Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
    Semmosta vaan aattelin kysellä pikkuzetan omistajilta, että millasia summia ootte saanu tingittyä suht uusien (03-05) pyörien vakuutuksista. Oon pyydelly tarjouksia 06 vuoden Zetaan ja innolla oottelen pitääkö vaihtaa yhtiötä.

Edelliseen pyörääni hain tarjouksen Ifiltä, mutta kun lainanhaun yhteydessä pankkineiti Nordeassa vilautti hintoja, ei päätöksessä ollu paljon miettimistä. Loppujen lopuksi hintaa tuli Nordeassa melekin 200 euroo vähemmän 5,5 kk:n ajokaudelle. *

Todellakin kannattaa kilpailuttaa ja jos tarvetta, vaihtaa saa aika tiuhaanki. Laskurien perusteella Pohjola ois antanu kaikenst edullisimman hinnan, mutta hinnat tunnetusti muuttuu aina ku ruvetaan tekee kauppaa (yleensä hieman tippuu)

Kaikille oikein hyvää ajokauden odottelua ja palvotaan kaikki aurinkoa, jotta se sulattais jo noi tiet...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Taisin laskea että vakuutukset lähivakuutuksessa on 20% bonuksilla liikennevakuutus 100eur kuussa +kasko 50eur/kk. Eli se tekee 5eur päivä, jolla sais six-päkin päivässä. Saa kyllä odotella 20 vuotta että on täydet bonukset.
    Eipä voi muuta kun maksaa itsensä kipeäks, tosin menis se maksa siitä jokapäiväsestä juomisestakin.
    Yhteensä 2006 zetan vakuutukset ifissä 20% liikenne/70% kasko niin 130.47 euroa/kk.ja tuohon ei ole vielä sovellettu uusia voimaantulevia sääntöjä.
    pohjola ---> 512.62 liikenne ja 404,16 isokasko vuosimaksut
    uutena asiakkaana 20% & 60 %
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Pärränä -04 pikkuzeta ja vakuutusyhtiönä Pohjola. Liikennevakuutus + isokasko 850 e jää maksettavaksi kun vähennetään ne bonarit mitä uuteen vakuutukseen tuli. (eli 20% ja 60%)
    Oolrait!

Mitens pohjolan asiakkaat, onko toi vakuutus voimassa sitten mitenkä. Eli onks noi niit uusia koko ajan voimassa olevia vakuutuksia, vai kuinka pitkällä ajoajalla vuodessa ootte laskennu?
    Mulla vakuutus voimass 12 kk, kuten käsittääkseni kaikilla muillakin jolla on Pohjolan vakuutus
    Heitänpä tähän omat vakuutusmaksutietoni:

Kawasaki Z750 vm 2004
    - Liikennevakuutus vuodessa 1367,64€ (bonus 25% ja jotain lisäalennuksia)
    - Täyskasko vuodessa 429,70€ (bonus 70% ja jotain lisäalennuksia)

Tuosta kun suorittaa yhteen- ja jakolaskua niin ajokuukauden hinta on 149,67€.

Täytynee kilpailuttaa vakuutusyhtiöt huhtikuussa..!
    //Kosmonautti
    Joo, itte sain tossa eilen pikkuzetalle seuraavan tarjouksen:

liikenne 513 e (25%)
    kasko 234e. (70% + keskittämis ja avainasiakasalennus)

Nämä on laskettu 5,5 kk:n ajon mukaan. Ei paha, ei hyvä. Ajattelin vielä kattoo ton pohjolan...
    Minulla oli HUOM. oli ifissä 2006 750 zeta 130,47euroa/kk..
    Vihdoin pohjolaan kokovuosimaksu 704 euroa. eli 58,66 euroa/kk!!
    huh huh..halpeni reilusti eikä ole seisontavakuutusmurheita..20 liikenne ja kasko 60.
    Hyvä tietää Petrif, oottelen nimittäin just sitä pohjolan tarjousta. Oon just halunnukki tietää paljon pikkuzetasta halutaan pohjolassa, kiitokset siitä. Mulla viel pikkusen tosta halpenee, ku on 25/70.

Oliks sul tos jotain muita alennuksia?

Eilen sitte ostin Zetan, mustan sellaisen!
    Lainaa (petrif_74 @ Maalis. 24 2006,18:58) kirjoitti
    Minulla oli HUOM. oli ifissä 2006 750 zeta 130,47euroa/kk..
    Vihdoin pohjolaan kokovuosimaksu 704 euroa. eli 58,66 euroa/kk!!
    huh huh..halpeni reilusti eikä ole seisontavakuutusmurheita..20 liikenne ja kasko 60.
    petrif, pari kyssäriä olisi:
    - missäpäin asut (vaikuttaa myös vakuutusmaksujen suuruuteen, itse asun Espoossa)..?
    - minkä ikäinen..?
    - keskititkö jotain muuta Pohjolaan..?

Mutta kiitos tosta viestistäsi, pitääpä kysyä tarjous Pohjolasta!

Edit: Niin, tuossa petriffin vakuutun hintaa ei voine ihan suoraan laskea per kuukausi, mutta jos ajoaikaa olisi kuusi kuukautta, niin maksu olisi karvan alle 120 euroa kuussa... Ajokuukausilta siis.

//Kosmonautti
    Joo eli laskin tuon hinnan 704 euroa/vuosi. 20%/60%.
    Asun Outokummussa 32v. ja laitoin kaikki talouden vakuutukset samaan firmaan.Koti/Auto/2 Prätkää/Henkivakuutukset.
    Kyllä mielummin maksan tuon 700 euroa kokovuodesta kuin 782 euroa/6kk ifissä.
    Saa sitten liikenteessä käyttää milloin huvittaa.
    Ai tuleeko paljonkin ajeltua talvella? piikkipyörät vaan alle, tai parkkihalliin ajeleen, itellä seisonnassa ja kasko irtisanottu talveksi, ei sitä kukaan tallista varasta, tai polta. Ei ainakaan vielä tapahtunut.
    Lainaa (jjake @ Maalis. 25 2006,10:41) kirjoitti
    Ai tuleeko paljonkin ajeltua talvella? piikkipyörät vaan alle, tai parkkihalliin ajeleen, itellä seisonnassa ja kasko irtisanottu talveksi, ei sitä kukaan tallista varasta, tai polta. Ei ainakaan vielä tapahtunut.
    No ei tule talvella ajettua mutta jos tuo hinta on halvempi kuin muilla vakuutusyhtiöillä 6kk ajot niin minulle se riittää vakuutuksen vaihtamiseen
    Turvassa on myös edukkaat vakuutukset Zetaan. Laskuria ei netistä vielä uudelle systeemille löydy, mutta soittamalla siitä selviää...
    Lainaa (Pillari @ Huhti. 08 2006,10:55) kirjoitti
    Turvassa on myös edukkaat vakuutukset Zetaan. Laskuria ei netistä vielä uudelle systeemille löydy, mutta soittamalla siitä selviää...
    No ei ainakaan minulle ollut kun sieltä kyselin.tais olla toista tonnia kausi
    Mulla ainaki nyt näyttäis, et Tapiolasta saan ittelleni parhaat vakuutukset Zetaan.
    750 Z -05
    Pohjolas isokasko
    961,04

eli Liikenne 459,97 bonus 20%
    Isokasko 501,07 bonus 60%

Ja koko vuoden voimas

nii ja ikä 21 ja Kotkasta

Soitin Pohjolaan ja pyysin tarjouksen.

Asun Espoossa, ikää 30v ja pyöränä -04 Z750:
    Liikennevakuutus 25% bonuksilla: 555 €
    Isokasko (60% bonuksilla): 563 €
    Yhteensä 1117 eli kun laskee kuudelle kuukaudelle niin kuukaudelle tulee hintaa n 186 €. Ei prkle, kallista.

Seuraava soitto....
    //Kosmonautti
    Z-750 -05
    Turvasta otin vakuutuksen.

Liikenne ja kasko yhteensä 742e.
    Olisikohan rakennusliitossa olleena saanut jokun 10% alennuksen.
    Ikää 22v ja paikkakunta Lappeenranta.

Tosin tuo seisonta-ajanton vakuutus tulee voimaan vasta ensi kuussa, joten pyörä on seisonnassa sen aikaa. Mutta eipä ole vielä korttiakaan niin joutaahan tässä odottelemaan.

Lainaa (Marshal @ Maalis. 24 2006,23:24) kirjoitti
    Hyvä tietää Petrif, oottelen nimittäin just sitä pohjolan tarjousta. Oon just halunnukki tietää paljon pikkuzetasta halutaan pohjolassa, kiitokset siitä. Mulla viel pikkusen tosta halpenee, ku on 25/70.

Oliks sul tos jotain muita alennuksia?

Eilen sitte ostin Zetan, mustan sellaisen!
    Muuta Marshal Outokumpuun niin sitten halpenee sullakin. Ei tsadissa noilla hinnoilla mopoja vakuutella...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Lainaa (mikkokoo @ Huhti. 21 2006,13:57) kirjoitti
    Muuta Marshal Outokumpuun niin sitten halpenee sullakin. Ei tsadissa noilla hinnoilla mopoja vakuutella...
    Heh, ei kyl kykene. Noh, lopullinen summa Zetan vakuutukselle tuli sitte Tapiolasta. 810 euroo vuodessa, joten eipä se kovin paha oo...

Prkl, vast 29.4 pyörä ajoon, polttaa
    Ikää 24v. kotikunta laitila ja koko vuoden vakuutus ilman seisontaa 614e, täyskaskolla tottakai...

Bonarit 20 liikenne ja 70 kasko...

Elämä kallis, Turva liian halpa...
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
    Lainaa (jjake @ Maalis. 18 2006,07:21) kirjoitti
    Saa kyllä odotella 20 vuotta että on täydet bonukset.
    Toinen vaihtoehto on vaihtaa Turvaan...
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  26.  
    Lainaa (peltzi82 @ Huhti. 25 2006,20:08) kirjoitti
    Ikää 24v. kotikunta laitila ja koko vuoden vakuutus ilman seisontaa 614e, täyskaskolla tottakai... *

Bonarit 20 liikenne ja 70 kasko...

Elämä kallis, Turva liian halpa...
    On toi kyllä niin väärin kun meitä pääkaupunkiseutulaisia sorsitaan noissa hinnoissa. Täällä ei ihan tollasiin kyl pääse. Noh, eipä voi mit.