Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Kyselisin ihan mielenkiinnosta, että millasia virityksiä ootte tehny 600 banditin kilpitelineelle?Alkuperänen on ihan törkeen näkönen.Itellä ny ei mitään sepän taitoja löydy, vaikka ny perushuollot ite teenki.Vielä on tuo orkkis kilvenpidike paikallaan, mutta olis tarkotus saada siitä jotenki sirompi.Jos olis jotain sivuja vaikka mistä sais tilattua siromman telineen...Eihän se tietenkään ajoa haittaa ja tuskin sitä nyt tähän hätään juuri oon vaihtamassakaan.Tuo orkkis kun näyttää olevan jotenki kiinteenä tuossa että pitäskö vetästä sahalla pois Siis vm on 98.Ja tietty olis hyvä jos olis vilkuille paikat,kilven valo ja heijastin.Vähän sekavaa tekstia mut toivottavasti saitte selkoa Niin ja sit et kannattaako tollasen kusiaisen virittäminen?Ei haluis rahaa hukata turhuuteenkaan
    mulla samaa ongelmaa! jotain tartis tehä mut mitä?
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
    Vastaus ongelmaan on undertray!
    Esim. Stormilta voit tilata Ermax:in tuotteita.

Banditin alkuperäisestä takalokasuojasta voi muovailla omaa silmää miellyttävän,
    mutta helpommalla pääsee kun ostaa valmiin tuotteen ja alkuperäinen osa jää ehjäksi.
    Lainaa (Epra @ Maalis. 28 2006,20:47) kirjoitti
    Kyselisin ihan mielenkiinnosta, että millasia virityksiä ootte tehny 600 banditin kilpitelineelle?Alkuperänen on ihan törkeen näkönen.Itellä ny ei mitään sepän taitoja löydy, vaikka ny perushuollot ite teenki.Vielä on tuo orkkis kilvenpidike paikallaan, mutta olis tarkotus saada siitä jotenki sirompi.Jos olis jotain sivuja vaikka mistä sais tilattua siromman telineen...Eihän se tietenkään ajoa haittaa ja tuskin sitä nyt tähän hätään juuri oon vaihtamassakaan.Tuo orkkis kun näyttää olevan jotenki kiinteenä tuossa että pitäskö vetästä sahalla pois Siis vm on 98.Ja tietty olis hyvä jos olis vilkuille paikat,kilven valo ja heijastin.Vähän sekavaa tekstia mut toivottavasti saitte selkoa Niin ja sit et kannattaako tollasen kusiaisen virittäminen?Ei haluis rahaa hukata turhuuteenkaan
    Paras vaihtoehto kilpitelineen muokkaukseen on todellakin hankkia undertail johon sitten laittaa sirompi kilpiteline. Undertailia asentaessa joutuu sen alkuperäisen sisälokasuojan leikkaamaan poikki ja se menee vaikka rautasahalla sahaamalla. Virittelystä olen sitä mieltä ettei sliparia & säätöä enempää kannattaisi laittaa ja senkin melkein äänien takia. Alla muutamia linkkejä missä on undertaileja bandit 600 malliin.

linkki 1, linkki 2, linkki 3, kuva omasta undertailista sekä albumi löytyy allekirjoituksen linkistä ja siellä lisää kuvia.

edit:linkit

Ahdettu 1216
    Tämä oli uutta tietoa että alkuperäistä osaa joutuu vahingoittamaan!
    Eilen vaihtui Renthalin tanko(edelliseen pyörään hankittu) Ermax:in undertailiin. Eli alkup. sisälokasuojasta jää osa paikoilleen?
    Omat kokemukset Ermax laadusta on ollut
    Ja takuu asioista ei pystynyt neuvottelemaan
    eli vältän ko. merkkiä kuin ruttoa

