Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Nyt tuli tarve hankkia mustaan gixeriin uutta pleksiä. Millä merkillä olisi tarjolla hyvää ja halpaa (semmosta ei ookkaan) tummennettua tai hopeaista pleksiä. Onko noita saatavana matalampana kuin tuo pappamallin orkkispleksi?

Kiitos vastauksista etukäteen!
    -Ozman-
    Samma brobleema oli täälläkin.. etin semmosta kromipleksiä mutta ei niitä vissiin ole kuin amerikoissa..
    ostin puigin mustan tuplakuplan.. ihan jees ei näytä mustassa niin jätti-isolta kuin kirkas.. ja ihan mukava pitemmällä reissulla..

jos laittais vielä sen puigin huggerssin oli ihan siisti kuvissa ja samaa tyyliä kuin etuloksussa.
    <p>Kawasaki ZX9R -96</p><p>Kawasaki zx6R -02</p><p>Suzuki GSX-1000 -05</p><p>Yamaha FZR 600 -92</p><p>Yamaha Warrior 1000 -11</p>
    Itte ostin K4 kilo-gixxeriin black-chrome pleksin jenkeistä, tuolta ja eihän se sopinut alkuunkaan. Olis kyllä ollu tosi kähee musta kromi jos se ois toiminut...

Kais semmonen Puig pitäs hommata, ne lienee ihan ok vermeitä?!?
    --
    jiji
    nuita alkuperäis tarvikkeita (tuplakupla) saa n.80euroon ja on monenvärisiä. ite laitoin sini/valkoseen pärrään sinisen pleksin ja oon ollu tyytyväinen, ei tuulikaan puistele nii paljo pottaa
  5.  
    Mä itse olen ajatellut MRA:n tuplakuplaa omaan pyörään.Edellisessä pyörässä oli ja tomi hyvin.
    Suzuki Gsx-R 1000 L5