Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Terve,

    Tähan saakka olen ajanut aika pieniä naked pyöriä, nyt on ajatus osta uusi super blackbird.
    Tarkoitus on käyttä pyöra työmatkoilla jokapäiväisesti.
    Onko hyvä ajatus ostaa täma pyörä kun noin 60-70% ajan kaupunkilla?

    Terveisin
    Lauri
    Tallinnasta
  2. #2
    Lainaa (Lauri Laanoja @ Maalis. 21 2006,09:04) kirjoitti
    Onko hyvä ajatus ostaa täma pyörä kun noin 60-70% ajan kaupunkilla?
    Siinä tapauksessa supermoto!

    Tosin ei kande ehkä ostaa, jos on järkeä kupolissa ja ei ole luonteeltaan lapsellinen
    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  3. #3
    Lainaa (Lauri Laanoja @ Maalis. 21 2006,09:04) kirjoitti
    Terve,

    Tähan saakka olen ajanut aika pieniä naked pyöriä, nyt on ajatus osta uusi super blackbird.
    Tarkoitus on käyttä pyöra työmatkoilla jokapäiväisesti.
    Onko hyvä ajatus ostaa täma pyörä kun noin 60-70% ajan kaupunkilla?

    Terveisin
    Lauri
    Tallinnasta
    Aika hukkaanhan pyörän parhaat ominaisuudet menevät. Pyörähän on suunniteltu nopeahkoille teille ja kaupungissa tyhjäkäynnin tuntumassa köpöttely ei ole kaikkein luontevin ympäristö pyörälle. Ihan hyvinhän se sielläkin menee, alavääntöä on mukavasti, muuta vähän raskas ja kankea se on. Käsien varassa nojailu on henk. kohtaista. Ehkäpä parempiakin malleja löytyy, jos ajoista noinkin paljon tulee kaupungissa ajettua. Ehkäpä joku isokuutioinen naku? CB 1300 tai Suzukin 1400:nen?
  4. #4
    Edellisen toistoa.. eli XX parhaimmillaan maantienopeuksissa ( tai nopeammissa * ) taajaman ulkopuolella.

    Yhden kesän perusteella en lähtisi moista kaupunkiräppäilyyn hankkimaan. Mutta loistava ajopeli joka tapauksessa.
    Pörrr
  5. #5
    No jaa, onhan XX tietty enemmän kotonaan maantiellä, muttei se minusta huono kaupungissakaan ole. Jo mainittu hyvä vääntö, tarkka ohjaus ja melko alhainen painopiste saavat pyörän tuntumaan huomattavasti painoaan pienemmältä. Käy kunnon koeajolla ja arvioi itse.
  6. #6
    Hyvin pärjää kaupunkiajossa ja kaupunki nopeuksilla,mutta Tallinnan vanhankaupungin kujille en kuitenkaan lähtisi.Siellä Bläkkäri ei varmaankaan ole omiaa (ehkä).
  7. #7
    Huhtikuulta lokakuun loppuun työmatkat (18km./päivä) kaupungissa,ei valittamista,Ei ehkä paras mahdollinen pelkkään kaupunki ajoon,mut duunin jälkeen kun lähtee huristelemaan maanteille,niin pelkkää juhlaa.
    XX-99
  8. #8
    Jokapäivä tuli viimekin kesänä töihin suhattua, Espoo ja ytimen väliä 13km suunta. Ihan hyvin XX:llä jonoissa ajelee ja niiden väleissä. Tosin on varmasti parempiakin kaupunki mopoja, mutta pärjää tolla matkalehmällä hyvin.
    Tulevana suvena on sama edessä.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  9. #9
    XX:n kaupunkiominaisuudetkin paranivat kun pienensin eturatasta yhdellä piikillä, nyt voi aina halutessaan ajaa pykälää isommalla vaihteella mikä tekee menosta vähemmän nykivää, hyvä juttu ainakin Tampereella mukulakivetyllä Hämeenkadulla. Onhan se iso ja painava mutta kaikkeen tottuu ja sama pyörä toimii sitten myös matkalla jos semmoinen joskus sattuu kiinnostamaan.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  10. #10
    GSX1300R ’10
    ex: CB125 '73, CB750 '72, GPZ500s '89, GSX-R750 '92, R6 '99, GSX1300R '99, ZZR1400 '06, S1000RR '12, H2 '15, K1600GT '14
  11. #11
    jos kaupunkiajoa vain ajelet, miks et osta skootteria ko tarkoitukseen, tuohan on jo xx:n solvausta ajella koko ajan kaupungissa, hyi, yritätkö solvata kuninkaalliseksi osoittanutta pyörän mainetta, vai oletko perverssi?
    bird
  12.  
  13. #12
    Kiitokset kaikkille!
    Myös birdille;)
    Perverttejä täällä ollaan tietysti- no doubt:P