God hates us all

By SLAYER

Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
    Lainaa (Janste @ Maalis. 29 2006,09:43) kirjoitti
    Tämä oli uutta tietoa että alkuperäistä osaa joutuu vahingoittamaan!
    Eilen vaihtui Renthalin tanko(edelliseen pyörään hankittu) Ermax:in undertailiin. Eli alkup. sisälokasuojasta jää osa paikoilleen?
    Alkuperäinen sisälokasuoja on täysin yhtenäinen osa, jossa on myös akkukotelo (ainakin 1200s -05) mallissa. Voin laittaa kuvan illalla minkä palan leikkasin omasta sisälokarista pois ja kuvassa jonka laitan nyt näkyy vain pelkkä sisälokasuoja leikeltynä.
    Näin jouduin itse tekemään että undertail meni paikalleen niin kuin piti, mutta minulla oleva undertail on eri merkkinen, joten tämä on vaan suuntaa antava neuvo.
    sisälokasuoja
    Ahdettu 1216
    kiitoksia vastauksista nuo auttoivat kovasti...saas nähdä rupeenko sit vähän muokkaan tota kilven paikka jotenki.Ei kelitkään näytä yhtään antavan osviittaa parempaan päin et pääsis ajaan
    Sama homma itellä tekeillä. Undertray jäi käteen Ebaystä, tuli vissiin portugalista. Alkuperäinen takaloksu on jo leikelty ja uus osa soviteltu paikoilleen, maalausta vielä vailla. Nyt tarvis sit väännellä jonkinlainen kilpiteline ja sovitella siihen vilkut kiinni. Ei pitäisi olla mikään vaikee homma, kunhan sopivaa alumiinia löytyis jostain. Kaupastakin tietty sais valmiita telineitä, mutta hinnat on liian suolaiset meikäläiselle..
    Nyt sain sen kuvan siitä pois leikatusta takalokasuojasta tässä kuva
    Ahdettu 1216
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 29 2006,00:52) kirjoitti
    Kyselisin ihan mielenkiinnosta, että millasia virityksiä ootte tehny 600 banditin kilpitelineelle?Alkuperänen on ihan törkeen näkönen.Itellä ny ei mitään sepän taitoja löydy, vaikka ny perushuollot ite teenki.Vielä on tuo orkkis kilvenpidike paikallaan, mutta olis tarkotus saada siitä jotenki sirompi.Jos olis jotain sivuja vaikka mistä sais tilattua siromman telineen...Eihän se tietenkään ajoa haittaa ja tuskin sitä nyt tähän hätään juuri oon vaihtamassakaan.Tuo orkkis kun näyttää olevan jotenki kiinteenä tuossa että pitäskö vetästä sahalla pois * Siis vm on 98.Ja tietty olis hyvä jos olis vilkuille paikat,kilven valo ja heijastin.Vähän sekavaa tekstia mut toivottavasti saitte selkoa Niin ja sit et kannattaako tollasen kusiaisen virittäminen?Ei haluis rahaa hukata turhuuteenkaan *
    Paras vaihtoehto kilpitelineen muokkaukseen on todellakin hankkia undertail johon sitten laittaa sirompi kilpiteline. Undertailia asentaessa joutuu sen alkuperäisen sisälokasuojan leikkaamaan poikki ja se menee vaikka rautasahalla sahaamalla. Virittelystä olen sitä mieltä ettei sliparia & säätöä enempää kannattaisi laittaa ja senkin melkein äänien takia. Alla muutamia linkkejä missä on undertaileja bandit 600 malliin.

linkki 1, linkki 2, linkki 3, * kuva omasta undertailista sekä albumi löytyy allekirjoituksen linkistä ja siellä lisää kuvia. *

Ihan hyvän näköinen tulee perästä.Kenen valmistama toi undertail on ja onko valot e-hyväksytty?
    God hates us all

By SLAYER

Lainaa (bandit @ Maalis. 30 2006,17:27) kirjoitti
    Lainaa (suiza 1200 @ Maalis. 29 2006,00:52) kirjoitti

linkki 1, linkki 2, linkki 3, kuva omasta undertailista sekä albumi löytyy allekirjoituksen linkistä ja siellä lisää kuvia.

Ihan hyvän näköinen tulee perästä.Kenen valmistama toi undertail on ja onko valot e-hyväksytty?
    Hyvännäköinen se kyllä on. Ei ole e-hyväksytty eikä valoissa ole mitään merkintöjä ja vilkkujen välikin on liian pieni.
    Ahdettu 1216
  13.  
    Pahus sitten ei uskalla itse laittaa sitä tilaukseen,kun tuntuu täälläpäin noita posliineja kiinnostavan vilkut ja valot hiukan liikaa.

God hates us all

By SLAYER