Eikös uusimmassa bomber magazinessa ollu testissä k6 ja sitä käytetty Bike worldin penkissä, takapyörältä 168,1hv/118Nm.
Niin ja pyörä oli vakio.
Siinä on varmaan olleet korjauskertoimet kohdallaan...![]()
Tuo KX-centerin penkittäjä sanoi että heppoja olisi voinut olla jonkin verran enemmän erilaisella renkaalla. Slicksin kosketuspinta on kuulemma niin pieni, että se luistaa liikaa. Kaikki teho ei siirry penkkiin. Hyvä selitys, miksi juuri se oma pyörä ei ollut penkin tehokkain :P
Perjantaina nähdään, millainen kone on ajaa. Täytyy katsoa huomenna, kuinka paljon sytkää muutettiin. Jos on kovin hätäinen, niin täytyy ehkä hieman myöhäistää käsisäädöllä.
- JAM Racing Team -
Tuskin se slicksi on siinä penkissä luistanut,vaan todennäköisesti se renkaan profiili vaikuttaa.
Ainakin itellä oli suuri ero kun koitettiin 190/55 slicksi vs 190/50 katurengas.Slicksillä tuli huomattavasti vähemmän tehoo.
Sen takia kai kaikkien muutosten testaus pitäis tehdä samanlaisella takarenkaalla.
AHDIN TAKAA TAHDIN!!
Kokeilkaapa sitten vaikka Dunlop 190/60 rengasta... Tehon menetys penkissä helposti jopa 10 hepoa... Noin verraten 55 tai 50 profiilisiin Pirelleihin tai muihin vastaaviin
Jep, ainakin tuo Dunlopin 190/60 profiili vaatii pykälää pienemmän eturattaan (niin ja saattaahan se Dunloppi painaakkin hieman enemmän?). Sillä sai välitykset taas aika tarkalleen normaaleiksi.
Onko sulla johtaja välityksiin koskettu?
Mun on pitänyt laskea noita eroja tarkemminkin mutta en ole jaksanut kaivella vielä esiin eri renkaiden/profiilien ympärysmittoja tai halkaisijoita. Jos joku niitä tietää niin saa kertoa.
Voisi sitten pelata ihan tarkasti profiileilla ja ratastuksilla kun tietäisi mittojen erot rengaspuolella.
.
Otetaanpa "vanha" otsikko taas käyttöön eli dyno entisillä virityksillä: 174.36hp,138.00nm ja uusilla: 203.40hp, 187.91nm... varsinkin tuo vääntö(renkaalla)
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
No hemmetti, siinähän on tehot kohdallaan(jake12r @ Helmi. 24 2007,00:49) kirjoitti
Kerkiää varmaan ihan kivasti![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Tässäpä olisi käppyrää omasta setistä
- Yoshimura trs kokoputkisto
- PCIIIr
- K&N
Eli tuo hiukan huonompi käppyrä on mittaus ilman PC:n ruiskukartaa
ja hiukan parempi käppyrä ruiskukartan optimoinnin jälkeen.
Mittaus tehtiin tammikuussa (matala imanpaine, kuiva ilma ) ja työn suorittaja meinas, että kesäaikaan voisi saada hiukan paremmat tehot tuosta ulos..
Saapa nähdä miten sitten tiellä potkii, mutta meinashan tuo penkittäjäkin että nyt pitäis maisema vaihtua siihen malliin että huolella saa kahvaa käännellä(ysi-ärrä @ Helmi. 24 2007,08:08) kirjoitti
Rengas suli jonkin verran rullalla, vaikka pyörä oli liinoilla painettu kiinni... eli potkiihan tuo kohtuudella.
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Saakos udella, että mitä Jaken tusinaan on tehty kun hepat nousivat kolmannelle sadalle ? Pelkät pudget yms. höpötykset tuskin riittänevät, vaatinee kansitöitä ja nokkia yms tai kaasuja ?
Kyllähän sinne hieman naurukaasua joutui laittamaan noihin arvoihin(Wainajala @ Helmi. 24 2007,11:31) kirjoitti
![]()
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/
Veikkaanpa et Jakella on kesällä hymy herkässä, kun kaasukapulaa kääntää(jake12r @ Helmi. 24 2007,11:37) kirjoitti
Aika vaikuttavat tulokset, varsinkin tuo vääntö !
Missä penkissä on tuo mittaus tehty, jos saa udella?
Siellä samassa missä tuo sinunkin pyörä näyttää käyneen eli TT-Motorsport. Ja hatunnosto jälleen penkittäjälle hyvästä ja viimeistellystä työstä(TommY-76 @ Helmi. 24 2007,11:55) kirjoitti
![]()
-- ZX-13 Rn --
"When the flag drops, the bullshit stops"
(9.130/250,4kmh)
http://jarkonblogi.wordpress.com/