Kaveri hankkimassa uutta 750f:ää, jota pitäis saada reilusti madallettua! Eli, miten tapahtuu takapään madallus? Onko siinä samanlaiset "linnunluut", kuin monessa muussa pyörässä? Ja minkälainen etupää on, voiko etuputkia liuttaa ylä-, ja alakolmioista läpi, että keula tippuis? Satulakin tulee madaltumaan mahdollisuuksien mukaan! Kuljettaja pienikokoinen, ja neuvot tarpeen! Mistä vuosimallista asti "korimalli" pysynyt samana, jos törmäisin jossain ko. laitteeseen, pääsisin tutkii jousitus-, ym. rakenteita? Eiköhän tässä kysymyksii alkuun jo riittävästi!
![]()
![]()
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
Kysäseppäs Ksthb:ltä tarkemmin. Mun ähvä on laksettu molemmista päistä. Takaa luilla ja etuputkia pystyy liu'utaan.
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
KIITTI! En muitanutkaan sulla olevan moista laitetta, kun busalla yleensä nöyryytät mua!(Sara @ Maalis. 26 2006,14:28) kirjoitti
Pitää soitella Jampalle!!
![]()
![]()
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Mulla olis joutilaana pidemmät koiranluut. Perä laski noilla noin 3-3.5 senttiä (takapyörän kohdalta). Olivat muutaman kilometrin paikoillaan, totesin sittenkin tarpeettomiksi ja vaihdoin takas alkuperäisiin.
Itse asiassa luita kaksikin sarjaa, tarkoitus oli teettää kaksi eri pituista paria, mutta kuinkas ollakaan, ne ovatkin samanlaiset
Ähvä -03 vaihtui rosvoon ja nuo jäi tallin seinälle.
Posti/rahtikuluja vastaan voin lähettää, elikkäs ilimatteeksi, jos jollain on noille käyttöä.
privaa laitettu!(marpii @ Maalis. 26 2006,18:20) kirjoitti
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
sait mailia(marpii @ Maalis. 26 2006,20:21) kirjoitti