Ajan V2:lla, suosin V2:ia
Ajan V2:lla, suosin rivi4:ia
Ajan rivi4:lla, suosin rivi4:ia
Ajan rivi4:lla, suosin V2:ia
Ajan jollain muulla, suosin V2:ia
Ajan jollain muulla, suosin rivi4:ia
Nyt kun on taas hetkeksi V2 vs Rivi4 väittely laantunut, pidetääs pieni galluppi aiheesta, kun noissa väittelyissä otanta on jäänyt suht pieneksi. Tähän threadiin voi sitten rauhassa purkaa kaikki vääntöön ja huipputehoon liittyvät angstit
Siirrettäköön sit p-jauhantaan sikälimikäli mopo lähtee käsistä.
Eli kumpi mukavampi..? V2 vai Rivi4?
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Kerran V2 aina V2 *
Ei kait....nyt tuo V2 tuntuu mukavalta. Tulevaisuudesta en osaa sanoa. Ei mitään rivi nelkkuja vastaankaan. On mulla ollut niitäkin.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Ei voi tietää ku ikinä V2:sta kokeillu...
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Hmm.. toi puute pitää korjata ens kaudella..(Sumppa @ Tammi. 21 2006,22:24) kirjoitti
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
kokeiltu on... ja aina sydän syrjällään seuraan kaikkia ohi "tomisteleviä"
edit:rivi4 myynnissä...
<p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
En ole koskaan saannut kunniaa tutustua kyseiseen peliin, mutta kaveriporukkaan tuli tänä talvena VTR firestorm joten toivottavasti pääsee sitä kokeilee jossakin vaiheessa![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Mä olen ajanut vaan jonkun 100m kamun mopolla,mut sitä ei lasketa.(Sumppa @ Tammi. 21 2006,22:24) kirjoitti
Joten en ole mäkään päässy kokeilee V2-koneista mopoa oikeasti
"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37
"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
Kummassakin omat hyvät puolensa. V2:ssa voiman tunne, tykkiä ja muhkeat äänet, R4:ssä enemmän kiinteää imua ja totuttua turvallista tunnetta. Kokemukset kummastakin. Viimeisimmät omani Mille ja 10R. Haluaisi molemmat![]()
suosin rivinelkkua, koska en ole vielä kovin tulista v2 konstruktiota ajanut.jos pääsisi joskus ajamaan hinta olisi tod.näk jossain 40k euron korvilla rungossa jossa moottori on.
Rivikolmonen.(Earthend @ Tammi. 21 2006,22:15) kirjoitti
ollut v-4:nen, rivi 4:nen ,nyt v-2:nen...kaikki hauskoja
mut sp-2:nen mielessä....
![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Rivinelikko tietysti ja ISO kun kuuspyttysiä ei enää tehdä - Syy: Tärinästä saa tärinätaudin
V2:sessa on kyllä kivat äänet mutta vajaa mikä vajaa (sylinterinen)
![]()
Tosimies ei muovin takana kyyhötä - HondaKotaristi
Rivari nelikolla mennään
Tuo V8 osasto puutuu kokonaan
sinne ääni katoais
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Täähän taitaa olla just näitä ikuisuus kysymyksiä,: kumpi parempi? v2 / r4 ? Molempi parempi! Eli miten mopoilua katsoo. Ja mitä siitä hakee? Uskoakseni me kaikki haemme jotain muuta mitä mopottomilla ei ole.! Toiset ajaa omaksi iloksi mopolla kuin mopolla, toiset hakee huomiota tavalla tai toisella, ja loput hakee varmaan elämään kokemuksia?
Mutta silti rivi nelosella saa mitä ei vee kakkosella saa...
.. sarven päähän...![]()
-Heikki-
FXDB -07
Vaikea sanoa. En ole koskaan ajanut rivi-4:llä. Ensi kesänä tulee luultavasti korjattua tämä puute. V-2 siis vastasin tähän :-)
"We need a plan - Let's play dead"
Jotenkin vaan V-2 vetää puoleensa.Toinen V-koneella varustettu pyörä menossa eikä paluuta R4:seen luultavasti ole.Tai mistä sitä koskaan tietää...
R3 varmasti myös kokeilun arvoinen.
Aprilia Rsv Tuono
Tällä hetkellä pyöränä Mille. Parasta V2:ssa on ne äänetNelkkuja vastaan ei ole mitään. Viime kesänä kokeilin kaikkia tonnisia japseja nelipyttysiä ja varmaan sellaiseen vaihdan jos vaihdan. Kyllä kulkupuoli oli selkeesti parempi...
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
Veekakkosella ajaminen verrattuna rivinelkulla ajamiseen on kun ois menossa Mexicoon mut jäiskin San Diegoon -> Helvetin hauskaa mutta "määränpää" jää saavuttamatta. Eli siis R4.
nykyään vielä rivi-4... tulevaisuudessa ehkåpå v2..![]()
oli..CBR 600 RR...
oli..KTM 620SC...
oli..RM-Z 250...
M1800
Molemmissa puolensa. Rivinelkku antaa paremmin ja tasaisemmin tehoa ja vääntöä, käynti on tasaisempi ja mukavampi. Eli kaikki "järki"-syyt puoltaa rivinelkkua.
Veekakkoselle jää vain toi fiilispuoli. Eli itse asiassa se kaikkein tärkein.
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Mullakin on ollut 1 sylinterinen, V4, R4 ja V2. Nykyinen on V2 ja se on ollut mieluisin. Syynä siihen on mm ääni (ei huutaa kuin R4) ja luonne. R4:ssa oli mielestäni pahempi tärinä kun V2:ssa (korkeampi taajuus aiheutti enemmän tärinätautia). Mutta makuasioitahan nämä ovat...(imppa @ Tammi. 21 2006,23:37) kirjoitti
![]()
Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
Kyllä V2:ssa on enemmän munaa, siitä ei pääse mihinkään. Ja niitä on onneksi (vielä) sen verran harvassa, että ei voida puhua tusinamopoista.
ZX6R -> VTR1000F -> VTR1000SP-1
Varmasti suosisin V2:sta (ne saundit), jos tarjolla olisi joku simppeli perusmopo, josta löytyisi jotakuinkin vastaavat määrät moottoria (lue: alavääntöä), ajettavuutta ja hintalappua kuin nykyisestä rivarista.
Ihan sama minkämuotoinen mylly on kunhan kokonaispaketti miellyttää. Kaikissa on omat hyvät puolensa.
Joku sen sano: "Molempi parempi". Mulla on molemmat. Kustomissa V2 ja Fasussa rivi4. Molemmat on niissä pyärissä hyvin soveltuvia. 5 pyörää puuttuu vielä. Vaikkaan, että rivikone tulee olemaan enemmistö, jos unelma toteutuu...
... jotain piti muistaa
Oh Yeah !!(Talttapää @ Tammi. 21 2006,22:51) kirjoitti
Ensi kaudeksi nyt sitten joudun tyytymään tavallisempaan konstruktioon![]()