Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Moro,
    mistä vois etsiä ongelmaa kun on (onneksi vain) pari kertaa käynyt niin että nappia painaessa ei startti pyöri. Sieltä kuuluu kyllä ääntä jota en osaa kuvailla, eli jokin sähkölaite käynnistyy, mutta muuta ei tapahdu.

Jari
    Omassa Kawassa tekee muistaakseni silloin vastaavaa, kun ykkönen silmässä ja kytkin ylhäällä alkaa starttailemaan. Eli mitään ei tapahdu, paitsi suriseva ääni kuuluu joka tulee bensapumpusta. Tämä on kuitenkin ihan normaalia.
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
    Jaa, en kyl muista millasis tilanteis toi on tapahtunu, pitää tulevana kautena seurailla...
    mulla piti sellasta ihme "rutinaa?" kun koitin startata ja oli sökö jännitteensäädin.
    pyörää vailla.
    Jos akku on viimesillään niin startatessa releet rutisee ja napsuu, eikä startti pyöritä.
    Lainaa (Jartsi @ Huhti. 06 2006,09:48) kirjoitti
    Jos akku on viimesillään niin startatessa releet rutisee ja napsuu, eikä startti pyöritä.
    Akku on ollu ihan hyvässä kunnossa, se onkin niitä harvoja asioita josta olen varma :P
    Pyöriikö starttimoottori, mutta ei pyöritä moottoria?
    Mulla kävi 2 kertaa silleen... pitää täälläkin seurata tilannetta.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
    Lainaa (Topo68 @ Huhti. 06 2006,10:08) kirjoitti
    Pyöriikö starttimoottori, mutta ei pyöritä moottoria?
    Mulla kävi 2 kertaa silleen... pitää täälläkin seurata tilannetta. *
    Nyt en muista, viime kesästä on niin kauan ja ehdin jo unohtaa koko asian Saattaa hyvinkin olla (vaikka aluksi muuta kirjoitinkin)

Jos pätkivä käynnistys, niin avaapa starttinappulan kotelo ja poista hapettumat, voi olla heikko kontakti (hapettumia). Jos taas starttimoottori sirittää, mutta pyörä ei yskäise, voi vauhtipyörä olla löysällä ruuvilla kiinni, jolloin joudut avaamaan posken korjataksesi . Jos taas välillä ottaa yksittäisiä kertoja outoja ääniä, mutta yleisesti toimii (eli parin kerran jälkeen toimii taas, niin tarkista pikemminkin sähkökontaktit.
    Mitenkäs tuo sivujalan "tappokatkaisija"? Sekin voi olla epäkunnossa. Vanhoissa pyörissä johdot, kytkimet ja liittimetkin voivat hapettua tai muuten ottaa huonosti kontaktia.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Mulla kans...

Avasin sen startti kytkimen puoleisen posken ja purin sen keskipakokytkimen osiks....
    Kaikki näytti ehjältä ja takas nippuun...
    Ja ei ku taas löi "tyhjää"....

Lopullinen syy oli viallinen jännittensäädin, joka latas akkua vain silloin kun se oli kuuma, eli kun pyörä seisoi pitkään ei käynnistykset välttämättä onnistunut. Oli pilannut uuden karheen akun...

Uusi säädin ja akku....ei oo tullu huteja!!
    Jännitteensäädin kärvähtää, vfr:n tyyppivika...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Häh, eihän vifferissä ole tyyppivikoja
  14.  
    Kysyin äsken säätimen hintaa Motoplaza:lta, 179€ ja takuu 2 vuotta, on kuulemma paranneltu versio ja pitäisi kestää.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö