Katso äänestykset tulokset: Eikö vihreä olekkaan Kawasakin väri? -

Äänestäjät
203. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä ainoa oikea Kawasakin väri on vihreä

121 59,61%
  • Ei, ei sovi minun silmälle tuo vihreä otan mielummin muun värin

82 40,39%
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 61:sta
    Lainaa (kaasunalle @ Maalis. 23 2006,14:45) kirjoitti
    Lainaa (Pena @ Maalis. 23 2006,09:24) kirjoitti
    Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään.
    TÄMÄ se on se ehta Wihersaki, jos mikä. Ensimmäinen kotikylän ysipyssy oli muuten samaa sävyä.
    No täytyy myöntää että tämän vihreän ymmärrän, mutta se ysipyssy Z1 pitää kyllä olla punainen.
    Lainaa (Duster @ Maalis. 22 2006,19:41) kirjoitti
    mielestäni sininen kawa on sama asia kun ostaisi Ferrarin vaikka hopeisena.
    Juuri näin. Lime Green on ainoa sportti-Kawasakin väri.
    Mutta toki Z1000 on hieno myös oranssina.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
    Niin,tarkemmin sanottuna Z1 Kawan oikea väri täytyy olla
    oranssi/ruskea. Uudemmat Kawat kyllä vihreitä.
    "Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään."

Niinnoh, H1 eli Kawa 500:sta oli kauniin vihreänä jo vuosia ennen kuin S2/350 ja H2/750 mallit näki päivänvalon.

Vihreä on Kawan väri ja sillä siisti!

Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Lainaa (kava10 @ Maalis. 23 2006,15:41) kirjoitti
    Vihreä on kaikkein racing-henkisin. Sininen sopii insinööreille ja titanium romantikoille.
    Millä sä taas tämänkin perustelet?? ..vaikka sinisestä pidänkin, niin minusta ei insinööriä saa tekemälläkään... ..ei pahalla heitä kohtaa..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Sumekolla myytin perr**kele jopa spraypulloissa aitoa kawanwihreää aikoinaan (olin siellä vuonna 1994 työharjoittelussa). Vihree on Kawan väri, ja toisinajattelijat painukoot puolestani waikka Wittuun! * Hehee! Vierivä kivi ei sammaloidu eikä oikeanvärinen Kiwikasakaan!!!

ediittiä: Juu, olen insinööri *

Vihreä on Kawan wäri juu, mutten silti oo ostanu vihreetä kawaa, insinööri kun olen, niin valitsin sen sähkönsinisen, joka tosin on jo myyty. Siis sen kerran, kun pääsin uuteen väriä valkaamaan. Käytettynä saattasin vihreen kawan ostaakin, muttei se kyllä ekana listalla olis.

Yks mikä miellyttää silmää on lakkamusta. Esmes 7R:ää sai joskus mustana ja se oli siihen pyörään mahtava väri! ZZR1100:een se on ainoo oikee väri (no se onkin touringpyörä) 9R myöskään ei ole hassumpi mustana. Mitenkähän tuo uus 10R, varmasti toimii ja!

Makuasioita..
    Vihreä sen olla pitää. Eikös sekin jo kerro jotain ettei tota zx- RR mallia saa kuin vihreänä.

Ihmettelen vaan sellaisia ihmisiä kun kaiken täytyy olla mustaa ( rumempaa ole kun musta pyörä )... jos tosiaan on niin synkkää niin kaupasta voi hakea narua.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
    Lainaa (Pena @ Maalis. 23 2006,15:49) kirjoitti
    Lainaa (kaasunalle @ Maalis. 23 2006,14:45) kirjoitti
    Lainaa (Pena @ Maalis. 23 2006,09:24) kirjoitti
    Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään.
    TÄMÄ se on se ehta Wihersaki, jos mikä. Ensimmäinen kotikylän ysipyssy oli muuten samaa sävyä.
    No täytyy myöntää että tämän vihreän ymmärrän, mutta se ysipyssy Z1 pitää kyllä olla punainen.
    Raidallinenpas... Muistelin vaaleammaksi kuin
    Lainaa kirjoitti
    Se on yllättävän tumma: Z1
    olikaan. Anyway, kyllä tulee nuoruus mieleen näitä katsellessa... *nostalginenhuokaus-hymiö*
    Ainut oikea väri Kawaan, jopa 12R:kin (tsekkaa alalinkki)
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

http://jarkonblogi.wordpress.com/
    Mä en oikein ymmärrä noita mustan kannattajia? Haluaako ne katella itteään peilistä vai mikä siinä on?
    Mustahan on vittumainen väri pitää puhtaana, havaittavuus liikenteessä varsinkin tumman ajopuvun kanssa ihan perseestä, skraadut näkyy heti, tavallinen..

Kawanvihreä näkyy hyvin myös tienpäällä, joten komeuden lisäksi saa ison annoksen turvallisuutta puusilmä-kotilokuskien varalle.
    Voihan se mopo olla vaikka keltainenkin, punainen tai vaikka oranssikin, mutta että musta... ??

Sopiihan se vihreä Kawaan, sehän on perinteisesti se kateellisten väri. Johtuneeko siitä, että muut merkit ne kulkee ja Kawat makaa korjaamolla
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
    "Sopiihan se vihreä Kawaan, sehän on perinteisesti se kateellisten väri. Johtuneeko siitä, että muut merkit ne kulkee ja Kawat makaa korjaamolla "

Juu, mut ei se haittaa ku mun isi on vahvempi ku sun...
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Maalis. 23 2006,15:44) kirjoitti
    Se on yllättävän tumma: Z1

Mutta tässä on se kaunein vihreä-valko-sininen:
    #aatanan komee mopo ja onhan se vihreekin

Oma mopo on tosin musta...
    onon, omasta ysiöstä tulossa vihree kermit - entisen vihreenvioletin sijasta
    Kunhan vaan saa tankin ja katteet niin bueno, viheriö ysiö liikahtaa

(edit: kirotusvireet)

Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
    No,miltä se Väinö sitten vihreänä näyttäisi? Kawasakejakin on aika moneen lähtöön..
    Onpas objektiivista porukkaa. Pitänee korostaa, jotta puhuin makuasiasta. En koe tarvitsevani narua, enkä tykkää kattella itteäni peilistäkään. En ole omistanut vihreää, enkä mustaa pyörää, mutta mielestäni mustat ovat nättejä. Pakollinen:
    Kawan ainoa oikea väri on vihreä. Sillä sipuli. Toki mustakin tms. menettelee, mutta... Perinteitä, luonnetta = Vihreä.
    Lainaa (Harri @ Maalis. 22 2006,20:24) kirjoitti
    Onhan se vihreä kawan väri, toiset tykkä toiset ei. Itse en ostaisi Kawasakin vihreää edes käytettynä. Kyllä musta on paras väri kawaan.
    http://www.ibike.com.hk/08_fun/motog...wa_team/cb.jpg

http://www.biketel.com/race....g

Näkyykö kuvassa Kawasakin mustia, sinisiä tai punaisia. Kyllä tuo kuljetuskalustokin aika vihertävältä näyttää. Mielestäni säväyttävin väriyhdistelmä Kawasakiin on vihreä jossa seassa hiilikuituisia elementtejä, eli paljon vihreää ja hiilikuitua. Vihreää ja mustaa, mutta vain vihreää mallipurkista. Vihreästä tunnistaa Kawasakin. Muun väriset ovat vääränvärisiä.

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Ai muun kuin vihreän väriset ovat vähän kuin Nokian piraattikännykät tai jotenkin sinnepäin vai .
    Lainaa (kava10 @ Maalis. 26 2006,22:57) kirjoitti
    Ai muun kuin vihreän väriset ovat vähän kuin Nokian piraattikännykät tai jotenkin sinnepäin vai .
    Jep! . No onhan noita muunkinvärisiä ja kulkevat varmaan ihan mukavasti ja näyttävätkin komeilta, mutta vihreästä tunnistaa kyllä helposti Kawasakiksi. Olen koeajanut vihreää ja punaista Kawasakia. Ja kyllä vihreällä ajaessa oli hienommat ajofiilikset , jostakin järjellä selittämättömästä syystä. Tai oli se koeajettu vihreä kyllä muutenkin parempi teknisestikkin. Mutta fiilispohjalta valitsisin kyllä ehdottomasti vihreän. Meinasin Ducatinkin värjätä siniseksi ja ajatuksen johdosta näin painajaisunia. Punamustavalkoiseksi Ducati jää ja vain punaista ja valkoista maalipurkista laitetaan.

Toki onhan hienonvärisiä laitteita pienillä kilpatalleilla, kuten Red bull teamilla yms. mutta se väri on jonkun tuotemerkin värinen.

