Hei
Ostin sitten itselleni Ducatin !!! malli S750FF 2003
pyörällä on ajettu 13tkm.
Olen noilla japsi härveleillä jonkun hetken matkannut ja ajattelin avartaa maailmaani ja ottaa tämän italialaisen ihmeen.
Tietenkään en ole Ducatilla ole metriäkään ajellut, mutta olettaisn että ajettavuus ja äänet ovat kohdillaan.
Mitäköhän on tulossa vastaan tässä uudessa Ducati elämässä?![]()
Sekaan vaan, ainakin hyvän merkin valitsit
Foorumilta löytyykin paljon juttua tuosta pyörästä..
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Paljon nautinnollisia kilometrejä ja paljon pyörän ihailijoita!(Double Trouble @ Huhti. 06 2006,16:27) kirjoitti
ex suzuki gs 500e-90,ex suzuki dr 650e-97,ex Ducati 900 ss -91,ex Ducati900ss-97,ex Ducati ST2 -03,Triumph Thruxton -07
Onnittelut uudelle Ducatistille!
Uskoisin, että vastaasi tulee paljon moikkaavia motoristeja, upeita mutkateitä ja noita pyörän ihailijoita.
V2 on tietty ensin vähän erilainen, kuin rivikone, mutta äkkiä sen metkut opit ja kohta huomaatkin olevasi pahasti koukussa.
Ne äänet, se ajettavuus... Miksei toi lumi jo sula![]()
Tein itse saman liikkeen japsista italian oriin. Tosin päädyin kilpailevaan talliin. Eilen kausi korkattu.![]()
Onnittelut uudesta pyörästä. Varmaan saa erilaisia fiboja kuin edellisestä. Minä sain ...![]()
![]()
![]()
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
Todennäköisesti pyöräsi on vuosimallia 2002 tai sitten 2001. 750 Sportia ei ole 2003-mallisena, kuten ei myöskään Supersportia. 2003 mallit ovat jo 800:ia. Pääasia kuitenkin, että se on Ducati, onnittelut minunkin puolestani *(Double Trouble @ Huhti. 06 2006,16:27) kirjoitti
![]()
Saatta olla niinkin että ei ole 03.
On varmaankin jotain yli vuotisia.
Tosin ei ole mulle suurta väliä kunhan on tältä vuosituhannelta.
Näkisiköhän sen varmuudella esim valmiste numerosta tai vast.
Tutkiskelappa täältä: Ducati VIN Information(Double Trouble @ Huhti. 07 2006,11:43) kirjoitti
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Jos nyt oikein tulkitsin niin olisi 01.
Eli on tainnut olla yli yli vuotinen, kun rekisteröity touko 03.
on varmaan Hailacin kaverilla ollut hiki kun on pyörä ollut parivuotta "hyllyssä".
Ei ihme että sai ns. halvalla.
Minullakin on valmistusvuosi (runkonumerossa) eri kuin vuosimalli ja ensirekisteröintivuosi..
Italian meininkiä... ei ihmetytä yhtään..
Bensaa tankkiin ja ajoa vaan.![]()
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Onnea vaan uuden pyörän johdosta.
Eikä sitä vuosimallijuttua kannata sen enempi murehtia. Kyllä muitakin merkkejä tehdään samalla tavalla, eli tiettyjä malleja tehdään isompi pompsi putkeen tiettynä aikana, ja sen jälkeen taas jotain muuta, jolloin ne aiemman ajon (teknisesti muuttumattomat) mallit voivat päätyä asiakkaalle ylivuotisina. Seuraavaan tuotantoajoon vaihdetaan sitten mahdollisia pikkumuutoksia, värivaihtoehtoja jne. Esim. jos pyörässäsi on harma runko, se on niitä viimeisien tuotantoajojen yksilöitä. Taisi viimeinen tuotantokausi tosiaan olla siinä 2002 kauden aikana.
Mulla on vielä hyllyssä tallessa pari vuoden 2003 mopolehteä, joissa Hailacci mainostaa juuri noita S 750 -malleja ylivuotisina -03 malleina ja siksi hiukan edullisempaan tarjoushintaan. Oiskohan ollut sekä punaista että darkkia, ja joku Monsterikin taisi olla. Eli todennäköisesti se on tullut myyntiin uutena -02 -mallina, vaikka kenties onkin tehty jo jossain vuoden -01 ajossa. Hälläpä niin väli, ei se pyörää tosiaan pahenna, ja käyttöönottovuosi rekisteriotteessa on kuitenkin se 2003.
Eikun runsaasti mutkaisia kilometrejä vaan!![]()
Pyörä musta, runko harmaa ja kuski valkoinen.
Vuosimallista viis. Näyttää vaan siltä kesä on peruttu kun kokoajan tulee uutta lunta.
Mitä on motoristi taas tehnyt väärin kun kelillä kostetaan.![]()
Eilen aloitin ajokauden. Kymenkuntakilometriä ajelin, kun välillä tuo aurinkokin paistoi. Kävin Shellillä pyörän putsaamassa pölykerroksesta ja vähän korteelia kiertelin. Kaksi mannemiestä epäili ak:n mopoiluintoa ja epäilivät, että touhu saattaisi myöhemmin vaikuttaa lapsilisiinkin.![]()
Ducatilla on se hankaluus, että he aloittavat seuraavan mallivuoden valmistuksen syksyllä, joka näkyy runkonumerossa. Toisin sanoen runkonumerossa oleva numero 1 tarkoittaa varmuudella, että pyörä on valmistettu 2001, mutta se voi siitä huolimatta olla 2002-mallia. Ainakin siitä erottaa 2001 ja 2002 750 Sportit toisistaan, että akun vasemmalla puolella, samassa metallitelineessä, jossa ohjausyksikkö on kiinni, on kumilenkin varassa rele. 2001 mallissa lenkissä on yksi rele, kun taas 2002 mallissa on kaksi pientä relettä samassa kannassa.
Täytynee tarkastaa asia, kun pääsen pyörän luokse.
Vielä minun ja pyörän suhteessa on pieni mutka.
Asumme toistaiseksi eri osoitteissa.
Kunhan kunnon kelit koittaa niin sitten se alkaa minullakin
"Ducati arki"![]()