Katso äänestykset tulokset: Kuutiokartoitus 2006 - Päivitetty edellisistä

Äänestäjät
1255. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Minulla ei ole vielä pyörää

    12 0,96%
  • 50 cc ja alle

    4 0,32%
  • 51-125 cc

    25 1,99%
  • 126-250 cc

    5 0,40%
  • 251-500 cc

    49 3,90%
  • 501-650 cc

    302 24,06%
  • 651-750 cc

    153 12,19%
  • 751-1.000 cc

    326 25,98%
  • 1001-1300 cc

    303 24,14%
  • 1301 ja yli

    76 6,06%
Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 226:sta
  1. #91
    Edelleenkin 1100 Zephyr ja juurikin siksi, et tuntuu niin omalta!
    GSX 1400 -06
  2. #92
    Tuolla tallissa oottelee 600 Yammu

    Kunhan vaan tulis tuo kesä.....

    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

    *Suzuki GSX-R 750 K1
  3. #93
    1188cc tarkka
    Näillä mennää!
  4. #94
    riittävästi, eli 1157 cc
    Motorcyclists are always ride on
  5. #95
    652 cm3 ja litratehi erittäin matala.
  6. #96
  7. #97
    1.299 cm3 busaa.. Eikä mitään erityistä syytä miks..
    -- Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee --
    -- Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät --
  8. #98
    1100 cc ainaskin vielä.Mutta vaihto kuume on korkea ....tiedä vaikka se kasvais 2-3 desiä.
  9. #99
    Neljällä numerolla ne kuutiot kirjoitetaan maitotölkkeihinkin. Eri juttu jos haluaa rämpiä metsässä, mutta maantiellä ei 600 mopoilla tee lasta eikä paskaa... Mutta nää on taas näitä kokojuttuja. Jollain se on kompeisoitava ku haaroojen välissä on pieni kalu...
  10. #100
    Kuustoistavuotisna aloitin 150 cc CZ:lla, vähitellen suureni 1100 cc:hen asti 50 vuoden aikana. Nyt olen ruvennut pienentämään pyöriä: ensin 850 ja nyt 650 cc. Kovasti tuntuu silläkin ehtivän ja onpi paljon, p a l j o n mukavampi talutella tallilla ja ajella kaupungissa ja
    kevyenä mukava mutkissakin. (On muuten äijän 17. fillari)
  11. #101
    Semmottet viitisensataa vaan.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  12. #102
    600 kuutiota löytyy pyörästä.
  13. #103
    Edelleen 1139 kuutiota
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
  14. #104
    1352cc valintaan vaikutti edulliset vakuutuskustannukset ja vähäinen polttoaineen kulutus.
    GSX1300R ’10
    ex: CB125 '73, CB750 '72, GPZ500s '89, GSX-R750 '92, R6 '99, GSX1300R '99, ZZR1400 '06, S1000RR '12, H2 '15, K1600GT '14
  15. #105
    599 ccm
    Honda CBR600F -> Suzuki SV 650
  16. #106
    no mulla on sit varmaan yks suurimmista vehkeistä ku ei tarvi jatkaa kuin 249 kuutiolla...
  17. #107
    929 kuutiota..ensi kesänä ehkä 1000
    Voiko vitutukseen kuolla
  18. #108
    XJ750
    --
    "It isn't pollution that's harming the environment.
    It's the impurities in our air and water that are doing it."
    Vice President Al Gore, U.S.A.
  19. #109
    900 kyykky tuo nykyinen rassi, aikaisemman 750 jälkeen rupesi kiinnostamaan tuo vääntö enemmän. Ja kyllähän tuossa on (ainakin omasta mielestä) ero jo kun yöllä ja päivällä. Hyvästi, ohituspykällykset.......
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

    Kawasaki Ninja ZX-10R
  20. #110
    Tuhatkuutioo jamahaa, että voi kyytiläisenkin ottaa mukaan...
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

    Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
  21. #111
    600 fasu odottaa parkkipaikalla että omistaja saa kortin Saa nähdä millon tulee tarve vaihtaa isompaan.
    - Pessimismi on turhaa. Ei se auta kuitenkaan! -

    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -01
    Ex. Yamaha FZ6-S Fazer -04
  22. #112
    636 vaihtu mille R:ään vaikka piti tulla 600cc, eikä harmita (mahtava vääntö)! + 125cc temmi.



  23. #113
    Lainaa (Moposhark @ Touko. 28 2006,16:03) kirjoitti
    600
    Duunikaveri kuittaa nelkyt kuutiota paremmaksi, eli 640cm^3
    Suzuki DR 650
  24. #114
    1002cc
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  25. #115
    1000cc rykkönen
    "Siellä missä aita on matalin, ei aina tarkoita sitä että sinne pääseminen olisi helppoa"
  26. #116
    veturilla kurvaillaan. vaihoin V2:een väännön ja äänien takia...
  27. #117
    Varmaan forumin yleisin pyörä, XX...
  28. #118
    1,5 litrainen vanha pieni honikka...
    Ninja Wikakasa
  29. #119
    2300cc ja varalla 1100cc ja sen varalla 653cc ja äärimmäiseen hätään 73cc.
  30.  
  31. #120
    1000 sport/touring...paino sanalla touring
Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen