Joo eli otsikon mukainen homma olisi ajatuksena. Pyörä on kunnossa mutta ruummillisesta viasta johtuen on pakko tehdä sille modifiointeja. Ranteet ei kestä yhtään noin kyykkyä asentoa... Aina turvoksissa...
Eli kuinka iso homma olisi saada jostain esim raisereita varten palat kolmiopalaan? Tuleeko mutkia matkaan koko hommassa? Onko kenelläkään minkään valtakunnan kokemuksia?
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Todennäköisyys, että joku katselee minua,
on suoraan verrannollinen toimintani typeryyteen.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Kandee ehkä vaihtaa yläkolmio. Alkuperäiseen en välttämättä porailis reikiä...(Kuminilkka @ Huhti. 16 2006,12:01) kirjoitti
Sitten johtoja ja letkuja yms piilottelee vähän, ja vaihtaa siihen jonkun fighter-maskin.
Kiinnikkeen joutuu tekemään sitten jarrunestesäiliölle yms, että saat ne siihen crossistongaan kiinni.
Vaijerit joutuu luultavasti vaihtamaan pidemmät, ja jarruletkutkin.
Sen jälkeen ei sitten etutassu pysy maassa ollenkaan! Kaverin -00 R1 keulii kaasulla nyt vielä 3. vaihteella, vakiovälityksellä![]()
Stadissa sellanen on hyvä, mutta muualla ei niin erikoinen.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Onko tietoa kellään mistä tota kolmipalaa vois tiedustella? HALVALLA!?!?!
![]()
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Todennäköisyys, että joku katselee minua,
on suoraan verrannollinen toimintani typeryyteen.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
http://bastardsracing.net/10rasennus1/index.html Tuolla on jonkunlaisia kuvia kyseisestä operaatiosta.
Saksassahan nuo on yleisia, 12R:ssakin oli tullessa "superbike lenker"-satsi kiinni. Katteleppa germaanien eBaysta, vois loytyy huokeella. 12R:n satsissa oli ylakolmio, tanko ja pidempi kytkinvaijeri.(Kuminilkka @ Huhti. 16 2006,13:53) kirjoitti
Taaltapain saa sitten esim Helibarsin korotuspaloja alkup. clipareihin. Voipi olla etta nykyaan saa jo Euroopastakin.
http://www.helibars.com/
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14