10 000 km
20 000 km
40 000 km
60 000 km
80 000 km
100 000 km
Ääni jäi antamatta ku ei kilsat riittäny.
Mitenkään isottelematta vois kestävyys olla vähän kiinni padan koosta ja viritysasteesta. Pikkasen saattais pitotavalla olla vaikutustaJa kaikenhan saa rikki rikkomalla.
Suzuki
Aika monessa kasari-pelissä on mittari pyörähtänyt ympäri ja sitten niitä myydään totisella naamalla 70 000km ajettuna..
Miksei noi kestäis normaalikäyttöä?
Jenkeissähän joku jeppe oli jo 10r:lläkin ajellut 100tkm kolmessa vuodessa ilman mitään ihmeempiä, eli on mulla vielä reipas 75tkm elinikää omassani..![]()
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Mitään väliä kilometreillä jos on pidetty kunnossa. Tarkottaako tuo km määrää ilman yhdenkään palikan vaihtoa? Jos ei niin miten määrittelet loppuun ajetun? Kunto ratkaisee.
Jos tollee niin mopo pitäisi vaihtaa jo heinäkuun lopulla uuteen. Ei lompsa kestäisi...(kava10 @ Maalis. 21 2006,11:30) kirjoitti
Et taida juurikaan ajamista harrastaa?
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
arvelin busalla kurvailla ainaki seuraavat 5 vuotta,jos ei satu vaan kolaroimaan sitä mutta kyllähän tuo 100tuhatta nyky huoltoväleillä/öljyillä ole mikään homma,ja sitäpaitsi jos innostuu enempi varustelemaan pyörää niin sitä viitsi joka vuosi vaihtaa.
Gsx-r 750 -01
Yzf-r1 -06
Hayabusa -08
Ööh...
Joo mulla on gs1100g vuosimallia 1983.
Ajattelin ajalla sillä vielä 100 000 km. Sillä on jo ajettu vähintään tuo 100 000 km.
Edit:
Niin unohdin mainita, että minkä valitsin... Ei ollut vaihtoehtoa 200 000 km, joten en valinnut mitään.
* * * * * * * * * * *
Tää on allekirjoitus!
* * * * * * * * * * *
Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
Ei tiedä vielä
Riippuu pyörästä, mutta yleensä ottaen odotan pyörän kestävän ongelmitta vähintään 140tkm.
Tuo kuutioiden mukaan km raja kuulostaa jotenkin naurettavalta. Etenkin kun oman cb500:sen pitäisi kuulemma kestää sellaiset 200tkm hyvin hoidettuna. Omalla pyörällä ajettu tällä hetkellä alle 40tkm.
Edit: En valinnut mitään noista. Vaikka yleensä ostaessani käytettyä pyörää valitsen sellaisen millä on ajettu alle 50tkm. Huollettuna tietysti aina, jos pyörällä on ajettu yli 8tkm(manuaalin huoltoväleistä riippuen) ilman mitään huoltoa niin jääpi ostamatta.
En äänestä kun ei ole sopivaa vaihtoehtoa
brittipyörällä voi ajaa niin kauan kuin bensaa tai metanolia saa kun koneet on vähintään jo 40 vuotta vanhoja kyllä toiset menee vielä päälle vähintään
<p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937 Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>
kyllä toi munki pyörä on varmaan jo yli satatonnia ajettu. kattelin kuitit ennen kaupantekoa ja totesin niistä että kaikki liikkuvat osat on vaihdettu ja teetetty ammattilaisella n.10tkm sitten. laturia ja kytkintä myöten, ettei ihan halpa remppa ollut. ja vieläpä sekin kun myöhemmin koneen aukaisin ja mittailin puristukset ja välykset niin kunnossahan se oli.
vuosimalli on -89. alkuperäsestä mittarista ei oo tietoakaan, tankki ja mittaristo siinä päällä on tarvike-himmeleitä ja mittarilla on nyt ajettu jotai vajaa kolmekymppiä. saa nähä tuleeko ens kaudelle mitään sigmaa kummempaa.. kunhan tekniikka sysää hyvin ja huoltaa hyvin sekä pitää värkin puhtaana niin ei niillä kilsoilla mitään väliä ole.
Tyyli ennen tarkoitusta.