Jeba! Vielä vakio... mutta suunnitteilla on ensi kesänä vaihtaa LOUISin sporttiplexi kehiin. Mulla se vakiopleksi naarmuuntui ensimmäisenä kesänä aikasta helposti, mutta jos ns. tuuliominaisuuksia pitää kommentoida, niin mulla pelaa S1:sen kanssa OK. Täähän on aikasta paljon yksilöllinen juttu, ku plexin toiomivuuteen vaikuttaa kuskin pituus ja käytössä oleva kypärä jne.
MRA:n tuplakupla pelaa hyvin. Mulla pituutta 188cm.
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Onko vihjeitä mitä kautta noita pleksejä kannattaa kysellä? Itse olen yrittänyt etsiskellä otona mutta toistaiseksi täysin tuloksetta....
Mielellään joku tummempi, tarvittaessa jopa täysin musta, *versio kuin tuo perusmalli.
Ajokausi lähestyy (toivottavasti kovaa vauhtia) joten täytyy yrittää saada pyörää pikkaasen erinäköiseksi ennen kuin pääsee ulos.
Stormilta löytyy ainakin MRA:n pleksit.
Hayabusa K8
alias buslake
MRA:n Vario matkapleksi , toimii hyvin, erityisesti reissussa.>klik<
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. (Luutnantti Koskela)
Myö ei olla tultu tänne kuolemaan, vaan tappamaan ( A. Rokka)
Vanha ZZR 1200 pleksikeskustelu löytyy täältä. Mua kiinnostais ZZR 600 pleksikokemukset, pitänee aloittaa niistä oma keskustelu.
"What we sell is the ability for a 43-year-old accountant to dress in black leather, ride through
small towns and have people be afraid of him." — Harley-Davidson executive
Toi on kyllä 1100 zetorin pleksikeskustelu.(Sakusammakko @ Maalis. 23 2006,21:03) kirjoitti
Hayabusa K8
alias buslake