön ero noilla kuutioilla on? Kannattaako niihin kiinnittää liikaa huomiota?
    Ja onko suosituksia kumpi on se "oikea".
    Aloittelevalla motoristilla valinnanvaikeus ja tiedonpuute.
    Tällähetkellä vain ulkonäkö ja hinta on ollut ratkaiseva.
    Onhan se niin, että isommilla kuutioilla saadaan paremmat väännöt kokeeseen, ja eikö se näissä custom -vehkeissä ole aikas mukava juttu.
    Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
    Molemmat ovat keskikokoisia customeita eikä noin pienten kuutioiden ero ole ratkaisevaa varsinkaan customeissa. Sen kummemmin kuin merkkikään...

Huomattavasti tärkeämpää olisi päästä koeajolle ja se sit kertoisi huomattavasti enemmän. Eli kumpi tuntuisi paremmin omalta.
    Noista kahdesta sukisuki on aika paljon vahvempi ja aavistuksen verran raskaampi.Alussa varmaan jammu tuntuu helpommalta,mutta pienen hetken päästä susuki on mukavampi ja pikkusen ripeempi.Marauder on vähän isompi jos on isompi kuski niin parempi vaihtoehto. * Tää on vaan mun mielipide joku voi olla vapaasti erimieltä. * *:
    Yamaha on ainaskin hienompi sanon minä, silti varmaan sen sutsukin noista valitsisin. Tehot taitaa pyöriä melko samoissa.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
    Ei huonoja kumpikaan, mutta itse pidän enemmän yamahan ulkonäöstä. Lisäksi drag starista löytyy kardaaniveto jos se mitään merkitsee.
    Suzuki GSX750
    No omasta kokemuksesta voin ainakin kehua Marauderia erittäin hyväks pyöräks. Se on yllättävän pirteä customiks ja yhden kesän sellasella ajelleena, olin aika vakuuttunut.

Ulkonäkö asioista sen verran, että kyllä pyörästä laittamalla saa todellakin makeen. Jos oot Marauderia ostamassa, kato esim. tää.

=owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php]Kliks

Jäi mieleen ku tuol tsiigailin eri customeiden hintoja.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Marauderissa voima tulee mukavammin kuin jammussa. Kyllä se kymmenen newtonia tuntuu melko selvästi ajossa. Toisaalta Jammu on kruisailijan pyörä vähän nihkeällä koneella ja marauderista löytyy taasen sporttisia ominaisuuksia.

Siinä mielessä olen Marshallin kanssa samaa mieltä, että Maukka on rakentajan pyörä. Siitä saa helposti puristettua varsin räyhäkkään näköisen pyörän.

Lopullinen päätös lienee kuitenkin makukysymys, mutta paperilla marauder selviää mielestäni melko selvänä voittajana. Näin ainakin silloin, kun itse näiden kahden välillä tuskailin.

Ja loppuun pakollinen mainos. Oma on myynnissä (ks. sigu), kun kyykkyä on kovasti alkanut tehdä mieli.
    Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
    Tuo Sartren Maukka on kyllä niin pirun komea ilmestys, että se sekoitti pääni joksikin aikaa. Nyt palasin kuitenkin raiteilleni ja Drag Star on uimassa kovaa vauhtia Suomea kohti. Merkkiuskollisuus on se joka jyllää

Maukassa on epäilemättä teho mukavammin tarjolla ja leveät renkaat antavat rutkasti näyttävyyttä. Koeajo on kuitenkin se joka paljastaa kumpi pyöristä sopii omaan käteen paremmin. Liika numeroiden tuijottelu ei auta mitään näissä valinoissa vaan lopullinen valinta tehdään jollain ihan muilla kriteereillä.
    Suzuki GSX750
    minkäköhän customeita sanotaan customeiksi, kun ei niissä ole yleensä muuta customia kuin satunnainen kotka lisätty.

jonkun rakentelijan katepyöräkin on enemmän 'customi'

Jake
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Kyllä minäkin ottaisin sen marauderin... Tiedän että jammu kumminkin kävisi heti pieneksi, joten heti vähän tehokkaampi peliin.
    Siis vaikka ei mitään kilpaa ajettaisikaan.
    Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!

Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
    Vähän OT mut kuitenkin aika mielenkiintoista, että tossa 650 Dragstarissa on aika selkeästi vähemmin tehoa kuin sitä pienemmässä jammussa eli Virago 535:ssä. Vastaavasti painoakin kertyy kymmeniä kiloja enemmän.

Onhan toi Dragstar tietty paljon paremman näkönen mutta kuitenkin...
    Suzuki, tietenkin....
    Tukka putkella pitkin baanaa,
    kyllä vauhti korjaa virheet.
    Vääntöjä kantsii seurata, katelin että Dragstara ois 51Nm per 3000 I/min, Virago 48Nm per 6000 I/min. Se tekee varmaan käytössä aika paljon eroa Dragstaran hyväksi. Joku sanoikin että tosi helposti tuntuu menevän paperitehoihin verrattuna.

Ei tehoja kannata kattella niin tarkkaan vaan mieluummin vääntöjä ja missä ne on.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Biken vuoden 1999 nro 9 keskikokoluokan custom-testissä Marauder oli heidän mittausten mukaan pikkasen nopeampi kaikin tavoin(paikoiltaan ja ohituskiihtyvyydessä). Marauder on myös aavistuksen kevyempi, varustettu tehokkaammilla jarruilla mutta siinä on onnettoman pieni tankki(13 l., Yammussa 16).
    Kumpaakaan pyörää en henk.koht. tunne mutta omasta mielestäni Marauder on paremman näköinen ja onhan siinä 150 cc isompi kone joka jo varmasti käytössäkin tuntuu tehokkaammalta. Vääntöä Yammussa tuo aiemmin mainittu 51 ja Marauderissa 65.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Itse vaihdoin viime kesänä Yamaha xvs 650 drag starin, suzuki 1200 s bandiittiin. Kyllästyin olemattomaan tehoon ja ajo-ominaisuuksiin.
    Ajoin Yamahalla n. 20 tkm ja nyt tuntuu, että olisin ollut ilman MP:tä 20 tkm.
    Emännällä on Suzukin C800 vm. 2004, ajo-ominaisuudet on huomattavasti paremmat kuin drag starilla, tehoakin hiukan enempi. Mopedi silti bandiittin verrattuna.
    Makuasioitahan nuo pyöränvalinnat, mutta mulle ei henk.koht enään koskaan customia.
    Molemmat ok, suosisin kuitenkin suurempaa kuutiotilavuutta, kun nuo vakuutuksetkaan ei ainakaan kallistu.
    BMW S1000 rr
    BMW 800 GS
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa K8
    BMW F 650
    Kawasaki ZX 12R
    Honda VFR 800
    Yamaha FZS 600 Fazer, Suzuki GS 500
    Marauder On suhteellisen tehokas customiks ja ajo-ominaisuudet riittää kivasti myös mutkatielle. Dragiä pari kertaa ajaneena mun mielipide on, että on kyllä todella alitehoinen jos vertaa Marauderiin.

Marauderista saa todella hyvän näkösen ku pikkusen laittaa ja sen sporttinen ulkomuoto uhkuu Dragistä puuttuvaa aggressiivisyyttä. Otat sitte kaikki saakelin kilkkeet kuten mahdolliset plexit ja sissybarit siitä heti irti! Putkien vaihtoa myös suosittelen. Aika ruohonleikkuriäänet orgeilla.

Kato myös tää KLIKS

Ei muuta ku Maukka alle ja kohti hyviä ajokelejä!

Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Suzuki..
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  20.  
    Suikka!
    kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!