Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    onko tietoo kuinka kauan mopon rengas säilyttää ominaisuutensa siis vuosina. eli onko 02 leimattu kumi jo
    kovettunut ihan finaaliin
    Itse en kyllä laittaisi minkäänlaiseen mopoa kummempaan 2-3 vuotta vanhempaa rengasta alle. Ihan varmasti on jo kumi kuivunut ja kovettunut.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
    Peesaan edellistä - kumi vanhenee ja kovettuu ja samalla menettää ominaisuuksia.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Juu ei katukäyttöön enää tuollasta, tois arvosessa monttupyörässä toki menee vielä vaikka kuinka..

Mulla oli tohtorissa kun ostin sen, edellisen omistajan jäljiltä Metzelerin enduro 4:set, ne oli aivan karmeen liukkaat sateella asfaltilla vaikka kulutuspintaa oli vielä reilusti, en katsonut päiväystä kun vaihdoin pois mutta ne tuntui enemmän aurinkoo saaneelta jääkiekolta kuin renkaalta..
    <p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
    Dunlopin omilla sivuilla kerrotaan, että renkaan ominaisuudet kestää vähintään viisi vuotta. Oleellisempaa ominaisuuksien säilymiselle on renkaan varastointi, kuin ikä. Eli säilytys pimeässä ja viileässä.

Mielummin faktaa kuin mutua näihin mielipiteisiin.
    Slickseissä ei ole säilöntäainetta ja ne menettävät ominaisuuksia nopeammin. Tavalliset katukumit eivät muutamaan vuoteen happane mihinkään.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    toi fakta on hyvä,pitää kuitenki ite miettii että kannattaako tommosista kumeista enää paljoo maksaa
    02- on ajettu finaaliin(ja kovettuu se)
    Pojat ajaa mopoilla
    Eihän niistä kannata. Sen takia niitä voi tarjota minulle!! Taikakeinot löytyy kovettuneisiin renkaisiin
    Faktahan on että renkaat ovat kuin viini - paranevat vain ajan myötä!
    Entinen työ-autoni renkaat oli sellaset peräkärryn "rättirenkaat" joilla ajelin kesät/talvet kolme vuotta työajoa. Menivät auton mukana vaikka pintaakin olisi vielä ollut.
    Ei näillä nopeusrajoituksilla renkailta ominaisuuksia vaadita.
    Kilpapyörien (fillari) renkaita säilytetään 4-7 vuotta, ennenkun niitä edes ajatellaan alle laittettavaksi. Ominaisuudet tulevat vasta silloin esille...!!
    Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
    Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
    Kawasaki Gpz1000RX
    Kawasaki ZG 1200
  12.  
    Bridgestonen edustajan mukaan renkaat tulisi käyttää 2-3 vuoden sisällä siitä leimasta. Tämä on myös faktaa.

Eli näköjään rengastoimittaja riippuvainen juttu. Itse en 2 vuotta vanhaa rinkulaa alle laittaisi, edes kadulle.
    "Starvin' Marvin"

Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....