Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Terve

    Tästä on kai ollut juttua aiemminkin, mutta eipä löytynyt haulla...

    Thunderace alkaa olla siinä vaiheessa että takaiskari kaipaisi huoltoa, mutta kenelle sen lähettäisi? Näitä ei kai kaikki iskarinkorjaajat viitsi aukoa, mutta kuuleman mukaan joku näitäkin laittaa...

    Vaihtoehtona olisi tietysti vaihto vaikkapa Wilbersiin, mutta kun nyt olis muutakin rahanmenoa tiedossa...

    Olisiko tietoa?

    t
    Petri
  2. #2
    Fixtreme Tamperereella.
    Myös Petteri Gustafsson Karkkilassa varmaan hoitaa homman.
    ...
  3. #3
    Mahtaako tuo olla purettavaa (huollettavaa) mallia...??
    Siis ilman rälläkkää.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  4. #4
    Tuo purettavuus siinä kai se ongelma onkin. Joidenkin huoltajien mielestä ei ole purettava, toisten mielestä on. Kummallinen kuvio sinänsä, mutta sellaista se on...

    petri
  5. #5
    joissain yamahoissa suosittelivat ostamaan uuden alkuperäisen iskarin. niiden hinnat oli suht kohtuullisia. kysyntää kun niille ei ole.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  6. #6
    No joo, mitä olen noita telamattovehkeiden iskareita huoltanu, niin ne joko on avattavaa mallia tai sitten ei.
    Jos ei, niin ei niille sitten mitään huoltoa voi suorittaa.

    Näkyvät nämä mopojen pumput yleisesti olevan kertakäyttöisiä, niinkuin tuossa omassa Hornetissa.
    Hintaa tingitty alas...
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  7. #7
    En tiedä mitä erikoista Thunde Racen iskareissa on, mutta joku iskariguru niitä ei suostunut korjaamaan(ei kuulemma menestyksekkäästi onnistu tjms), jossain toisaalla suostuivat, mutta sylki mehut ulos n.viikon sisään.

    (ei tapahtunut itselleni tämä, katsoin kiroilua vierestä )
  8.  
  9. #8
    Jos likellä Oulua asuisit niin sanoisin että kiikuta Portaankorvalle (http://www.motorserviceportaankorva.fi/) se. Oman 70+ tkm ajetun Busan takaiskarin käytin siellä huollossa.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport