Minulla ei ole vielä pyörää
50 cc ja alle
51-125 cc
126-250 cc
251-500 cc
501-650 cc
651-750 cc
751-1.000 cc
1001-1300 cc
1301 ja yli
Eli otetaanpa tämä vakioaihe uusiksi, tällä kertaa kaudelle 2006. Itselläni tilanne on muuttumaton, joten kilokyykyllä kurvaillaan.
Kuten aikaisemminkin, pelkkien kuutoiden lisäksi olisi tietenkin kiinnostavaa tietää, miksi olet päätynyt "käyttämääsi" kuutiomäärään ja pyöräsi tyyppi.
Oma valintani perustuu kilokyykyn vaivattomuuteen arkiajossa ja toisaalta enemmän kuin riittävään suorituskykyyn radalla. Varsin yksinkertaista...
1100 mallimerkintä
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
600 sportti.
Halvempien vakuutusten takia lähinnä päädyin tohon kuutiotilavuuteen.
...
Kunhan nyt pääsis tuota (600) edes polkemaan.
Tule ajokeli, tule!
Hornet 600 -99
VTR 1000 -99
ZRX1200R -06
SpeedTriple -08
Busa -09
FXDCI -06
FXS -11
1400 cc Kun jotain uutta malia on tarjolla niin onhan sitä kokeiltava
Lähinnä vääntö kiinnostaa ! Ja kulku tietysti![]()
PV 50
KMX 125
Z 750
ZZR 1400
ZX10RR
S1000RR
600 täälläkin. Kyytiä saa omiksi tarpeiksi ja vakuutusmaksuja vähän ylikin
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
1350cc tarkalleen! Kuutioita ei voita mikään![]()
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
1298 kuutiota ylipainoista matkavessaa![]()
600cc Fighter. Helvetin asiallinen ja mukava ajoasento! Ei taida enään kyykkyihin olla palaamista meikäläisen kohalla.
1200cc ison koneen etuja on aina vääntö ja siitä varsinkin itse pidän.
Ahdettu 1216
600 CBR on alla... pyörä on ehkä jokinlainen kompromissi suorituskyvyn, ajomukavuuden ja vakuutusmaksujen suhteen.
Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...
748 Ducati. Kulkee ja kiihtyy ihan kivasti. Tyylillisesti ei ole kompromissi. Tyytyväisempi olisin, jos olisin hommannut 996:n tai 998:n. Olivat vain vähän kalliimpia ja vakkutukset kalliimpia. Saituruus ja järjenkäyttö on ollut vähän haitaksi ehkä. Onneksi en kuitenkaan enempää järkeä käyttänyt.
938cc lukee rek.otteessa.
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
6satkulla mennään tai meinataan.
Hulluus on neroutta suurempaa. Neroudella on rajansa, hulluudella ei.
Vessapaperi loppuu aina väärään aikaan. Sen on elämä opettanut.
cbf600s, pienesti kompromissi, mutta hyvä pyörä *![]()
Honda Rebel125 -95 ~ CBF600s -05 ~ Suzuki GSX-R600 -06
Mitä useampi mutka sitä mukavampi matka
Edelleen vt600![]()
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Hitto, mullahan on edelleen sama vessa kuin viimevuonna.. Vaihtoon!![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Tonnikuussatanen...Mukavasti vääntävä twini...
![]()
Kyllä se aurinko vielä joskus paistaa risukasaankin...
Kuutiolla edelleenkin pistän paremmaksi.(Köpi @ Maalis. 26 2006,22:32) kirjoitti
T: Team Matkavessan toinen jäsen
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Tämäkin vuosi kilokyykyllä mennään. Eikä emäntä päässytkään vieläkään kyytiin tänä vuonna
.
Samana pysynyt ->1200
I used to rock and roll all night and party every day.
Then it was every other day.
Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
-- Homer J. Simpson
900 mennään. Edellinen oli kuussatku ja lisää tehoa sekä vääntöä teki mieli![]()
Hieman taukoa
1251 kuutiosenttimetriä, jos ihan tarkkoja ollaan.
Savolainen sanoo tuosta jotta on se vuan niin lupsakka ajettava.
<br /><br type="_moz" />