Kyllä mielestäni Kawasakin vihreä on hieno. Se on Kawasakin vihreä ja sopii hyvin jopa Kawasakin kustomiinkin.
    Lainaa (lepattaja @ Maalis. 26 2006,23:36) kirjoitti
    Olen koeajanut vihreää ja punaista Kawasakia. Ja kyllä vihreällä ajaessa oli hienommat ajofiilikset , jostakin järjellä selittämättömästä syystä. Tai oli se koeajettu vihreä kyllä muutenkin parempi teknisestikkin.
    Oon ajanu kaksi kertaa vihreätä 6R:ää ja pakko sanoa,että teknisesti ja ajoltaan aivan helkkaristi huonompia kuin oma sininen..
    Lainaa (Kawa600 @ Maalis. 27 2006,00:26) kirjoitti
    Lainaa (lepattaja @ Maalis. 26 2006,23:36) kirjoitti
    Olen koeajanut vihreää ja punaista Kawasakia. Ja kyllä vihreällä ajaessa oli hienommat ajofiilikset , jostakin järjellä selittämättömästä syystä. Tai oli se koeajettu vihreä kyllä muutenkin parempi teknisestikkin.
    Oon ajanu kaksi kertaa vihreätä 6R:ää ja pakko sanoa,että teknisesti ja ajoltaan aivan helkkaristi huonompia kuin oma sininen.. * *
    Pitäisiköhän Kawasakin sitten vaihtaa väri siniseksi, jotta pärjäisivät motogp:ssä. punaiselle Ducatille?
    No, ainaskin tuolla moto Gp:ssä toi vihreäväri on häviäjän väri
    Hattussani ei ole kukkia.
    Klassikkoväri vaatii klassikkopyörän. Toisinsanoen möhkö, pikkukatteellinen ZRX ja ZXR vihreinä, muut muun värisinä

Oma exä olisi näyttänyt reisinkin viheriönä varsin mauttomalta, tosin ehkä paremmalta kuin ne ysärin puolenvälin pastelli-ilotulitukset, joihin kawa suhtautui hieman radikaalimmalla innolla kuin muut valmistajat.
    Lainaa (ripee @ Maalis. 27 2006,06:47) kirjoitti
    No, ainaskin tuolla moto Gp:ssä toi vihreäväri on häviäjän väri
    Tuota....ottaen huomioon sen, kuinka vähän aikaa Kawasaki on ollut kuvioissa nyt mukana, niin tulokset on aika hyviä jo parin vuoden jälkeen,,,
    mustakin vihreä on hieno väri, mustakin mattasena on jees, mattasena musta käy vaikka mihkä prätkään. vihreä sellaisena loistavana kawoihin. etenkin oma zx12r limited edition racing green oli silloin sen jo bongatessani nimenomaan väriltään säväyttävä.

vanteetkin ovat samaa sävyä, tosin saisivat olla mieluummin ihan mustat, ne kun kuitenkin paskottuvat nopeasti ja ovat työläitä pitää limanvihreinä koko aikaa.

trumpissa taas tummanvihreä british racing green menettelee.

kisapyöristä, oliko se derbi jonkun lähes kawanvärinen piikkiluokassa, taisi olla kuitenkin sponsoriväri se.

punainen on liikenteessä näkyvä, mutta liian tavanomainen, niitä on lähes jokaisella valmistajalla prätkissään, samoin kuin nyt kotarin kautta yleistynyt oranssikin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    ^ Olen (ei niin yllättäen) aivan samoilla linjoilla Kawabatan kanssa. Musta mattamusta päihittää esim. punaisen ihan minkä tahansa ajoneuvon värinä, myös Ferrarin. Kawa ja vihreä kuuluvat kuitenkin erottamattomasti yhteen.
    ZZR 1200
    Lainaa (Ripley @ Maalis. 28 2006,12:42) kirjoitti
    Musta mattamusta päihittää esim. punaisen ihan minkä tahansa ajoneuvon värinä, myös Ferrarin. Kawa ja vihreä kuuluvat kuitenkin erottamattomasti yhteen.
    No silloinhan Kawaan voisi kokeilla vihreää mattamustaa mustan mattamustan sijasta.
  30.  
    Mikä on ton Kawan oikeen vihreen värikoodi?!?!? Maalasin tossa pyörästä etuvanteen ja eihän se väri sattunu kohilleen kawan värikartasta oli väri otettu mutta EI!!
    Ei satu, ei tuu verta!!
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen