Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 35:sta
  1. #1
    Huu,

    Ostin tuossa muutama kk sitten -90 1000 EXUP.in,ja ajattelin että voisi tietenkin jonnekin viedä säädettäväksi,huollettavaksi ja penkitettäväksi koko ruojake,kun en koko vekottimesta tiedä yhtään mitään.Germaanit ovat sille kai jotain tehneet,,,
    Mihnäs tällaisia toimenpiteitä pk-seudulla harjoitetaan,ja mihin hintaan?




    Never crash and burn, never gonna die,,,
  2. #2
    Isällä on kans -91 1000 fzr exup. Sille myös germaanit "jotain" tehneet. Mitattu 155 takapyörältä
    Viisi laukausta päähän riittää.
  3. #3
    Niistä aina tiedä,,sakemanneista.
    Nooh näkee viikon päästä miten burnaa,ja tuhmuuksia tekee
    Mul autokin saksasta,no,hyvä onkin,ihan sattumaa et tää mopokin tuli sielta.
    .
    Never crash and burn, never gonna die,,,
  4. #4
    Lainaa (Korhonen @ Huhti. 08 2006,21:00) kirjoitti
    Isällä on kans -91 1000 fzr exup. Sille myös germaanit "jotain" tehneet. Mitattu 155 takapyörältä *
    Jokos on selvinnä mitä "jotain" tehty ko noin kivasti heppoja?
  5. #5
    Lainaa (fzr1000 @ Huhti. 10 2006,07:59) kirjoitti
    Lainaa (Korhonen @ Huhti. 08 2006,21:00) kirjoitti
    Isällä on kans -91 1000 fzr exup. Sille myös germaanit "jotain" tehneet. Mitattu 155 takapyörältä *
    Jokos on selvinnä mitä "jotain" tehty ko noin kivasti heppoja?
    Melko paljon saa tehdä että tuo 155 takaselta toteutuu. Se olis noin 30-35 hepan nousu vakioon
  6. #6
    Ei kai sitä ole kukaan mennyt purkamaan ja kattonu. Tuttu toi sen joskus 4-5v sitten saksasta ja oli käynyt sitten suomessa penkittämässä. Ite en oo sillä ajanut joten ei oikein ole vartailupohjaa pitääkö tuo sitten paikkaansa.. Viitosella vielä nostaa keulaa kiihdyttäessä ja kulkee sen mittarin tappiin. Joku joka noilla on ajanut voisi sitten kertoa, että tekeekö se saman vakiona.
    Viisi laukausta päähän riittää.
  7. #7
    Lainaa (Korhonen @ Huhti. 10 2006,15:58) kirjoitti
    Ei kai sitä ole kukaan mennyt purkamaan ja kattonu. Tuttu toi sen joskus 4-5v sitten saksasta ja oli käynyt sitten suomessa penkittämässä. Ite en oo sillä ajanut joten ei oikein ole vartailupohjaa pitääkö tuo sitten paikkaansa.. Viitosella vielä nostaa keulaa kiihdyttäessä ja kulkee sen mittarin tappiin. Joku joka noilla on ajanut voisi sitten kertoa, että tekeekö se saman vakiona.
    5:lla nostaa keulaa kaasusta?? * Mitkä välitykset?

    Kumma juttu, kun esim. K5 jossa on n. 170hp takarenkaalla täysputkella, ja on lyhyempi pyörä, ei nosta vakiovälityksellä edes kakkosella puhtaasti powerwheelietä



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #8
    En tiiä nostaako kaasusta vai millä kytkimen ränkkäämisellä, kun en edelleenkään ole itse sillä ajanut. Power wheelietä hiukka epäilen Että se sit siitä. Vois koittaa käyttää penkissä sitä tuossa kesällä. Ei mee ihan mutuks ja kuulopuheiksi.
    Viisi laukausta päähän riittää.
  9. #9
    Lainaa (Korhonen @ Huhti. 10 2006,16:09) kirjoitti
    En tiiä nostaako kaasusta vai millä kytkimen ränkkäämisellä, kun en edelleenkään ole itse sillä ajanut. Power wheelietä hiukka epäilen * Että se sit siitä. Vois koittaa käyttää penkissä sitä tuossa kesällä. Ei mee ihan mutuks ja kuulopuheiksi.
    Joo, jos sillä saa edes repimällä keulan vitosella ylös, niin sekin on jo uskomaton suoritus vakiovälityksillä

    Usein jutut, että kuinka helposti joku keulii, ovat todella rajusti liioiteltuja. Jopa lehtijutuissakin!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  10. #10
    Lainaa (Korhonen @ Huhti. 10 2006,15:58) kirjoitti
    Ei kai sitä ole kukaan mennyt purkamaan ja kattonu. Tuttu toi sen joskus 4-5v sitten saksasta ja oli käynyt sitten suomessa penkittämässä. Ite en oo sillä ajanut joten ei oikein ole vartailupohjaa pitääkö tuo sitten paikkaansa.. Viitosella vielä nostaa keulaa kiihdyttäessä ja kulkee sen mittarin tappiin. Joku joka noilla on ajanut voisi sitten kertoa, että tekeekö se saman vakiona.
    Hyvä juttu että jollain fzr liikahtaa noin kivasti...mun fzr ei.
  11. #11
    Pakko kyllä kattoo välitykset siitä enskerran kun käyn kyläilemässä. Sillä selittyy ainakin se kiihtyvyys ja huiput mittarin mukaan. Pitää kysellä samalla sitä dynopaperia, jos sattus jollakin jemmassa se olemaan.
    Viisi laukausta päähän riittää.
  12. #12
    Vitosella nousee keula... Anna se vitonen jollekkin bodarille niin se nostaa keulaa siitä Jammusta. Kyllähän se on taivaan tosi ettei ilman ylikokoon porausta 155 lukemia löydy siitä takaselta ja silloinkin pitäisi kansi olla tehty ja putkisto mallia kokoränni. Mulla on odotukset noi 155 takaselle ja koneeseen on tehty todella paljon muutoksia ja ei se keuli kaasusta kuin kakkosella ihan oikeasti.
  13. #13
    Voihan se kyllä olla, että aika on kullannut penkkituloksen ja tehot olikin koneelta. Välitykset on niin tiheät, että kiihtyy pirusti ja mittari näyttää 50 km/h liikaa Turha tätä on puida kun ei ole faktoja. Menee vaan turhaksi paskan jauhamiseksi.
    Viisi laukausta päähän riittää.
  14. #14
    Yksi fakta lisää tähän soppaan. Tuon ikäisten Jammujen mittarit ottavat tietonsa eturenkaalta ei vaihdelaatikosta. Joten välitysten vaihto ei vaikuta mittarivirheeseen. Monesti nou lukemat ja keulimiset muuttuvat parin oluen jälkeen ja aika monesti kultaa muistoja... No hard feelings
  15. #15
    Joo kiitti,olikin vitusti apua
    Tais kadota koko juttu jonkun muun kuulopuheisiin,,,
    Never crash and burn, never gonna die,,,
  16. #16
    Lainaa (redsnake @ Huhti. 13 2006,22:48) kirjoitti
    Joo kiitti,olikin vitusti apua
    Tais kadota koko juttu jonkun muun kuulopuheisiin,,,
    No, ei toi kysymyskään ollu ihan helpoin vastata * *

    Kyllä täällä pk-seudulla harjoitetaan juuri niitä toimenpiteitä mitä haluat, hinta sen mukaan mitä kaikkea tehdään.

    Vanhassa pyörässä on äkkiä enemmän tehtävää kuin öljynvaihto, mutta mitä kaikkea haluat sille tehtävän, on enimmäkseen sinusta kiinni (paljonko haluat maksaa).

    Eli sanotaan että satasesta ylöspäin *



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #17
    No,eihän siinä nyt mitään vaikeaa ollut,vai oliko?
    Kysyin vain säätöä,penkitystä,ja ehkä pientä viriä suuttimilla jne,jos sellaista pystyy tuohon tekemään,tai sit pannaan vaikka tbo jos ei riitä,kerpele.
    Aika helpostihan tuosta sen 200 ulos saisi vai eikö?
    Never crash and burn, never gonna die,,,
  18. #18
    Lainaa (redsnake @ Huhti. 14 2006,15:47) kirjoitti
    No,eihän siinä nyt mitään vaikeaa ollut,vai oliko?
    Kysyin vain säätöä,penkitystä,ja ehkä pientä viriä suuttimilla jne,jos sellaista pystyy tuohon tekemään,tai sit pannaan vaikka tbo jos ei riitä,kerpele.
    Aika helpostihan tuosta sen 200 ulos saisi vai eikö?
    Ei saa, pitää tehä ihan **tusti!!!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  19. #19
    Noinko on? Ei nyt ainakaan luulis olevan vaikeata,,,olen ehkä,ja tietenkin väärässä,,,
    Jos viilaa vähän antaa,ja isommat venat?
    Never crash and burn, never gonna die,,,
  20. #20
    Vapaasti hengittävänä melkoisen vaikeeta päästä noille lukemille
    Ahdin tai kaasut kiinni niin sitten alkaa olla helpompaa
    Ei oo riemulla rajaa kun Busalla ajaa
  21. #21
    Ai?
    Outoa,,,eihän 50hp voi kovin vaikeassa olla,autoissa ainakaan Mopoista en sit tiedä.

