Tässä mielenkiintoinen juttu kuinka akku on siirretty penkin alle Click. Kaveri otti lunastuspyörän, josta oikea kylki oli jo sökönä ja siirsi akun penkin alle. Ja tämä sen takia, että saadaan akun paino keskelle ja alemmas. Ja kuulemma huomaa mutkateillä, kun käännökset alkaa olla symmetrisiä. Itse en kyllä ole huomannut mitään eroa oikealle ja vasemmalle kääntyessä, mutta nuo perusteet kuullostaa kyllä järkeenkäyviltä: suht painava esine melko kaukana keskilinjasta ja ylhäällä.
Jos akku on suunnittelussa sijoitettu oikealle ylös, niin oletan, että pyörä ei ole muutoinkaan täysin symmetrinen laitteiden painopisteiden suhteen - vai onko kaikki laitteet keskilinjalla ?
Kopukka
Apu tulee ylhäältä, mutta onko siitä enää apua ...
Voihan sinne vasemmalle tavaraboksiin laittaa vaikka lyijyhippuja, jos pyörä akun takia johonkin kampeaa....
Ei liene akun siirrolla sen enempää merkitystä kokonaisuuteen kuin mökäputkilla liikenneturvallisuuteen?
Mutta jotkut tykkää värkätä ja keksiä perusteluja käytetylle ajalle!
Senkin ajan voisi käyttää![]()
no voi mahoton!! ei voi olla totta. älä usko ihan kaikkea. tuskin fjr mikään ratapyörä on.,
-------------iso ähvä--------------------