Minulla ei ole vielä pyörää
50 cc ja alle
51-125 cc
126-250 cc
251-500 cc
501-650 cc
651-750 cc
751-1.000 cc
1001-1300 cc
1301 ja yli
Kyl se 1300 on...
Saakutisti vääntöö, helppo ja mukava ajaa.
Only a motorcyclist knows why a dog rides with his head out the window!
Happiness is like peeing your pants - everyone can see it but only you can feel it's true warmth.
981 tarkka.![]()
954+510+50+50=1564
pistin kohtaan 251-500 kun keskiarvo on jonkun verran alle 400 cc
...Er..Houston we have a problem here...
Honda CBR 954RR -02
Suzuki S1 -91, SuperMoPo
KTM 525 exc -03, SuperMoTo
Suzuki RM50 -80, kisacrossi
Pappa Tunturi -71,
Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
398cc vaihtui 599cc
En yhtään muista mitä olen edelliseen galluppiin vastannut, mutta nykyään on 599,9 kuutiosenttimetriä silkkaa häijyä luonnetta jalkojen välissä![]()
Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
Tällä hetkellä 1100cc ja kuukauden päästä 1300cc...
Iso on kaunista...
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
805 tarkka![]()
- Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin -
*** Honda Monkey 125 ***
Jos pyttyjä on enemmän kuin 1 niin kuutiotkin pitää olla sopivat 998![]()
-HD FXD -07
Vanhoja...
-Z750 -04
-CBR 1000 RR -04
-YZF R1 -08
998 on Kawan koneessa, eli mopollahan sitä ajellaan![]()
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Hiukan alle 500 on custom-kawassa.
Laskeskelin, että paluumuuttajalle juuri sopiva, vauhtia saa riittävästi Suomeen, emäntäkin on niin pieni, että mopo jaksaa kyytiläisenkin kanssa. Niin, ja ennen vakuutusyhtiön vaihtoa vakuutuksen hintakin vielä hieman ohjaili...
955 kuutiota speed triplessä.
Hankin kahdentoista vuoden ajotauon jälkeen pyörän.
Mielessä kirkkaimpana nakupyörän hankinta. Siinä mallien ominaisuuksia vs hintoja puntaroidessani päädyin vuoden ajossa olleeseen tripleen. Mielestäni verraton hankinta! Samaan rahaan olisi saanut 600-750 kuutioisen uutukaisen...
Triplehän lähtee kuin talonmies peltikatolta
750, ennen oli 600. Vaihdoin suuremmat kuutiot ja pienemmät tehot. Vääntö on tasaisempi = tykkään enemmän, ajoasento muuttui myöskin pystymmäksi. Ei kädet niin rasitu, lienee geenivirhe![]()
Mallimerkintä on 1000 mutta onneksi oikeasti 1002cc niin ei joudu skootteri luokkaan...![]()
<p><strong> </strong></p>
649 *![]()
Ei ole hyvyyttä yrittää olla parempi kuin huonoimmat
~Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the seat.~
- The Nut
Lievä tonnikakssatanen eli 1137cc...
Mut voimaa on kuin pienessä keuhkovammaisten muurahaisten kylässä!![]()
Yhteensä olis vajaat 1500cc, mut täppäsin ajossa olevan pyörän mukaan eli 893cc.
http://www.tiet.fi/ Tielläliikkujien etujärjestö ry
998, eli melkein moottoripyörä![]()
Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
636cc... edellisvuoteen tuli muutosta peräti + 37cc![]()
Prätkä tykkää, kun sillä ajaa.
Minulla on 500cc pyörä. Minusta riittää ihan hyvin. Kaikki sanoo että jää heti pieneksi, mutta minulla ei ole vielä kertaakaan loppunut tehot kesken.
Suzuki PV -88 ---> Kawasaki ER5 -03 ---> Suzuki GSF 1250 SA -08 ---> Honda VT750 C2 Shadow -98
Sama GSX600F vanhus kuin viime kesänä. Toivottavasti ensi kesänäkin.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Nykyiset kulkineet:
1) Kymco Vitality 50 4T
2) Suzuki DR-Z400SM
Syyt:
1) Saa pysäköidä minne vain, kuten polkupyörän
2) Tykkään kevyestä ja soratiekelpoisesta laitteesta
1000 mukavasti vääntöä ja teho jo pienemmällä jengalla.![]()
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400