Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Terve,

Oisko kellään "scannattuna"/tietoa mistä nuo mittaritaustat ("oikeassa") koossa CBR F2 1993? Ois muokkaus tarve mutta kun skanneria en omista.
    Mulla oli joskus tarkoitus ne skannata kun ei ollut yhtään mitään parempaa tekemistä, mutta homma loppui siihen kun ne mittarien neulat olivat hieman hankalia irroittaa. Lämpömittarin neulan otin irti ja en ole sitä vieläkään saanut kiinni niin, että se näyttäisi oikein. Siinä kun ei ollut varsinaista nolla-kohtaa, vaan se akseli pyörii ympäri.
    Kokeile ottaa digikameralla kuva mittarista mahdollisimman läheltä. Neulan ja muut turhat voi onnistua editoimaan veke jollain kuvankäsittelysoftalla.

Mittarin lasi voi tosin olla ongelma, jos aiheuttaa heijastuksia. Nämäkin saattaa kyllä olla mahdollisuuksien rajoissa poistettavissa jollain edittisoftalla.
    Hulluus on neroutta suurempaa. Neroudella on rajansa, hulluudella ei.

Vessapaperi loppuu aina väärään aikaan. Sen on elämä opettanut.
    Minä yritin kans purkaa ja niihin hemmetin viisareihin tökkäs, tiukassa ovat
    Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
  5.  
    Eikö todellakaan kellään ole niitä "skannattuna"? Itse olen aina tehnyt niin että jättänyt ne neulat paikoilleeen ja tehnyt siitä "mittarinpohjasta" kaksi osaa jotta ei tarvii niitä neuloja ottaa pois. Ei sitä "saumaa" näe siitä vaikka se siinä on.