Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Yoshin sliparissa ei siis ole lambda-anturille omaa paikkaa, joten ohjeeksi tuli, että anturia ei asenneta ko. putkeen, vaan sen päähän tulee jokin adapteri.

Elikkäs miten lambda-anturin poisjääminen putkesta vaikuttaa polttoaineseoksiin ja sitä kautta moottorin toimintaan ja onko riskiä moottorin rikkoutumiseen jos seokset menee sekaisin vai meneekö?

Ja mihin adapterin toiminta perustuu ja pitääkö moottori säädättää jotta se toimisi moitteettomasti?

Ihmettä ja kummaa, kun ei putken mukana tullut suoraan sitä adapteria Jouduin tilaamaan erikseen...

Onko kellään omakohtaista kookemusta asiasta?
    itse pidän ainakin lambadan paikoillaan niin kauan kuin pc tms on hommattu. eihän se sullekkaan ole iso homma ostaa oikea "mutteri" ja hitsuutella väliputken päälle kiinni (pitää myös muistaa kairata se reikä). saahan sen toki poistettuakin mutta mitään hyötyä en siinä itse näe (tämä on vain minun mielipide).. luulisi että sliparin kanssa lambda toimii ok ja varmaan hiukan seostakin muuttaa/jos sen poistaa niin vetään rikkaalle. empä usko että mitään siellä hajoaa teit miten vaan. autojen kanssa kun pelasin niin lambda poistaminen aiheutti nykimistä,rikkaalla käymistä,käynti häiriöitä yms.. miksei mopossa sitten samoiten?
    No just näin meinasinkin tehdä! Tilasin jo lambdan mutun ja piakkoin selviää paikkakin johon putki viedään tig-hitsattavaksi

Kyllä mielestäni tuli Duellin edustajilta todella huono vaihtoehto sille anturille! Että vielä poistaa se, jumankauta!
    Onneksi en menny halpaan... Seossuhde ois jääny johonkin tiettyyn arvoon ja sitten se toimivuus olisi varmaankin kärsinyt!
    Hmm.. Itselläni on juuri yosin trs slipari ja lamban korvikeliitin.
    Ilmeisesti se "piirtää" tietyn käyrän jota se sitten noudattaa..
    Huhu puheiden mukaan se hoitaa kyllä kaikki käymis häiriöt ja muut lamdan poistamisesta johtuvan ongelmat..
    Mutta ken tietää..
    Kawasaki ZX-10R
    Mulla on myös yoshin kokoputkisto ja powercommander, ongelmana on nyt tuo FI varoitusvalo joka palaa kokoajan, olisikohan siihen jotain kiertoa että sen saisi sammumaan?
    penkissä näytti että lambdan kanssa vetää ainakin hiukan laihalle.. ei kyllä riko mitään tms. mutta vetää silti. ilman lambdaa ei kokeiltu joten jos joku sen niin.. ;)
    Lainaa (Aadee @ Huhti. 24 2006,13:37) kirjoitti
    Mulla on myös yoshin kokoputkisto ja powercommander, ongelmana on nyt tuo FI varoitusvalo joka palaa kokoajan, olisikohan siihen jotain kiertoa että sen saisi sammumaan?
    hmm... Yoshin kokoputkessahan on paikka lambdalle?
    tai ainakin omasta putkesta löytyy ja komentajaan saa lambdan piuhaan tökättävän ecun "huijaus" liittimen *

edit: niimpäniin ei vissiin tossa F:ssä ole tota underseat putkistoo

-HD FXD -07

Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
    No sanokaahan ystävät hyvät, että minkä valmistajan missä sliparissa on valmis paikka lambdalle? Tuntuu vaan, että eivät tiiä oikein nuissa liikkeissäkään.. Pitäis tilata ja sitten tutkia.. Ei käy!

Ja mopohan on CBR 600 Fi vm. 2004
    <p>Suzuki GSX-R 1000 K5</p>
    Off topic:

Eihän sitä mopon virittämistä saa LIIAN helpoksi tehdä. Menisi kaikki hauskuus jos ei joutuisi aina välillä itse säveltelemään ratkaisuja.
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
    leovincen sliparista löytyy kunhan se on katti malliseen sopiva. kataloogit näyttää että toista useasti... motovelhoilta löytyy ko. käikäle edukkaasti ja ne tietää nyt siellä että mikä sopii ja mikä ei. selviteltiin nimittäin jonnin aikaa tota hommaa ja aluksi tuli vääränlainen..
    Lainaa (santtu-cbr @ Huhti. 26 2006,16:16) kirjoitti
    leovincen sliparista löytyy kunhan se on katti malliseen sopiva. kataloogit näyttää että toista useasti... motovelhoilta löytyy ko. käikäle edukkaasti ja ne tietää nyt siellä että mikä sopii ja mikä ei. selviteltiin nimittäin jonnin aikaa tota hommaa ja aluksi tuli vääränlainen..
    Santtu kiitosta palijon! Täytynee ottaa yhteyksiä ja laittaa tilaus menemään. Kyllähän mie sen arvasin, jotta arvoisat Honta-veljeni tietävät asioista enemmän kuin kukaan muu..
    Lainaa (Coppe @ Huhti. 26 2006,12:52) kirjoitti
    No sanokaahan ystävät hyvät, että minkä valmistajan missä sliparissa on valmis paikka lambdalle? Tuntuu vaan, että eivät tiiä oikein nuissa liikkeissäkään.. Pitäis tilata ja sitten tutkia.. Ei käy!

Mivv:n sliparissa oli kans lambdalle paikka valmiina
    1290 Super Duke R
    Lainaa (Juspa @ Huhti. 27 2006,20:12) kirjoitti
    Lainaa (Coppe @ Huhti. 26 2006,12:52) kirjoitti

Mivv:n sliparissa oli kans lambdalle paikka valmiina
    Kiitokset avusta! Päädyin tohon Leon malliin. Mivvi ois tullu vähän hintavammaksi, vaiks ei täs konkurssissa ois ennää tuntunu..
  14.  
    Mulla ittelläni on mopottimessa yoshimura trs full, pc3 ja kaikkia muuta palikkaa. Josin väliputkessa on paikka lamdalle ja kun sen asennuksen kans meinas tulla onkelmia nii mulle sanottiin, että kannattaa pitää lamda jos mahdollista. Säädöistä kuulemma saa paremmat. Ja niin hän se sinne loppujen lopuksi putki asettu ja lamda on paikollaan.
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!