    Ehkä joku velho voisi saadakin,tiedän kyl yhen mut en tiedä onko se enää järjissään,vai kuutamolla?
    Kuka tekee turbotuksia Etelä suomessa?
    (Laitoin kyselyn Street Turboon Mikkeliin,et möksä reissul vois viedä pajalle)



    Never crash and burn, never gonna die,,,
  22. #22
    Lainaa (redsnake @ Huhti. 15 2006,12:02) kirjoitti
    Ai?
    Outoa,,,eihän 50hp voi kovin vaikeassa olla,autoissa ainakaan Mopoista en sit tiedä.

    Ehkä joku velho voisi saadakin,tiedän kyl yhen mut en tiedä onko se enää järjissään,vai kuutamolla?
    Kuka tekee turbotuksia Etelä suomessa?
    (Laitoin kyselyn Street Turboon Mikkeliin,et möksä reissul vois viedä pajalle)
    Laatikon aukaisuun saat ainakin varautua jos alat turbottaa, ei tahdo edes vapari tehoja kestää. Eikä tuota ylensääkkään taida olla viisasta alkaa turbottaa, menee sylinputket soikeaksi, ja viisammat osaa kertoa lisää mitä muuta ongelmia tulee, ei ole hyvä aihio tuo FZR. Helpoin olisi ostaa suorilla turbotettu gikseri, jos ei tehot riitä.
  23. #23
    Lainaa (redsnake @ Huhti. 15 2006,12:02) kirjoitti
    Ai?
    Outoa,,,eihän 50hp voi kovin vaikeassa olla,autoissa ainakaan Mopoista en sit tiedä.

    Ehkä joku velho voisi saadakin,tiedän kyl yhen mut en tiedä onko se enää järjissään,vai kuutamolla?
    Kuka tekee turbotuksia Etelä suomessa?
    (Laitoin kyselyn Street Turboon Mikkeliin,et möksä reissul vois viedä pajalle)
    +50hp ei onnistu vaparina, jos et laita siihen selkeästi isompaa sylinteriryhmää.

    Oiskohan noissa autoissa vähän enemmän tilavuutta, ja pienempi viritysaste. Prätkän koneet kun on jo muutenkin viritysasteeltaan aika kovia.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  24. #24
    Taidat puhua asiaa,,,
    Never crash and burn, never gonna die,,,
  25. #25
    Toisaalta,,,en usko.
    Never crash and burn, never gonna die,,,
  26. #26
    Lainaa (redsnake @ Huhti. 15 2006,12:02) kirjoitti
    Ai?
    Outoa,,,eihän 50hp voi kovin vaikeassa olla,autoissa ainakaan Mopoista en sit tiedä.

    Ehkä joku velho voisi saadakin,tiedän kyl yhen mut en tiedä onko se enää järjissään,vai kuutamolla?
    Kuka tekee turbotuksia Etelä suomessa?
    (Laitoin kyselyn Street Turboon Mikkeliin,et möksä reissul vois viedä pajalle)
    Jos ajotyylisi korreloi juttujesi kanssa niin suosittelen kyllä, että jätät viritykset ja turbot laittamatta.



    Ei saa hermostua, hauska threadi...

    .
  27. #27
    Kaikkea pitää kokeilla,paitsi omaa siskoa ja kansantanhuja
    Ja mitä ajotyyliin tulee,se on hallussa,,,hetken vielä.
    Loppu on pelkää kostoa ja häirintää.
    Never crash and burn, never gonna die,,,
  28. #28
    Meinaatko et Jammu ei kestä?
    Niin no Giksari olis kyl hyvä,mut kun myt ostin tän,vaikka olenkin Suizan miehiä, ni mennään nyt tällä sitten.
    ,,,ja mitä vikaa mun asenteessa muka on?
    Ai niin Kerho voittaa suomenmestaruuden



    Never crash and burn, never gonna die,,,
  29. #29
    Lainaa (redsnake @ Huhti. 15 2006,13:36) kirjoitti
    Loppu on pelkää kostoa ja häirintää.
    No siinä tapauksessa sun on turha sitä mopoa penkittää, mulla on sulle siihen sopivat KÄPPYRÄT.
  30.  
  31. #30
    Viritä vaan sitä fazua mutta turha toivo päästä mihinkään 200 hp tuloksiin vaparina !!!!!!! ITSELLÄ poratut wisecot kansi portattu nokat tehty ja säädetty kylläkin vakio kaasareilla en tiedä kuinka paljon vaikuttaisi suora veto mikunit!! niin takikselta 151,8 eka veto ja toinen 149,3 hp elikä noin 150 hp kone teho noin 163hp että siitä lähdetään ? tietenkin kanteen saisi ainakin suuremmat imuvenat vielä ja pientä muuta kilkettä mutta uskon ettei vakiolla 1000 kuutiolla sitä 180 hp konetehoa ylitetä ainakaan helpolla!!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen