Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Hello!

    Onkos tuosta sliparista mitää hyötyä kyseiseen pyörään? (muutakin kuin ääni ) tehari oli siis SPES.. Ja miten vaikuttaa mikäli kone käy liian laihalla johtuen liian pienistä suuttimista?
  2. #2
    Ja vuosmalli oli -96
  3. #3
    Eipä se juuri muuhun vaikuta kuin ääniin... eikä cebari kyllä laihalle mene kovin helposti.
    Slipari, suuttimet, vapari ja säätö... sillä voi saada muutaman hevosen lisää. Enemmän se kuitenkin hyödyttää kun saa vääntökäppyrästä monttuja pois.
    Tästäkin aiheesta löytyy varmasti haulla paljon tietoa.
    Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...
  4. #4
    Lainaa (T£M£ @ Maalis. 25 2006,16:15) kirjoitti
    Eipä se juuri muuhun vaikuta kuin ääniin... eikä cebari kyllä laihalle mene kovin helposti.
    Slipari, suuttimet, vapari ja säätö... sillä voi saada muutaman hevosen lisää. Enemmän se kuitenkin hyödyttää kun saa vääntökäppyrästä monttuja pois.
    Tästäkin aiheesta löytyy varmasti haulla paljon tietoa.
    Elikä taivutappas rautalangasta: jos pistää pelkän sliparin (lisää ääntä) yrittämättä tehon lisäystä, ei siis ole pelkoa liian laihalle menosta eikä näin ollen tarvi/kannata säädättää? Niinkö?
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

    Vain nopeet elää..

    http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  5. #5
    Juuri näin... yleensäkin monet vanhemmat pyörät käy sen verran rikkaalla ettei heti tarvi laihalle menoa pelätä. Ei ollut vielä kymmenen vuotta sitten niin tiukkaa noiden päästöjen kanssa. Säädättäminen kyllä kannattaa aina mutta sitä ei esim. tällaisessa tapauksessa tarvi....



    Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...
  6.  
  7. #6
    Minä olen vahvasti sen säädön kannalla ja yleensä sillä säädöllä saadaan paras kaasuun vastaavuus sekä varmistutaan seoksista.
    Ahdettu 1216