Katso äänestykset tulokset: Eikö vihreä olekkaan Kawasakin väri? -

Äänestäjät
203. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä ainoa oikea Kawasakin väri on vihreä

121 59,61%
  • Ei, ei sovi minun silmälle tuo vihreä otan mielummin muun värin

82 40,39%
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 61:sta
    Kävin bikeworldissa potkiskelemassa renkaita ja samalla kysyin vaihtotarjousta ylivuotiseen *vihreään zx kutoseen.
    Tarjous oli huono mutta enemmän aiheutti hämmennystä myyjän kommentti:
    "Ei tuota kutosta tahdo saada millään kaupaksi kun on väärän värinen, jos olis vaikka sininen niin se menis heti kaupan."

Onko tosiaan näin? Itselleni tuo vihreä on ainoa oikea kawan väri, mielestäni sininen kawa on sama asia kun ostaisi Ferrarin vaikka hopeisena.
    Käytetyissä ei tietenkään aina pysty väriä valikoimaan.

Paskapuhetta. Me toiseen kauppaan.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    No onhan se Kawasakin väri. Ei takuulla sekoita muihin merkkeihin.

Kawasaki nyt herättää jostakin syystä tunteet pintaan, hyvässä ja pahassa. Jos tarkastelee esimerkiksi tämän orginkin Kawapalstan lukukertoja verrattuina muihin merkkeihin. Ja kanta ei takuulla ole merkeistä suurin.

Lämmitän vähän kevätauringon tavoin muilla ajavia:
    Lime green, maailman kaunein väri.
    No jos olisit vienyt sinisen kawan olisi vastaus "juu ei tuo sininen myy, jos olis kawan vihreä menis se heti"...
    Lainaa (attes @ Maalis. 22 2006,20:17) kirjoitti
    No jos olisit vienyt sinisen kawan olisi vastaus "juu ei tuo sininen myy, jos olis kawan vihreä menis se heti"...
    Kyllä tuossa myyjän puheessa jotain perää oli, jos katsoo vaikka tällä hetkellä käytettynä myytäviä kymppejä.
    Eipä tuolla juuri vihreätä näy.
    Onhan se vihreä kawan väri, toiset tykkä toiset ei. Itse en ostaisi Kawasakin vihreää edes käytettynä. Kyllä musta on paras väri kawaan.

Lainaa kirjoitti
    Kawasaki nyt herättää jostakin syystä tunteet pintaan, hyvässä ja pahassa. Jos tarkastelee esimerkiksi tämän orginkin Kawapalstan lukukertoja verrattuina muihin merkkeihin. Ja kanta ei takuulla ole merkeistä suurin.
    Joo taita tunnepuolella tuo Ducati herättää eniten vihaa/rakkautta/mielenkiintoa. Ei ole varmasti kovin yleinen, mutta aika suosittu osio kuitenkin. Kawasaki on tietysti jaappanilalaisita pyöristä ehkä mielenkiintoisin. Eivät tee niin tylsiä katupyöriä.
    Jos joskus kawan laitan niin se on vihreä. Se on mielestäni ainoa oikea kawan väri. Myyjä ei vaan halunnu ottaa kawaa vaihossa ja rupes selittelemään.
    Siis selvennetään nyt vielä. Minä olin ostamassa sitä vihreää kawaa siltä myyjältä, vaihdossa olisi mennyt oma puna, musta ei niin katu uskottava ysi...

Lainaa (Duster @ Maalis. 22 2006,20:29) kirjoitti
    Siis selvennetään nyt vielä. Minä olin ostamassa sitä vihreää kawaa siltä myyjältä, vaihdossa olisi mennyt oma puna, musta ei niin katu uskottava ysi...
    Myyjä siis moitti liikkeen pyörän väriä Erikoista kaupankäyntiä.
    GSX1300R ’10
    ex: CB125 '73, CB750 '72, GPZ500s '89, GSX-R750 '92, R6 '99, GSX1300R '99, ZZR1400 '06, S1000RR '12, H2 '15, K1600GT '14
    Mitä helvettiä? Tuohan oli aivan helvetin siisti vihreä kawa mitä myyvät ja ei muka mene kaupaksi. Itsellä ollut 3 kawaa, kaikki vihreitä enemmän tai vähemmän.

