Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Eli oiskos jollakin jotain dataa, mikä malleja erottaa??
    Itse luulin omistavani F:n, mutta ainakin etupää on R:n...
    Hiton Güntherit....
    No kyllä se ero aika selkee. Paino 50kg vähemmän, tehoa reilusti enemmän, pyöreet lamput eessä, pakoputki tulee vasemmalta ja penkki on vain yhdelle.
    On kuin lottovoitto, jos luulee ostaneensa F:n mutta tallissa onkin R *. Jos toisin päin menee niin shit happens. Mutta samaan hengenvetoon todettakoon, että noita etupäitähän F:iin on vaihdettu maailman sivu.

ZX6R -> VTR1000F -> VTR1000SP-1
    Kun se kuva nyt kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa, niin tässäpä VFR750R (RC30):
    ...
    nopeiten ja helpoimmalla selviää kun kaivat rungon ja moottorin numeron esille ja kysyt asiaa maahantuojalta tai kaivat netisä noiden runko/moottorinumeroiden datat esille.

en o nyt ihan varma mutta mulla on sellanen muistikuva (mutuaja/tai hallusinaatiota) että tuo VFR:n mosa ei menisi vfr:n runkoon.
    ...Er..Houston we have a problem here...

Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
    Eli siis minulla ON F mallinen, mutta jostain syystä -93 mallisessa on
    samat etupään stefat kuin R:ssä...

Ja eiku vaihtaa allrightiin stefoja!!

2mm ero. R pienempi
    HJÄLP!!
    Auttakkee...

Eli oon tekemässä etupään stefojen vaihtoa ja uudet on huomattavasti väljemmät kuin alkuperäiset. Allrightin mukaan mitat ois 43x54x11, mutta kun ne on väljät noihin putkiin... onko toi eka mitta putken halkaisija?? ja voiskos joku varmistaa oman iskari putken halkaisjan -93 mallisesta vfr:stä!!

R mallissa ois 41x54x11
  8.  
    Ei tarttekaan!!! Allrightilla on virhe niiden taulukoissa.
    Kävin hakee hondalta, kun sai mukaan vielä noi pölysuojat.
    Ja ei muuta ku kasaamaan