Valmistajan kotisivuilla on Minolin ylläpitämä blogi ja nähtävästi Hypermotard tulee kauppoihin keväällä 2007. Linkki blogiin on:
TÄSSÄ.
Noista muista malleista, Desmosedicin katuversion "limited edition" on toki jo vanha juttu. Katuversion osalta toki ensin tulee tuo rajoitettuna sarjana valmistettava vekotin. Seuraavalle kaudelle mallistoon ilmestynee sitten "kansanpainos". Tuosta uutisoi MCN. Noiden vuosilukujen osalta MCN:n vaikuttaisi olevan vähän pielessä. Rajoitetun sarjan kun pitäisi tulla ymmärtääkseni jo tälle kaudelle ja kansanpainoksen vuodelle 2007. MCN (lyhyt) juttu on tässä:
KLIKS.
Tuossa uutisessaan MCN toteaa näin: "It's promised to be a 200bhp beast in either form."
Hinnan puolesta Desmosedicin kansanpainoksen pitäisi asettua suunnilleen 1,25-1,5 kertaa 999:n hintaiseksi.
Juu. Ja päivämäärästä huolimatta, tämä ei ole aprilli-pila.
Taitaa Italon R mennä vaihtoon... Saavat taas tapella urakalla![]()
Desmo Jugend
Älkääs ny intoilko.. Ei tuota 999 ärrää mihinkään vaihdeta, paitsi jos joku haluaa ostaa sen pois riittävällä rahalla.(verner @ Huhti. 03 2006,13:00) kirjoitti
Katsotaan nyt ensteks, tuleeko tuo Desmoseeditsi ärrä edes joskus oikeastikin myyntiin. Olishan se tietty kiva kun ei tarttis kuunnella ruikutusta että on tehoton lussu, niinkuin tuo nykyinen kaunokki.
Ja sellainenkin tarttee saada selville, että kuulostaako se uusi Ducatilta vai joltain muulta.![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Niin kävin siellä Ducatin tehtaalla viime viikolla ja kysyin yhdeltä kaverilta sitten asiasta. Luonnollisesti tämä keskustelu oli epävirallinen ja vaikea arvioida juttujen totuusarvoa, mutta hänen mukaansa taannoin tapahtunut omistajanvaihdos on syynä tähän Desmosedicin tulon viivästymiseen. Eli uudet omistajat olisivat vaatineet johdolta parempaa kannattavuutta ja tälläisten projektien karsimista tjsp. Kaveri ei todellakaan ollut sen kummoisempi työntekijä, mutta kai se nyt ainakin vähän luotettavampi on kuin esson baari, vaikka edes hitusen verran.(Italowestern @ Huhti. 07 2006,19:46) kirjoitti
Anyway jos tuo "kansan" versio joskus tulee myyntiin ja sen hinta ei ole kuin 1,25-1,5 kertaa normaalin 999:n niin miksei parin vuoden päästä voisi sellaista harkitakin. Jos taas hinta on 999R:n hinta * 1,25-1,5, niin sitten ehkä ei. Who knows.
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Kuulostaa erittäin loogiselta selitykseltä ja ostan sen täysin. Bisnestä tuon on tarkoitus kuitenkin lopulta olla ja kaikki uudet projektit ovat alussa pelkkiä lisäkuluja, vaikka markkinoinnillisesti saattavat välttämättömiltä tuntuakin.(Desmosedici @ Huhti. 07 2006,23:43) kirjoitti
Toisaalta kuitenkin Ducati ajattelee varmasti maineensa säilyttämistä myös kisa-areenoilla ja siten on melko selvää, että joskus se desmonelkku ärrä sieltä saapuu enempi tai vähempi isosti.
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.