Alle
Päälle
Taitaa olla turhin äänestys mitä maa päällään kantaa mut anti olla. Eli uudet tarrat saapuneet ja mopo vailla lakkausta! Eli kysymys kuuluukin onko tarrat yleensä laitettu lakan alle vaiko päälleMuuten mä uskon et muurahaisellakaan ei oo tälläsii ongelmii selvitä elämäs etiäpäin
Juu juu ja vittuilut sallitaan tähän osioon ja antakaa tulla niin maan P####L####I
edit: jäi puuttuun oma vastaus joka näil näkymin ois lakan alle
omassa pyörässä alla tankissa, päällä katteissa. Käytännön syistä laittaisin tankissa lakan alle mutta katteissa se on aivan sama.
KTM
Tankissa voi laittaa lakan alle ja muualla ennemmin sinne lakan päälle. Jos joutuu jostain syystä niitä tarroja vaihtamaan niin helpompi niitä on vaihtaa, kun ne on lakan päällä. Esimerkiksi prätkä kaatuu paikaltaan ja tarroihin tulee jälkiä, jolloin ne tarrat täytyisi vaihtaa uusiin.
Ahdettu 1216
paa alle
et kuitenkaan kerkii niitä vaihteleen ku jo jammu kauppaan ajelet
![]()
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
No perkeles, näin se on nähtävä... mä luulen ja toivon et ajan jammulla loppukesäst(kavanaki @ Maalis. 29 2006,22:24) kirjoitti
mut ilman tupakkiii! Joko oot liittynyt mukaan remmiin
![]()
Mulle tuli ekana mieleen kuinka paljon helpompaa pyörän pesu ja vahaaminen on jos tarrat on lakan alla. Noh, lieneekö niin merkittävää eroa mutta ajatuksena kuvittelisin että esim vahaa jää helposti johonkin tarrojen reunoihin jemmaan mitä ei varmasti tapahdu jos ne on lakan alla..
Onneksi ei ole pyörässä juuri katteita joita olisi tarroilla rumennettu niin ei tarvi miettiä![]()
Omalla asialla jo vuodesta 1978
Toi on totta. Edellisessä pyörässäni oli paljon teippauksia ja vahaaminen oli melko hankalaa juurikin näiden tarrojen takia. Vahaus täytyi tehdä tosi huolellisesti, että tarrojen reunoihin ei jäänyt rumia vahajäänteitä.(SpeedFour @ Maalis. 30 2006,12:22) kirjoitti
Yamaha YZF R1 -04
KTM 450 EXC -05
Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
Se riippuu siitä meinaatko kauankin ihailla niitä tarroja. Eli jos meinaat joskus nyppiä ne pois ni päälle ja jos teet siitä "ikuisen" ni alle.
tottakai päälle!
*vituiks män* !prkl!
-> -03 Bandit 600s <-