Moi kaikille.
Heräs kysymys noista kaasarin säädöistä kun vaihdoin hengittävämmän putken pyörään,että olisko aiheellista säätää seosta ku putki vaihtu?Pyörä tuntuu käyvän normaalisti,mut jostain muistan kuulleeni et olis ehkä aihetta säätää seosta rikkaammalle.
Neuvoja,kokemuksia?Kiitos.
Kokeile hakua/googlea. Aiheesta löytyy varmaan enemmän keskusteluja kuin Delvac-merkkisestä MP-öljystä.
<p>2002-2014</p>
Kiitti vinkistä.Löysin vähän faktaa aiheesta,mut en oikeestaan yksipyttysten kohdalta.Niin unohtu mainita et pyörä on KTM adventure 640.Onkohan vaaraa et venttiilit kärähtää jos seos on liian laihalla?Ei kyl oo mitkään suuret kierrokset kyseessä ku tolla mopolla päästelee...
Tuskin siitä on vaaraa kuin poikkeustapauksissa, mutta toimiihan noi aina paremmin säädettyinä.(Öykkäri @ Huhti. 04 2006,15:08) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Äsken pääs vetää ekat kunnon lenkit (50km<)ja pyörä toimi kun kello.Vääntöö tuli mukavasti lisää ja ei takkuile millään kierros alueella.Tuntuis äkkiseltä siltä,että ei tosiaan tarvi säätää seoksia.Oli vaan pakko tulla himaan kun alko sataa lunta...