Hankin G&G Biken sliparit S750:seeni. Eilen sai testattua ja ihan mukavan kuuloset äänet oli - pehmeät, mutta kuitenkin basso jytisi. *
Alko poltteleen, mutta tuo puolen metrin lumikinos pidättelee vielä jonkin verran/aikaa.
Tuolta hankin Redracingparts
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Hinta - laatu suhteeltaan hyväksi havaittu Slip-On merkki!
Onnea hankinnalle!![]()
F042, M944S.i.e, 250SX-F
Mun mielestä hinta-laatu-suhde ei ollut kohdallaan. Putkena ihan hyvä mutta viimeistely oli ihan ala-arvoista. Väliputken ja päätylaipat jouduin hiomaan ja kiillottamaan että sai tehtaan roiskeet pois. Mm. koko väliputken mittainen naarmu löytyi kun paketin avasin. Eipä sitä viitsinyt italiaankaan lähetellä niin parantelin pinnan ite.
Vaimentajat vaikuttu virheettömiltä ainakin ittellä kaikin osin - saumat siistit yms. hyvä vaikutelma jäi. Muutenpa noista ei vielä tiedäkään käytännössä.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Ihan ok laatu oli myös meikäläisen vaimentimissa. Ei valittamista. Ja hyvin ovat toimineet. Hinta-laatu -suhde tosiaan oikeinkin hyvä. Muutama tuttukin on tilannut tuolta Red racingilta G&G:t ja tyytyväisiä ovat olleet. Myös siihen viimeistelyyn.
Toki jokainen saa rahansa laittaa mihin haluaa, mutta kannattaako maksaa "hyvästä" merkistä yli puolet enemmän? Samaa suoraa huilua noi kaikki racing-pöntöt kumminkin on. Ei niissä suuria eroja ole. TÄSSÄ muuten on valmistajan kotisivut. Siellä voi käydä pällistelemässä kuvia noista pöntöistä. Siistejä ovat mielestäni. Ja hyvät on sivutkin.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Ei todellakaan pahan näköiset putket.
Ja jos äänetkin kerran on kohdallaan, niin silloinhan
kaikki on![]()
Huhtikuu, lunta sataa ja kaikkia![]()
Ei ole. Termin vaimentimissa on ainakin reikäputki kartion mallinen. Kartio on eri mitoituksilla eri malleille.(teme77 @ Huhti. 05 2006,17:00) kirjoitti
Niin on acrallakin samoin kuin yoshilla...(888 @ Huhti. 05 2006,22:28) kirjoitti
No siinähän nuo ns. "merkkiputket" sitten olikin.(JP_445 @ Huhti. 05 2006,22:34) kirjoitti
Näin on näreet ja näin sanoo trs:s tilannut(888 @ Huhti. 05 2006,23:53) kirjoitti
Voisi kai sitä silti mainita paljonko niille g&g bike slipareille tuli hintaa kaikkine kuluineen?
Ahdettu 1216
Vaimenninparin hinta ilman alvia oli 478 Euroa, pakkaus/kuljetus kotiovelle 75 Euroa ja alv jotain 100 Euroa. Tilasin tosin muutakin rompetta, joten en tiedä paljonko kuljetus olis ollut ilman niitä. Tuostahan tulee 653 Euroa.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
No joo sori...pikku yleistys tuli meikäläiseltä, mutta pointti kait tuli selväksi? HIRVITTÄVIÄ eroja niissä vaimentimissa ei kuitenkaan ole. Suurimmassa osassa se on sitä samaa suoraa reikäputkea. Ja tehotkaan ei merkkivehkeissä sen enempää nouse ku noissa vähemmän tunnetuissa.(suiza 1200 @ Huhti. 06 2006,00:07) kirjoitti
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Näinhän se on. Pelkistä vaimentimista puhuttaessa ns. "merkkivaimentimen" tai jonkin muun viritysvaimentimen välillä ei eroa juuri ole. Tuskin edes mitattavissa olevaa.(teme77 @ Huhti. 06 2006,12:25) kirjoitti
Kunhan näsäilin sillä pienellä erolla, jonka olen huomannut.
Menee vähän OT:ksi mutta aihe on likimain sama.
Onko kukaan "kairannut" alkuperäisiä putkia "paremmin virtaaviksi" eli kun näyttää taskulampulla toisesta päästä valo näkyy toisessa. Itse porailin omista (S750 -02) popparit pois ja päätylaippa irtosi nätisti, mutta hommaa tuntuu tyssäävän takaa löytyvään levyyn. Miten kuoren saa pois jotta saisi vaihdettua villat ja reikäputken "suoraksi"?? Kenelläkään tietoa??
edit: Löytyi
748 -01 ja minimoto -05
Noi G&G putket on muuten tosimakeen näköiset 749/999 sarjoissa![]()
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S