Näyttäisi olevan täällä meilläpäinkin autosähköliikkeessä passeli Varta 42 euroa. Sitä mennään.
No hyvä, kun löysit oikean Vartan akun vielä halvemmalla kuin minä pari vuotta sitten ( silloin 44.- egee ).(hra1150 @ Marras. 22 2007,21:46) kirjoitti
Pekka
![]()
![]()
PS. On noissa hinnoissa muuten aika huima ero. Varaosamaailma Helsingissä pyytää 68.- egee samasta Vartan akusta.
Pekka
Odyssey PC680 akku olisi hankintalistalla, akkunetissä ei taida juuri nyt olla saatavana ja täältä foorumilta bongattu tikkurilan autotarvike ei ainakaan enää myy ko. akkua.
Muita hankintapaikkoja kellään tiedossa kotimaasta, mielellään hki ?
Tämän ketjun aloituksen jälkeen on tuota viisautta kertynyt pikkuisen itsellekin....
Sain toisenkin Vartan geeliakun kuivahtamaan kahdessa vuodessa ja viime keväänä sitten otinkin Akkupalvelu Häkkiseltä Vartan tavallisen happoakun. Jos noita kerran pitää kahden vuoden välein uusia, niin noissa loiskeakuissa sentään säästää satasen verran *
Toistaiseksi on toiminut esimerkillisesti...
Tuosta Odysseuksesta en edelleenkään tiedä sen enempää.
t. pozo
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
En tiedä, enkä jaksa kaivella, minkä kokoinen tarvimasi akku on, mutta K100RS:ään hain Hessumobiilista Vartan perus akun, ja halpa oli. Toimi se sen n. vuoden, jonka ko. pyörä mulla oli akun vaihdon jälkeen.
Honda ST1300A
Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
Täältä tietenkin ..
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Otin sitten lopulta Repalta akun, kun sain sen suostuteltua huoltamaankin ja hyvin prätkyy.(BeeMWee @ Marras. 18 2007,13:11) kirjoitti
Se oli keväällä, nyt pitäisi keksiä, missä tehdään 50 tkm huolto, kun on noita lisäpalikoitakin pantu ja oikeastaan pitäisi saada fillari mittareihin kiinni.
Vai pitääkö?
Ovat ainakin Guzzeissa kestäneet todella pitkään.(pozo izquierdo @ Loka. 15 2008,14:49) kirjoitti
Itsepurkautuminen on sen verran vähäistä, että ei näytä tarvitsevan edes ylläpitolatausta talvella.
Maahantuoja löytyy muistaakseni ihan googlella, kun hakee Hawker odyssey-hakusanoilla.
Mulla ei ole vielä kuin viitisen vuotta vanha, että pitäisi siinä olla vielä akkua pariksi vuodeksi.
Täytyis varmaan katsoa, onko samalla valmistajalla K1200ässään sopivaa akkua.
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Jos BMW nielee bilteman akun niin sellaista uskallan suositella.. 4 kesää menty ja en ole vielä keksinyt syytä miksi maksaisin akusta enemmän.
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
+1. Kerrankin tuote jossa hinta ja laatu kohtaavat.(jyk4 @ Loka. 15 2008,22:37) kirjoitti
ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
Kyllä nielee GS bilteman akun, ostin kesäkuussa ja toiminut todella hienosti tähän saakka mutta nämä viime päivien pakkaset helsingissä ovat saaneet akun miltei kyykkyyn aamulla
Vartan akku on hyvä mutta ei sovi omaan -03GS:ääni mittojensa puolesta, vaikka periaatteessa pitäisi sopia. Ensiasennusakku on ollut geeliakku ja akkuteline on liian pieni normaalille bemarivartalle.
Odysseyn PC680 jyräyttää ainakin vanhan bokserin helposti käyntiin eikä tarvitse läträillä nesteen kanssa. Virkoaa myös nopeasti vaikka olisi tyhjiin imetty. Tiedän kokemuksesta, kun oman bokserini virtapiiri hävittää ampeereja jonnekin pyörän seisoessa. Nesteakut eivät aina heränneet nollatilasta.
Minä olen hakenut akut paikallisesta agrimarketista. Ajettavissa ruohonleikkureissa samoja akkuja eikä maksa paljon. Ovat toimineet muutaman vuoden moitteettomasti,tosin ei minulla ole autopilottia eikä sähkötunkkia eikä ......... niin kuin pozolla![]()
<p>R 1200 RT</p>
Nonni, akkunetistä löytyi odyssey lopulta. Huomenna taitaa päästä jo latailemaan ja sitten vähän ajoa ja talveksi piiloon.
![]()