nyt on ensimmäiset kilometrit nielty asfalttia
jos tänään vielä klubi iltaan tulis pyörällä
Matti Kyllönen, Magny Cours, 1993:
"Siellähän on paljon ruuhkaa, tämähän on kuin Mannerheimintiellä!!" "Noh, ei se ole mitään verrattuna siihen mitä Keski-Euroopassa sanalla ruuhka tarkoitetaan!" (keke)
70km tuli tänää rallattua, iltaan myöten rupes jo vähän viilenemään, mutta fiilis on mitä paras!![]()
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Jos se pöristelijä pöristeli punaisella Monsterilla niin sitten saa minua saa syyttää moisesta(FuturaRST @ Huhti. 08 2006,19:56) kirjoitti
Mennä nyt keskellä talvea kiusaamaan ihmisiä joiden mopo on vielä tallissa
Ajoin peräti 8 kilsaa, pari pikku mutkaa tuli ajettua kun tallilta on vain 6 kilsaa himaan.
Juu onhan tota kausi avattu jo viime sunnuntaina!Nyt jo reilu 500km tullu ajeltua.
Jep, ensimmäiset kilometrit kaksipyöräisellä takana. Ajoneuvona hulvaton Yamaha Aerox
Oma Ducati saa jatkaa rauhassa talviuniaa, nyt on vähän muuta puuhaa.
Desmo Jugend
reilut 300 km ajettu ja tukaati parkkiruudussa turvallisesti.
Olipa mukavaa puuhaa jälleen kerran. En muistanutkaan, että se tukaati on noin kiva vehje.
Tulevalla viikolla alkaa, kunhan saan vakuutukset kuntoon. Pitäisi hakea pyörä huoltomestasta viimein pois. Johan tuollaisessa +10 asteen lämpötilassa ajelee mielellään.
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Tänään tuli lunta, heh... missä se kevät mahtaa olla...
Noo... ei haittaa sillä sain tänään vasta takarungon kiinni, putkiston kiinni, linkut vaihdettua, etu- ja takaiskarit asennettua ja vielä puuttuu muutama pikku modifikaatio niin saadaan laitteet vähän vakiokuntoa parempaan kuntoon!
Aloitellaan vaikka sitten kun tulee kunnon kelejä.![]()
Tänään oli täällä päin Suomea miltei 10 astetta lämmintä, joten kyllä kohta tarkenee. Ei se tästä enää kylmemmäksi enää mene.(Jyri @ Huhti. 09 2006,20:17) kirjoitti
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Jos se oli punainen SS800, se olin minä ulkoiluttamassa Bellan pyörää!(markku33 @ Huhti. 09 2006,17:50) kirjoitti
mime
syyttäkää minua jos se oli harmaa st(mime @ Huhti. 10 2006,17:23) kirjoitti
![]()
Matti Kyllönen, Magny Cours, 1993:
"Siellähän on paljon ruuhkaa, tämähän on kuin Mannerheimintiellä!!" "Noh, ei se ole mitään verrattuna siihen mitä Keski-Euroopassa sanalla ruuhka tarkoitetaan!" (keke)
jep, mun punaista paholaista tosiaan ulkoilutettiin viime lauantaina aleksis kivenkadulla :o))) itse ajattelin aloittaa ulkoiluttamisen tänään!!!! *(genesis @ Huhti. 10 2006,18:46) kirjoitti
![]()
CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)
Kävin tänään ajamassa tyttären skootterilla kun en Ducatia saa vielä tallista ulos.![]()
Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak