Tulipa tuossa käytyä Teuvon purkaamoon tutustumassa , vaikka sopivia osia ei ollutkaan niin miellyttävä kuva Firmasta jäi...
Kiitos ja toivotaan onnea suomen pienillä markkinoilla!!!
![]()
Näillä mennään mitä on saatu !
Jep asiallinen kaveri. Olen joskus jotain heebeleitä hommannut.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
ruusuja täältäkin.(xj650t @ Huhti. 12 2007,22:35) kirjoitti
kiva paikka piipahtaa hakee osia![]()
mopoton mies nykyään
the older i get the faster i used to be
Ruusuja minultakin, viime kesänä tarvitsin osaa, joka alkuperäisenä olisi maksanut yli 120 € ja häneltä sain lähes uuden osan ½ -hintaan joka tuli minulle postitse kolmessa päivässä ja se sopi paikalleen sen kun vain vaihdoin.
Tunturista se alkoi, sitten CB 125, CB 350, T 500, XJ 650, GSX 750, GSX 750, XJ 900, ST 1100, 2007 ST 1300 ja nyt Triumph Trophy 1200 SE Launch pack
Jep! Mukava tyyppi ja löyty edellis syksynä startin ratas tohtoriin paljon uutta halvemmalla hinnalla.![]()
No niipäs,mahtava palvelu Teuvo Rieziltä kohtasi minutkin,soitin kaatuma rautoja gsx1100-G -92;seen,Teuvo penkoi kokoajan puhelimeen puhuen jottei tullut pitkäksi odottavan aika ja n.5min niin johan löytyi,mittasi kiinnityspulttien välinkin jotta varmasti passaa eikä maksanut kuin 30€(uudet),lähetti postissa samana päivänä (postikulut 11.70€).eikä muuta kun printtas paikalleen kun tulivat pari päivää myöhemmin.
Ruusut Teuvolle täältäkin.....![]()
KEPPI-G
MP Maailma eli kyseessähän on tuon niminen firma. Itseasiassa juuri toissapäivänä soitin ko. firmaan, mutta eipä ollut Teuvolla enään mitä olisin tarvinnut (eli oli jo saanut osat myytyä), mutta palvelu oli silti todella hyvää.
Toivottavasti kaveri pärjää, sillä kyseessä on kuitenkin pieni maa ja yrittäjiä on kuitenkin tuollakin saralla useita Suomessa
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Oon tässä kuukauden sisää useampaakin eri osaa tarvinu teuvolta ja kaikkia olis löytynyt. Tänään kuitenki soitin ja kysäsin että löytyikö VFR:ään vapaakytkintä ja löytyihän sieltä. vähän ajetusta pyörästä koko setti 3 kertaa halvemmalla kun uutena.
Hattua nostan ja kumarran! Palvelu on asiallista ja eritoten asiantuntevaa vaikka taitaakin linjat käydä kuumana siihe suuntaan, senverta usein linjat varattuna!Mutta kyllä ekana Teuvolle soitan kun jotain osaa oon pyörään vailla!
Nyt - Yamaha Super Tenere xt1200z 2011
Ex - Honda VFR 800 2009
Ex - Bmw F650GS 2004
EX - Kawasaki ZX-9R 2001
EX - Suzuki Hayabusa 2004
EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2