Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onkos kellään kokemusta saksalaisista Wilbersin iskareista joita joku Suomessakin kauppaa?

Ajatus olisi hankkia tonniseen Fazeriin takaiskari, ja kandidaatteina ovat Wilbers ja Öhlins. Kummastakin kyseessä sellainen malli jossa on esijännityksen "kaukosäätö", eli matkustajan ja tavaroiden kanssa ajettaessa saisi väännettyä vieteriä tiukemmalle. Hinnaltaan menevät samoille (korkeille) hehtaareille kun Wilbersiin ottaa tuon esijännityksen säädön ja korkeussäädön.
    Lainaa (vzv @ Huhti. 01 2006,14:07) kirjoitti
    Onkos kellään kokemusta saksalaisista Wilbersin iskareista joita joku Suomessakin kauppaa?

Ajatus olisi hankkia tonniseen Fazeriin takaiskari, ja kandidaatteina ovat Wilbers ja Öhlins. Kummastakin kyseessä sellainen malli jossa on esijännityksen "kaukosäätö", eli matkustajan ja tavaroiden kanssa ajettaessa saisi väännettyä vieteriä tiukemmalle. Hinnaltaan menevät samoille (korkeille) hehtaareille kun Wilbersiin ottaa tuon esijännityksen säädön ja korkeussäädön.
    Mulla on -97 cbr600:sessa Wilberssin Classic Line - 641 Competition, tosin ilman tota hydraulista esijännityksen säätöä ja korkeuden säätöä. Jousi ja säädöt luonnollisesti painon ja ajotavan mukaan valittu. Tehdassäädöt olikin aika hyvin kohdillaan, muutaman napsun taisin laittaa hidasta sisäänmenovaimennusta lisää. Kaikinpuolin erittäin laadukkaan oloinen peli.

www.oitracon.fi ainakin välittää noita saksasta.
    Jos ne saa suunnilleen samalla rahalla, ota Öhlins. Varmasti hyvä ja jälleenmyyntiarvo kovempi. Itselläni on ollut myös yksi Wilbers ja sekin toimi hyvin.
    - JAM Racing Team -
    Yksi erinomainen vaihtoehto voisi olla WP:n 4014 Spin johon lisäksi hydr. jousen esijännityksen säätö, jousi tähän tehdään asiakkaan toiveiden / painon mukaan. Ei varmastikaan olisi huono valinta.

http://www.wp-germany.com/

http://www.mr-power.net/
    Wilbers on laadukas peli ja tehtaalla on erittäin hyvä palvelu. Jokainen iskari tehdään kuljettajan ja hänen ajotarkoituksen mukaan. Tietenkin myös WP ja Öhlins ovat erittäin laadukkaita. Itse valitsisin sen minkä saisin parhaaseen hintaan. Itse ostin Wilbersin. Kysy siis tarjousta noista kaikista ja siitä voit meittiä.

Eri säätövaihtoehdot ovat eri hintaisia eri valmistajilla joten joku toinen voi olla perus säädöillä halvempi kun taas kaikilla säädöillä joku toinen valmistaja on taas edullisempi
  6.  
    mulla on gixussa wilbersin sbk keula venttiileillä ja takana hydr.säädöllä oleva pumppu. pitää kyllä sanoa että toimii erittäin hyvin. suosittelen.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland