Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Äänettömällä japanilaisella traktorilla itse liikkuvana oli vaan tultava tunnustamaan, että on Ducatissa ainakin hienoin moottoripyörän ääni. En tunne Ducatia muuten, mutta ääni on upea.

Toivottavasti Taku ei lue tätä!
    Kyllä se kieltämättä vetää pisintä kortta äänien kanssa...oispa joskus ois varaa kunnon Ducatiin..

Tämmönen ois passeli kaupunkiajoon.

http://www.moto-station.com/article....rd.html

<p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
    Lainaa (matula @ Maalis. 28 2006,19:31) kirjoitti
    En tunne Ducatia muuten, mutta ääni on upea.

Toivottavasti Taku ei lue tätä!
    Tutustuppa niihin, ties vaikka päätyisit sellaiseen!
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa kirjoitti
    oispa joskus ois varaa kunnon Ducatiin..
    No ei se mitään miljonäärin budjettia vaadi, ainakin jos tyydyt noihin edullisemman pään malleihin ja/tai käytettyihin. Kutakuinkin samanlainen äänimaailma niissäkin on. Kattele vaikka motopalstan vaihdokkeja, ei ne kaikki ny niin hirveän hintasia oo.

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Lainaa (canepazzo @ Maalis. 28 2006,20:16) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    No ei se mitään miljonäärin budjettia vaadi, ainakin jos tyydyt noihin edullisemman pään malleihin ja/tai käytettyihin. Kutakuinkin samanlainen äänimaailma niissäkin on. Kattele vaikka motopalstan vaihdokkeja, ei ne kaikki ny niin hirveän hintasia oo.
    Kun olin Motoparkissa, siellä takakaarteen vallihaudan huipulla, mun Aprilia (aito Suomeen tuonnin eka vuosikerran kokopunainen, vähän alakatteessa harmaata), seisoi siinä parkissa.

Yx kaunis tyttö tuli sanomaan mulle: Älä tosta luovu. Jos luovut, petät pyöräsi.

Tää on jäänyt mun mieleen ikuisiksi ajoiksi.

V2 on pyörä, jota ei pitäis edes ostaa, jos jonain päivänä siitä haluu luopua.

Ne äänet jää kaikumaan aivojen syvyyksiin. Alaväännön tunne jää mieleen ikuisiksi ajoiksi.

Aprilia ei oo Ducatin kopio, mutta jos jonain päivänä saan Ducatin alleni, tunnen todella jotain, jonka muistoissani muistan.

Lainaa (kava10 @ Maalis. 28 2006,20:42) kirjoitti
    Lainaa (canepazzo @ Maalis. 28 2006,20:16) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kun olin Motoparkissa, siellä takakaarteen vallihaudan huipulla, mun Aprilia (aito Suomeen tuonnin eka vuosikerran kokopunainen, vähän alakatteessa harmaata), seisoi siinä parkissa.

Yx kaunis tyttö tuli sanomaan mulle: Älä tosta luovu. Jos luovut, petät pyöräsi.

Tää on jäänyt mun mieleen ikuisiksi ajoiksi.

V2 on pyörä, jota ei pitäis edes ostaa, jos jonain päivänä siitä haluu luopua.

Ne äänet jää kaikumaan aivojen syvyyksiin. Alaväännön tunne jää mieleen ikuisiksi ajoiksi.

Aprilia ei oo Ducatin kopio, mutta jos jonain päivänä saan Ducatin alleni, tunnen todella jotain, jonka muistoissani muistan.

moi ! kun laittaa tonnin vuodessa venttiilikoneistohuoltooon, alle 20 000 ajetussa pyörässä, niin muistaa kyllä millä pyörällä ajaa. äänistä ei ole kuin muisto, koska pyörä on aina korjaamossa. käynnistämiseen tarvitsee aina apuakun, jos laiteon seissyt muutaman päivän ajamatta.koneella ei pääse 4000 km ilman remonttia. 996 on siis malli. monsterissa on sama kone. venttiilinostin huolto maksaa 500 -700 euroa, ja se on tehtävä 10 000 km välein. jos et tee , laiteesi takuut raukeaa välittömästi. osta suzuki !
    ..jos ne sais vielä sen kolinan pois siitä äänestä..

Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Lainaa (macci @ Huhti. 23 2006,22:20) kirjoitti
    moi ! kun laittaa tonnin vuodessa venttiilikoneistohuoltooon, alle 20 000 ajetussa pyörässä, *niin muistaa kyllä millä pyörällä ajaa. äänistä ei ole kuin muisto, koska pyörä on aina korjaamossa. käynnistämiseen tarvitsee aina apuakun, jos laiteon seissyt muutaman päivän ajamatta.koneella ei pääse 4000 km ilman remonttia. 996 on siis malli. monsterissa on sama kone. venttiilinostin huolto maksaa 500 -700 euroa, ja se on tehtävä 10 000 km välein. jos et tee , laiteesi takuut raukeaa välittömästi. osta suzuki !
    Tästäkin avautumisesta olisi kiva tietää vähän taustoja. Me kaikki tedämme, että Tukatin venahuollot maksavat, etenkin noissa neliventtiilisissä malleissa. Tai ainakin olisi syytä tietää, jos ducatia on hankkimassa.

Mutta olisi jo ihan kuriositetttina mielenkiintoista tietää, mitä jännää sille motille on 4000km välein tapahtunut ja kuinka monta kertaa.

Ja miksi ihmeessä tarvitsisi apuakun? Mikä oli rikki akku, laturi, vai oliko sähköissä jotain muuta häikkää? Spagettimaan ihmeet ovat pyöriä siinä missä muutkin. Jos kuvailemasi asiat olisivat ominaisuuksia, niin eiköhän tehdas olisi asiaan joutunut jo ajat sitten puuttumaan.

Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
    koneella ei pääse 4000 km ilman remonttia. 996 on siis malli. monsterissa on sama kone.

Eiköhän ne 4V monsterit edusta vielä aika pientä osaa suomen monstereista. 2V maamoottoria en kyllä menis epäluotettavaksi kehumaan Netti on pullollaan yli 40tkm ajettuja joihin ei oo juuri normaalihuoltoja enempää korjailuja tehty.

Mut kaikesta huolimatta mä haluun RSV1000 Aprilian
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    996 -01/02, 36tkm, ei murheita.

Eka akku oli mennä vaihtoon, mutta heräs henkiin. Ihmeellisiä nuo patterit. Kai tuolla Optimaatilla jotain saa aikaan. Noh, vuosia kun katsoo niin valmis alkaa olla. Itseasiassa uusi on jo hommattuna..

Neliventtiili-Ducatissa keinut saat tuhottua helposti, kestää 90s startista kunnes kansissa on tuoretta öljyä. Japanialaismallisia "altaita" kun ei ole. Mukaan vielä kertoimeksi pre-2001 mallien keinujen pinnoitteen laatuvaihtelut.

Keinut maksaa liikaa, ei kannata tahallaan niitä tuhota.

Muuten tuo moottori varsinkin 996-mallisena on aika lailla lastentautivapaa.

Miten käytät - siten huollat. Helppoa eikö totta?

-t
  11.  
    Itse moottoripyöräilyn Ducatilla (ST2) aloittaneena ja tasan kaksi kuukautta Hondaa kokeilleena, voin vain todeta, että Ducatia ei voita mikään on se vaan niin mahtava pyörä ajaa ja ne ÄÄNET...huh, huh * nyt on alla SS800FF ja on upea pyörä ajaa... ducateja saa myös käytettynä eikä ne huollot ainakaan 800:ssa varmaan sen kalliimmaksi tule, kuin muissakaan pyörissä...huollot tehdään 10tkm välein ja hondassa esim 6tkm...I * my ducati!
    CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)