Katso äänestykset tulokset: V2 vastaan rivi4 -

Äänestäjät
643. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ajan V2:lla, suosin V2:ia

    200 31,10%
  • Ajan V2:lla, suosin rivi4:ia

    19 2,95%
  • Ajan rivi4:lla, suosin rivi4:ia

    286 44,48%
  • Ajan rivi4:lla, suosin V2:ia

    76 11,82%
  • Ajan jollain muulla, suosin V2:ia

    49 7,62%
  • Ajan jollain muulla, suosin rivi4:ia

    13 2,02%
Sivu: 1 / 11:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 301:sta
  1. #1
    Nyt kun on taas hetkeksi V2 vs Rivi4 väittely laantunut, pidetääs pieni galluppi aiheesta, kun noissa väittelyissä otanta on jäänyt suht pieneksi. Tähän threadiin voi sitten rauhassa purkaa kaikki vääntöön ja huipputehoon liittyvät angstit
    Siirrettäköön sit p-jauhantaan sikälimikäli mopo lähtee käsistä.

    Eli kumpi mukavampi..? V2 vai Rivi4?
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  2. #2
    Kerran V2 aina V2 *

    Ei kait....nyt tuo V2 tuntuu mukavalta. Tulevaisuudesta en osaa sanoa. Ei mitään rivi nelkkuja vastaankaan. On mulla ollut niitäkin.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  3. #3
    Ei voi tietää ku ikinä V2:sta kokeillu...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  4. #4
    Lainaa (Sumppa @ Tammi. 21 2006,22:24) kirjoitti
    Ei voi tietää ku ikinä V2:sta kokeillu...
    Hmm.. toi puute pitää korjata ens kaudella..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  5. #5
    kokeiltu on... ja aina sydän syrjällään seuraan kaikkia ohi "tomisteleviä"

    edit:rivi4 myynnissä...



    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
  6. #6
    En ole koskaan saannut kunniaa tutustua kyseiseen peliin, mutta kaveriporukkaan tuli tänä talvena VTR firestorm joten toivottavasti pääsee sitä kokeilee jossakin vaiheessa
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  7. #7
    Lainaa (Sumppa @ Tammi. 21 2006,22:24) kirjoitti
    Ei voi tietää ku ikinä V2:sta kokeillu...
    Mä olen ajanut vaan jonkun 100m kamun mopolla,mut sitä ei lasketa.
    Joten en ole mäkään päässy kokeilee V2-koneista mopoa oikeasti



    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  8. #8

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Kummassakin omat hyvät puolensa. V2:ssa voiman tunne, tykkiä ja muhkeat äänet, R4:ssä enemmän kiinteää imua ja totuttua turvallista tunnetta. Kokemukset kummastakin. Viimeisimmät omani Mille ja 10R. Haluaisi molemmat
  9. #9
    suosin rivinelkkua, koska en ole vielä kovin tulista v2 konstruktiota ajanut.jos pääsisi joskus ajamaan hinta olisi tod.näk jossain 40k euron korvilla rungossa jossa moottori on.
  10. #10
    Lainaa (Earthend @ Tammi. 21 2006,22:15) kirjoitti
    Eli kumpi mukavampi..? V2 vai Rivi4?
    Rivikolmonen.
  11. #11
    ollut v-4:nen, rivi 4:nen ,nyt v-2:nen...kaikki hauskoja mut sp-2:nen mielessä....
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  12. #12
    Rivinelikko tietysti ja ISO kun kuuspyttysiä ei enää tehdä - Syy: Tärinästä saa tärinätaudin V2:sessa on kyllä kivat äänet mutta vajaa mikä vajaa (sylinterinen)
    Tosimies ei muovin takana kyyhötä - HondaKotaristi
  13. #13
    Rivari nelikolla mennään Tuo V8 osasto puutuu kokonaan sinne ääni katoais
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  14. #14
  15. #15
    ajaisinV-2 jos olisi vaihtoehtoja , tällä hintatasolla en lähde
  16. #16
    Täähän taitaa olla just näitä ikuisuus kysymyksiä,: kumpi parempi? v2 / r4 ? Molempi parempi! Eli miten mopoilua katsoo. Ja mitä siitä hakee? Uskoakseni me kaikki haemme jotain muuta mitä mopottomilla ei ole.! Toiset ajaa omaksi iloksi mopolla kuin mopolla, toiset hakee huomiota tavalla tai toisella, ja loput hakee varmaan elämään kokemuksia?
    Mutta silti rivi nelosella saa mitä ei vee kakkosella saa...

