Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Ajattelin Metzelerin z4, koska takanakin sellainen on. Onko kellään kokemuksia tai ehdotuksia paremmasta?
    Don´t tread on me!
    Diablo tai vanha ratarengas...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Siis ihan tavalliseen katuajoon, ei mihinkään radalle.
    Don´t tread on me!
    Z4 on mullakin rengastuksena ceebrassa. Kyllähän ne kestää, mut melkoset luistimet on Laita Diablo alle
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.

"Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
    Diablo Corsat alle! Etkä varmasti pety
    Pain is just weakness leaving the body
    Lainaa (sami71 @ Huhti. 07 2006,16:02) kirjoitti
    Siis ihan tavalliseen katuajoon, ei mihinkään radalle.
    Noniin just... Vanhoissa ratarenkaissa on keskellä kuviota lähes yhtäpaljon kuin uusissa kumeissa ja pito todella hyvä. Hiukan isommilla paineilla kun ajelee niin kestääkin pitkään. Ja ei ole hinnalla pilattuja...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Lainaa (mekanik @ Huhti. 07 2006,19:35) kirjoitti
    Eikös Metzelerin z6 oo ihan vastaava
    Don´t tread on me!
    Lainaa (sami71 @ Huhti. 08 2006,18:01) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Huhti. 07 2006,19:35) kirjoitti
    Eikös Metzelerin z6 oo ihan vastaava
    Eikös Z6 oo enemmän tourinkirengas? Diablo Corsa on 50% kadulle / 50% radalle...

En osaa varmaksi sanoa, mutta veikkaisin ettei oo sama asia...
    Pain is just weakness leaving the body
    Jos kaveri etsii katurengasta cebariin niin ei varmaan kannata ehdotella Diablo Corsia. Ennemminkin Diablo Strada, Michelinin Pilot Road tms. voisi olla ihan ok. Miksei tuo Z4:kin toimisi. Ylimääräisestä pidosta edessä ei tietenkään ole koskaan haittaa joten Z6 voisi toimia myös hyvin eturenkaana jos Z4 on takana.

Itse olen ajanut 600rr:llä nyt reilut 10000km Diablo Corsa edessä ja Diablo takana. Vielä on reilusti pintaa jäljellä molemmissa päissä ainakin 5000km ajoon joten uskaltaisin kulutuskestävyyden puolesta suositella tuota Diablo Stradaa.
    Lainaa (Spede1 @ Huhti. 09 2006,13:08) kirjoitti
    Itse olen ajanut 600rr:llä nyt reilut 10000km Diablo Corsa edessä ja Diablo takana. Vielä on reilusti pintaa jäljellä molemmissa päissä ainakin 5000km ajoon joten uskaltaisin kulutuskestävyyden puolesta suositella tuota Diablo Stradaa.
    Aika saatuvus. Mulla oli cebarissa Diablo takana ja se kului pois noin 6-7tkm matkalla.
    Tällä hetkellä on Diablo edessä ja Diablo Strada takana. Tämä yhdistelmä on toiminut todella hyvin eikä ole kulunut hirveästi.
    Strada taitaa olla lähes sama rengas kuin Metzelerin Z6 mutta en ole varma koska en ole kokeillut sitä rengasta.
    Uusien ohjesääntöjen mukaan poliisin on määrä pysäyttää epäilyttävän henkilön pakeneminen päähän tähdättävillä laukauksilla.
    Paineet on olleet matka-ajossa n.3bar ja radalla muistaakseni ~2,3bar. Radalla olen kylläkin käynyt vain pari kolme kertaa noilla renkailla.
    Lainaa (merix @ Huhti. 09 2006,14:25) kirjoitti
    Strada taitaa olla lähes sama rengas kuin Metzelerin Z6 mutta en ole varma koska en ole kokeillut sitä rengasta.
    Samoista tehtaista nuo kuitenkin taitavat molemmat tulla ulos.
    Lainaa (Spede1 @ Huhti. 09 2006,13:08) kirjoitti
    Jos kaveri etsii katurengasta cebariin niin ei varmaan kannata ehdotella Diablo Corsia. Ennemminkin Diablo Strada, Michelinin Pilot Road tms.
    Toi Pilot road siinä edessä onkin, mutta on ennen aikojaan kulunut aalloille
    Don´t tread on me!
    Laita ennemmin Z4 tai z6 ja niiden etuna on ainakin tasainen kuluvuus, eli ei mene laikuille niin herkästi. Tietenkin ei ole märkä pito älytön, mutta kestää vastaavasti ajaa kilometreja paljon.
    Ahdettu 1216
    Lainaa (Spede1 @ Huhti. 09 2006,14:36) kirjoitti
    Paineet on olleet matka-ajossa n.3bar ja radalla muistaakseni ~2,3bar. Radalla olen kylläkin käynyt vain pari kolme kertaa noilla renkailla.
    Toi oli varmaan mun syntini. Ajoin Diabloa kadulla 2.5 paineilla. Nyt olen pitänyt Stradaa 3.0 mutta saa nähdä pitääkö alentaa paineita aluksi ennen kuin lämpimät kelit saapuvat.
    Uusien ohjesääntöjen mukaan poliisin on määrä pysäyttää epäilyttävän henkilön pakeneminen päähän tähdättävillä laukauksilla.
  16.  
    Lainaa (merix @ Huhti. 09 2006,20:13) kirjoitti
    Toi oli varmaan mun syntini. Ajoin Diabloa kadulla 2.5 paineilla. Nyt olen pitänyt Stradaa 3.0 mutta saa nähdä pitääkö alentaa paineita aluksi ennen kuin lämpimät kelit saapuvat.
    Mun pyörässä on myös suositusarvoina 2,5bar mutta isoilta pojilta kuulin että kannattaa nostaa jonkin verran. Sit kun mutkateitä ajelen niin olen kyllä laskenut tuonne 2,5bar ja välillä ne on sitten "unohtuneet" siihen kun on tullut pelkkiä työmatkoja ajeltua.