Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Lainaa (Marshal @ Huhti. 08 2006,16:21) kirjoitti
    Ootko Petrif päässy jo paljon ajelemaan? Onks sulla edelleen se Brotherssi tulossa sieltä ulkomailta?

Mä tilasin eilen Leon Evolution II sliparin Stormilta. Pyörän saan alle 19.4, eli kauaa ei tarvii enää venailla.
    En ole päässyt vielä ajamaan..polte on kova. tossa pihalla pyöritellyt vaan.viikon ajattelin vielä odotella kun tuo tie meiltä asfaltille on hiekkatie ja paikoin jäässä ja pehmeenä..vitjan tie.
    En tilaa sitä two brothersin putkea vaan ajan tuolla akralla.
    Bellypan tulee kuitenkin vielä ja oranssina..
    mistä kannatteis kysellä sliparia ja kohtuu edullista :?
    Itse laitoin Micronin Serpent Hydratec -käyrästön ja saman merkin Beta-vaimentimen 0 km ajettuun Kawasaki ER-6n:ään. Turun Stormilta hommattiin ja kyllä on hyvät äänet! Kahdesta expert-asentajasta siellä toinen arvioi että säädöt kannattais tehdä. Hyvinkään AH-Pro Motor taas sanoi ettei tarvii ja yksi virityksiä ja dynotuksia Oulun tienoilla värkkäävä spesialisti taas suositti säätöjä. Ota tuosta sitten selvää. Ajattelin ensin kokeilla vähän iisimmin ilman ja arvioida tilanteen 1000 km:n jälkeen uudestaan.
    -¤- BMW F800 ST -¤-
    Kawasaki ER-6n
    Honda CB 500
  4.  
    Lainaa (NNR @ Huhti. 12 2006,21:17) kirjoitti
    Itse laitoin Micronin Serpent Hydratec -käyrästön ja saman merkin Beta-vaimentimen 0 km ajettuun Kawasaki ER-6n:ään. Turun Stormilta hommattiin ja kyllä on hyvät äänet! Kahdesta expert-asentajasta siellä toinen arvioi että säädöt kannattais tehdä. Hyvinkään AH-Pro Motor taas sanoi ettei tarvii ja yksi virityksiä ja dynotuksia Oulun tienoilla värkkäävä spesialisti taas suositti säätöjä. Ota tuosta sitten selvää. Ajattelin ensin kokeilla vähän iisimmin ilman ja arvioida tilanteen 1000 km:n jälkeen uudestaan.
    No ei sitä säätämisen tarvetta tarvii arvailla, kun käy käy penkissä mittauttamassa seosarvot, maksaa n. 50-60 euroa. Jos menee liian laihalle, niin sitten säädetään...
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12