Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Niin, onko kukaan huollattanut mopoansa kyseisessä paikassa?

Linkki
    En ole huollattanut pyörää kyseisessä paikassa, mutta juuri eilen kirjoitin tuonne Bandit threadiin mallikkaasti luonnistuneesta pyöränosien tilauksesta.
    Homma toimi erittäin asiallisesti.
    Olen huollattanut. Nyt kun niillä on taas asiansa osaava kaveri huoltopuolella, homma sujuu mallikkaasti ja reilusti. Laskutetaan kuluneiden tuntien mukaan, ja mun kokemuksen mukaan aika kilpailukykyinen hinta...

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Todennäköisyys, että joku katselee minua,
    on suoraan verrannollinen toimintani typeryyteen.
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Hyvä, Hyvä *

ei auta muu kuin odotellla, et mittariin putkahtais tuo maakinen 24000 lukema *

Lisää saa kommenttia tulla, jos löytyy *
    En ole vielä huollattanut pyörääni ko paikassa, mutta muutaman tuotteen olen heiltä tilannut ja näistä kaupoista heille täydet 10 pistettä!
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Itse siellä kävin pyörää kattelemassa ja täytyy kyllä sanoa, että palvelu oli erittäin hienoa ja ammattitaitoista. Pyörän hankin kylläkin muualta, mutta aion kyllä poiketa jatkossa siellä kattelemassa ajoasuja ja kypärää.
    -Nätti päivä ajella, ilmakin sentään plussan puolella.
    Olen huollattanut. Homma toimii ja sovitut asiat tehdään asiallisesti. Hinta on kilpailukykyinen ja palvelu erinomaista! Suosittelen! Tulen jatkossakin käyttämään tarvittaessa.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Kerran vaihdatin siellä takarenkaan. Hinta oli kohdallaan ja työ kunnollista.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Pyöriä on tuotu ja viety ja homma toiminut. Siellähän se seisoo nytkin.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
  11.  
    Naapurille haettiin pyörä ja siinä oli pikku vika ... heillä ei ollut sillon huoltomiestä kun edellinen oli vaihtanut firmaa mutta homma kuitenkin oli onnistunut yli odotusten ... joten täysi kymppi siitä.... suosittelen ...

tervJari ja naapurin rouva
    Näillä mennään mitä on saatu !