Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Kun nyt päästiin arvokkaaseen cbr-keskusteluun, niin toivoisin vastaavanlaisia kommentteja cbr 600rr pyörästä.
    Itse hankin kyseisen pyörän perin kokemattomana muta sitäkin innokkaampana.

Kenelläkään käytännön kokemuksia f vs. rr?

malttaa, ei malta, malttaa, EI MALTA odottaa kesää...
    No onpas ukko hienon pyörän laittanu. Itse en kyllä pyörästä voi muuta kommentoida,kun en itsekään ole moisella ajanut vielä metriäkään säistä johtuen.
    Juu, tyytyväinen ja innoissani olen pyörästä.

Järkiostoshan prätkä ei ole, joten se lähinnä sydäntä ollut lähti kaupasta mukaan.
    Minkävärisen muuten ostit? Itsellä sininen...
    Tricolor on värinä. Vaikka värillä ei juuri ollut väliä. Pääasia, että mieleinen löytyi.
    itel cbr 900 rr,mahtava pyörä.ei oo ollu mainittavia vikoja,usvaa putkeen vaan,kun nuo lumet vaa lähtis...
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    Lainaa (Jeppe Jääkarhu @ Huhti. 01 2006,14:17) kirjoitti
    Kun nyt päästiin arvokkaaseen cbr-keskusteluun, niin toivoisin vastaavanlaisia kommentteja cbr 600rr pyörästä.

Kenelläkään käytännön kokemuksia f vs. rr?

malttaa, ei malta, malttaa, EI MALTA odottaa kesää...
    jeps. elikkäs onhan F-malli mukavampi ajaa, kun RR, mutta R:ä ratamaisempi ja selvästi sporttisempi, mielestäni F on loistava matkaprätkä, kun traas r:llä ei kovin kauaa jaksa yhteenkyytiin ajaa, ainakaan minä....
    oli..CBR 600 RR...
    oli..KTM 620SC...
    oli..RM-Z 250...
    M1800
    Lainaa (tuosar @ Huhti. 02 2006,17:06) kirjoitti
    jeps. elikkäs onhan F-malli mukavampi ajaa, kun RR, mutta R:ä ratamaisempi ja selvästi sporttisempi, mielestäni F on loistava matkaprätkä, kun traas r:llä ei kovin kauaa jaksa yhteenkyytiin ajaa, ainakaan minä....
    Tulihan tuolla 4000km viime kesänä Euroopassa reissattua.

Vakaa pyörähän se on ajaa. Suorastaan tylsä, jos vertaa R6:een mutta huomattavasti rauhallisempi.
    Varmasti jakaa mielipiteet tämä pyörä. Jotku tykkää toiset ei, Dr Pepper USA.

Itse en ole juurikaan kiinnostunut rautaperseajoista vielä tässä vaiheessa. Tosin edellä kirjoittanut on todistanut sen olevan mahdollista. Samaa sanoo kaiken nähneet ja kokeneet kaverit...

Kiitos kuitenkin järkevästä keskustelusta. Joillain foorumeilla olisi varmaan suositeltu ostamaan kilonen ja laittaa pari tuboo, jotta matkan teko olis edes hitusen nautittavaa. Varmaan tässäkin riittää pariksi kesäksi.

Jeppe
    Itellä ollu molemmat vaihtoehdot, ja hyviä pyöriä molemmat. RR keveys, ja ketteryys erityisen hauska ominaisuus *
    Suzuki Gsx-r 750 -08
    Honda Cbr 600 RR -04
    Honda Cbr 600 F - 94
    Lainaa (Jeppe Jääkarhu @ Huhti. 01 2006,14:17) kirjoitti
    Itse ostin kyseisen pyörän täysin sokkona, ennen kuin oli korttiakaan. Ei silti ole valittamista, penkki on kova mutta siihen tottui. Yksi asia hieman häiritsee: Kaasukahvaa saa käsitellä todella tarkasti varsinkin (moottori)jarrutuksen jälkeen, tai pyörä nytkähtää ikävästi. En tiedä onko vain kyseisen pyörän ongelma/ominaisuus vai ruiskupyörien yleensä.
  12.  
    Lainaa (Misha @ Huhti. 03 2006,09:11) kirjoitti
    Yksi asia hieman häiritsee: Kaasukahvaa saa käsitellä todella tarkasti varsinkin (moottori)jarrutuksen jälkeen, tai pyörä nytkähtää ikävästi. En tiedä onko vain kyseisen pyörän ongelma/ominaisuus vai ruiskupyörien yleensä.
    taitaa olla ihan ominaisuus vaan. itse kanssa ihmettelin/kyselin kun äffä malli teki samoin.