Onko kukaan muu harkinnut moista omaan pyöräänsä itse olen jo pidempään miettinyt asiaa pietarissa yksi liike myy settiä joka sopisi kuulemma suzukiin vaik etupääs se liike edustaa hd ta *samanmoisen kamppeen saa riihimäki/hyvinkää akselilta yhdestä pienestä puljusta hinta vain ihan eri luokkaa *pietaris n 500€ suomen puolel 1200€ ihmettelen etupäässä moista hintaeroa siis perseaukisena kysyisin viisammilta tietääkö kukaan sopiiko hdn remmisarja suzukiin oikeasti tai jos tietää paikan josta saisi moisen järkihintaan matkustamatta pietariin niin olisin kiitollinen jäisi rahina kahina pesut ja vahaukset veke ..![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06
Tämän on pakko olla vitsi?
Ahdettu 1216
Ehei ei tämä ole vitsi--> Hihnaveto
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
Kyllä minä ainakin jaksan ketjuja rasvailla sekä putsailla ja myös puhdistella ketjuöljyä pyörästä pois, mutta mitkä on sen hihnavedon hyvät/huonot puolet?
Miten paljon kilometrejä sen hihnan pitäisi kestää ja pitääkö sitä hihnaa vaihdettaessa irroittaa takahaarukka, vai miten se laitetaan paikalleen? Paljonko se pelkkä uusi hihna maksaa?
Ainakin Buell s1W mallissa joutuu remmin vaihdossa puoliksi iroittamaan moottorin sekä swingin ja joihinkin niihin on vaihdettu jälkeenpäin ketjut & rattaat.
Ahdettu 1216
kiitosta taasen arvon kanssa mopoilijat ***
mielipiteenne sai miettimään miinuspuoliakin hihnasta... silti *
mutta onhan täs aikaa kun ketjuilki viel kilsoja edes ettei joudu nyt vaihtoa suunnitteleen... *
![]()
Suzuki pv50 -90
Suzuki Gs 125 -88
Suzuki TsR 125 -91
Honda Vff 750 -85
Suzuki Vs 700 -86
Suzuki Gsx 1400 -05
Honda Cb 1300 -06