Elikkä mistä vuosimallista lähtien on ruisku pelejä ?
Samaan syssyyn kyselen että miten uudemmissa 02-> viihtyy matkustaja että onko penkki kauhee kivireki ja polvet korvissa 170cm pitkällä kyydittävällä ? ja kuskikin on 187cm
Nyt saa kehua vapaasti ja kosiskella tedän leiriin *mutta vastustaja on kyllä 12R kawa että helppoa se ei tule olemaan *
![]()
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Ruiskusta en tiedä... oliskohan alkaen -00 ?? *Mulla kokemusta vuosimalleista -04 ja -05 ja mielipiteeni niistä ---> ei ole tarkoitettu kahdelle ja takana polvet on korvissa.....Luulisin että sama "ominaisuus" on vanhemmissakin malleissa. Eli kaippa siellä takana voi istua kilometrin kaks mutta ei 100 kilometria.
Mulla siis -05 malli ja pituutta 189 ja painoa riittävästi, mulle pyörä on istunut hyvin vaikkakin kokemusta on vasta noin 10000 Km. *![]()
Vuosi sitten noita kilokyykkyjä vertailin ja R1:een päädyin mm. hyvän ajoasennon, ominaisuuksien ja erittäin hienon ulkonäön perusteella. Joku heti vastaa tähän että kyllä Suzuki on paljon tilavampi tai Kawasaki tehokkaampi, mutta mulle Yamaha sopi parhaiten. *
Mainitsemasi 12R on varmasti parempi pyörä kahdelle... ja luultavammin huomattavasti tilavampi myös kuskille.
Tällaisia kokemuksia mulla... toivottavasti teet oikean ratkaisun ja siirryt leiriin iloiseen!! * *![]()
<p>Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org</p>
Lyhyesti:
-
Ei sovi kahdelle, epämukava istua ja helvetinmoinen paino kuskille.
+
Yksin mahtava pyörä ajaa, ei puudu paikat pahemmin yli 250km lenkissäkään. Itse n. 186cm
Tämä siis -04 ->
Noh tulokset kuulostaa just sille mitä epäilinkin ja saman huomasin viime kesänä 6R kawalla että yksin menee ihan hyvin mutta kaksin ei ole enää kovin ajamisen nautintoa edes kuskille
Pakko kait ruveta metsästään sitä 12r että pääsee kauniimpi sukupuolikin mukaan reissuille.
Ei auta muutako odotella että sulas nuo pirun kinokset eka *![]()
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02