Pääkaupunkiseutu
Yli 30.000 asukkaan kaupunki
Alle 30.000 asukkaan kaupunki
Maalaiskunta
Tuusulan konetien päässä elikkä Tuusula.
Pääkaupungin kyljessäihan vähän ( noin 1 km. ulkopuolella) mutta alta 20 min helsingin keskustaan.
![]()
![]()
Täällä kokkolassahan minä![]()
- Pyörä tykkää että sillä ajetaan -
*Suzuki GSX-R 750 K1
Kajaani. Asukkaita vissiin vielä yli 30 tonnia, mutta ei ilmeisesti kovin pitkän aikaa...![]()
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Alle 30000 henkilön (kaupungissa), mutta 10kk päästä alle 10000 asukkaan kunnassa
Jahka tölli valmistuu niin mihinkä mua sieltä käpykylästä sais![]()
(...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
Turusta niinkin kauas, kun Kaarinaan tuli kesällä muutettuakanssa. Kaupunki tämäkin, mutta pienempi (22000 asukasta) ja kivampi
Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Ja joskus se oivaltaminen on niin pienestä kiinni <3
Raisiossa, siis siinä seuraavassa risteyksessä Turusta pohjoiseen... oikein hävettää sanoa ääneen.//
ei me veetä sua dunkkuun (eipä vissii)(demonos @ Maalis. 21 2006,15:27) kirjoitti
TRE.
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
Mä asetan asuinmajani kohta Tampereelle. Siellä on sentään kiwoja immeisiä. Lähtivät ekana liikenteeseenkin. Se on todistus siitä, että tamperelaiset ovat parhaita.(tumeetti @ Huhti. 08 2006,16:31) kirjoitti
.
maalla sitä tulee asuttua, täällä on pieni veroäyri ja halvat vakuutukset![]()
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()
Pirkanmaakin on varmaan edestettuna jotenkin..
Tilastokeskuksen mukaan pääkaupunkiseutuun kuuluvat Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen. Ja kehyskuntiin kuuluvat Hyvinkää, Järvenpää, Kerava, Kirkkonummi, Nurmijärvi, Riihimäki, Sipoo, Tuusula ja Vihti.(Raster @ Huhti. 04 2006,11:41) kirjoitti
t. kehyskuntalainen
I can only please one person per day. Today is not your day. And tomorrow does not look good either.
(Jack Dusty's Earth 2000 Ltd)
Stadienkä muualle muuta.
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Parola (Hattula) eli melkein joka pojan ,nykyään muutamien tyttöjen, "unelma" kunta viettää vuosi elämästään....![]()
Näillä mennään mitä on saatu !
Joensuu
=9mm - One size, Fits all=
------------------------------------------------------------------------
Viivi: " Mitä ajattelit, kun tapasimme ensimmäisen kerran ?"
Wagner: " Ei kyntömies vakoaan valitse... "
H:ki
Rovaniemi
Style before technic!
Ei niin.. kokeile vaikka(tumeetti @ Huhti. 08 2006,16:31) kirjoitti
![]()
Äksteeär