Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Oliskos kellään mitään hyvää keinoa tankin naarmuuntumissuojan poistamiseen? Alkaa olemaan sen verran nuhjuisen näköinen että pitäis vaihtaa uusi, mutta todella kovalla liimalla on.

Ite poistin viime sunnuntaina tankinsuojan, mulla oli semmoinen vaahtokuminen suoja, ekaks revin kaiken ylimääräisen mitä sain irti ja loput liuotin kynsilakanpoistoaineella, lähti komeesti liimat irti ja maalitkin näytti säilyvän...tämä ainakin yksi helppo tapa irroittaa vaahtokumista suojaa
    Ducati ST4S 996
    Autoglym intensive tar remover. 2 tankkitarran liimat olen kyseisellä aineella saanut todella hyvin pois. Toisella kerralla en jaksanut edes lämmittää tarraa, vaan repäisin kylmiltään pois jolloin kaikki liima jäi helvetin tiukasti tankkiin. Tuota ainetta kun laittoi, antoi vaikuttaa muutaman minuutin, sen jälkeen raappasi suurimmat pois, toinen kerros samaa ainetta ja rätin kanssa alkoi pyyhkiä. Tankki oli hetken päästä kuin tarraa ei olisi ollutkaan. Purkin takaa löytyy myös teksti "soveltuu moottoripyöriin", jos joku vielä panikoi *

Autoglym tar remover
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
    Lainaa (Z22 @ Maalis. 28 2006,20:14) kirjoitti
    Ite poistin viime sunnuntaina tankinsuojan, mulla oli semmoinen vaahtokuminen suoja, ekaks revin kaiken ylimääräisen mitä sain irti ja loput liuotin kynsilakanpoistoaineella, lähti komeesti liimat irti ja maalitkin näytti säilyvän...tämä ainakin yksi helppo tapa irroittaa vaahtokumista suojaa *
    Elkää hyvät ihmiset käyttäkö kynsilakanpoistoainetta liimojen poistoon. Kynsilakanppostoaine on nimittäin yleensä melko puhdasta asetonia, joka herkästi kyllä syö maalin pois.
    Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
    Itse irrottelin suojan ja jäljelle jääneet liimat pelkän hiustenkuivaimen avulla.

Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  6.  
    crc tai wd-40 tyyppinen spray-öljy+rättiä+hankausta. Sillä mulla ainakin lähti just tommonen vaahtokumista tehty suoja. Ja ei ainakaan vaurioita maalipintaa. Kannattaa vaan pyyhkiä huolella ennenkuin uuden tuuppaa päälle.