    .. sarven päähän...
    -Heikki-
    FXDB -07
  17. #17
    Vaikea sanoa. En ole koskaan ajanut rivi-4:llä. Ensi kesänä tulee luultavasti korjattua tämä puute. V-2 siis vastasin tähän :-)
    "We need a plan - Let's play dead"
  18. #18
    Jotenkin vaan V-2 vetää puoleensa.Toinen V-koneella varustettu pyörä menossa eikä paluuta R4:seen luultavasti ole.Tai mistä sitä koskaan tietää...
    R3 varmasti myös kokeilun arvoinen.



    Aprilia Rsv Tuono
  19. #19
    Tällä hetkellä pyöränä Mille. Parasta V2:ssa on ne äänet Nelkkuja vastaan ei ole mitään. Viime kesänä kokeilin kaikkia tonnisia japseja nelipyttysiä ja varmaan sellaiseen vaihdan jos vaihdan. Kyllä kulkupuoli oli selkeesti parempi...
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  20. #20
    Veekakkosella ajaminen verrattuna rivinelkulla ajamiseen on kun ois menossa Mexicoon mut jäiskin San Diegoon -> Helvetin hauskaa mutta "määränpää" jää saavuttamatta. Eli siis R4.
  21. #21
    nykyään vielä rivi-4... tulevaisuudessa ehkåpå v2..
    oli..CBR 600 RR...
    oli..KTM 620SC...
    oli..RM-Z 250...
    M1800
  22. #22
    Höh, noista vaihtoehdoista puuttuu se paras eli V-4
  23. #23
    Molemmissa puolensa. Rivinelkku antaa paremmin ja tasaisemmin tehoa ja vääntöä, käynti on tasaisempi ja mukavampi. Eli kaikki "järki"-syyt puoltaa rivinelkkua.

    Veekakkoselle jää vain toi fiilispuoli. Eli itse asiassa se kaikkein tärkein.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  24. #24
    Lainaa (imppa @ Tammi. 21 2006,23:37) kirjoitti
    Rivinelikko tietysti ja ISO kun kuuspyttysiä ei enää tehdä - Syy: Tärinästä saa tärinätaudin V2:sessa on kyllä kivat äänet mutta vajaa mikä vajaa (sylinterinen)
    Mullakin on ollut 1 sylinterinen, V4, R4 ja V2. Nykyinen on V2 ja se on ollut mieluisin. Syynä siihen on mm ääni (ei huutaa kuin R4) ja luonne. R4:ssa oli mielestäni pahempi tärinä kun V2:ssa (korkeampi taajuus aiheutti enemmän tärinätautia). Mutta makuasioitahan nämä ovat...
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
  25. #25
    Kyllä V2:ssa on enemmän munaa, siitä ei pääse mihinkään. Ja niitä on onneksi (vielä) sen verran harvassa, että ei voida puhua tusinamopoista.
    ZX6R -> VTR1000F -> VTR1000SP-1
  26. #26
  27. #27
    Varmasti suosisin V2:sta (ne saundit), jos tarjolla olisi joku simppeli perusmopo, josta löytyisi jotakuinkin vastaavat määrät moottoria (lue: alavääntöä), ajettavuutta ja hintalappua kuin nykyisestä rivarista.
  28. #28
    Ihan sama minkämuotoinen mylly on kunhan kokonaispaketti miellyttää. Kaikissa on omat hyvät puolensa.
  29. #29
    Joku sen sano: "Molempi parempi". Mulla on molemmat. Kustomissa V2 ja Fasussa rivi4. Molemmat on niissä pyärissä hyvin soveltuvia. 5 pyörää puuttuu vielä. Vaikkaan, että rivikone tulee olemaan enemmistö, jos unelma toteutuu...
    ... jotain piti muistaa
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Talttapää @ Tammi. 21 2006,22:51) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Tammi. 21 2006,22:15) kirjoitti
    Eli kumpi mukavampi..? V2 vai Rivi4?
    Rivikolmonen.
    Oh Yeah !!

    Ensi kaudeksi nyt sitten joudun tyytymään tavallisempaan konstruktioon
Sivu: 1 / 11:sta 123 ... ViimeinenViimeinen