VIHREÄ SEN OLLA PITÄÄ
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
    Kyllä Kawasakin ainoa "oikea" väri on lime greeni vai oliko se nyt Kawasaki racing lime green
    - XT 660 R
    kyllä..kawasakin "oikea" väri on aivan järkyttävä.. ......sähkönsininen pesee mennen tullen..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Lainaa (Kawa600 @ Maalis. 23 2006,00:38) kirjoitti
    kyllä..kawasakin "oikea" väri on aivan järkyttävä.. ......sähkönsininen pesee mennen tullen..
    Kyllä,Kawan väri on just se vihreä Onneksi tota mun mopoo ei saanu enää sillo ku vihreenä.. kliks

"Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

"Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
    Lainaa (7ÄRRÄ @ Maalis. 23 2006,00:44) kirjoitti
    Kyllä,Kawan väri on just se vihreä Onneksi tota mun mopoo ei saanu enää sillo ku vihreenä.. kliks
    mä olisin mielelläni aluksi ostanut vm-02 6R:än jossa jo 636kone..osto jäi kuitenkin katselun asteelle koska siihen ei saanu sinistä!!! Onneks puute huomattiin tehtaalla ja jo vuodeksi 03 saatiin se upein väri....sininen.. ..ja vielä kokonaan..ei mitään hirveitä vauhtiraitoja..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Oma kawa punainen. Vaihtaisin heti samanlaiseen vihreään
    Kawasakin aino oikea väri on vihreä... Kalat ei säikähdä niin pahasti kun sen joutuu kuitenkin heittämään järveen...
    No näinhän se on että kawasakin oma väri vihreä on kulunut.
    Kaverit osti viimekesänä kumpainenkin sen met.sinisen on kyllä minun mielestä hieno väri.

Jos mulla olis varaa ostaa Ferrari ostaisin senkin muuna kun punaisena ja näinhän moni oikeesti tekeekin(popparit esim.)
    Kyllä muutkin värit menettelee (esim. musta) mut kyllähän se vihreä on kaikista legendaarisin väri Kawaan ja aina 1. vaihtoehto pyörää ostaessa.
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Vihreä kawa on ainut oikea kawa

Itse kun hommasin pyörää niin sinistä ja mustaa löytyi "pilvin pimein", mutta vihreetä sai etsimällä etsiä. Onneks löytyi sitten kerralla hyvä (koputtaa puuta)
    Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä kysyjiä
    Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään.
    Näin on..
    Saahan sitä tietenkin yrjönvärisen ostaa jos se tuntuu ainoolta oikeelta väriltä.
    Lainaa ("R" Sujari @ Maalis. 23 2006,10:34) kirjoitti
    kyllä..kawasakin "oikea" väri on aivan järkyttävä.. *......sähkönsininen pesee mennen tullen.. *
    Näin on..
    Saahan sitä tietenkin yrjönvärisen ostaa jos se tuntuu ainoolta oikeelta väriltä.
    Makuasioitahan nämä... Kun itse ostin viime vuonna Kawan olisin halunnut titaniumin värisenä mutta en jaksanut odottaa joten otin sinisenä. Nyt mielestäni sininen on värinä kaikkein paras

Itse asiassa pidän nykyään huomattavasti enemmän myös vihreastä kuin titaniumista. Varsinkin uuden mallisessa Kawassa vihreä ja mattamusta sopii todella hyvin yhteen. Titanium näyttää kuvissa ja liikkeessä hyvältä mutta kadulla väri on jotenkin valju, vähän samaan tyyliin kuin kauan ulkona seissyt vanha auto josta on maalista kiilto kadonnut.

Jos olisin aikanaan sen titaniumin saanut olisi viestini sisältö tietenkin aivan toinen...
    Kahta en vaihda... Toinen on Kawasaki ja toinen on vihreä
    Jeppistä
    vihreä on kawan "virallinen" väri, että kyllä se vaan on
    Vihree sen olla pitää.com
    Kawasaki zx-9r
    Onhan ne toki muutkin värit toki hienoja,mutta Wihreä suorastaan legendaarinen. Gixxeriäkään en uuutena ottaisi muuna ,kun Suzukin sinivalkosena.
    Vespa 250GTs
    Lainaa (Pena @ Maalis. 23 2006,09:24) kirjoitti
    Mulle aidot kawat on punainen kuten 3-puolikas tai sininen kuten leskentekijä. Vihreestä en sano mitään.
    TÄMÄ se on se ehta Wihersaki, jos mikä. Ensimmäinen kotikylän ysipyssy oli muuten samaa sävyä.

Tunnus suljettu
    Liittyi Jun 2004
    Läntinen Uusimaa
    Vihreä on kaikkein racing-henkisin. Sininen sopii insinööreille ja titanium romantikoille.
    Se on yllättävän tumma: Z1

Mutta tässä on se kaunein vihreä-valko-sininen:

Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  30.  
    Lainaa (Kwaks @ Maalis. 22 2006,23:06) kirjoitti
    Mitä helvettiä? Tuohan oli aivan helvetin siisti vihreä kawa mitä myyvät ja ei muka mene kaupaksi. Itsellä ollut 3 kawaa, kaikki vihreitä enemmän tai vähemmän.

VIHREÄ SEN OLLA PITÄÄ
    AAMEN.
    Tähän vielä todellista silmänruokaa ajokelejä odotellessa.

Linkki kuvaan

Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen