Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
    (poistettu tili)
    Erosimme Kilo-Fasun kanssa ystävinä ja haikeina, mun vaan rupes tekee Bläkkäriä mieli.

Osasyynä varmaan se, että ajoni on varmaan eniten reissuja ainakin lähivuosina, kaupunkipörräily ei kiinnosta, radoille on pitkä matka, työmatkaa on vain 4 km, ja Uudenmaan mutkapätkät on pörrätty moneen kertaan.

Ja uutta Bläkkäriä saa nyt hyvään hintaan.

Fasuhan on alkio, josta voi rakentaa mieleisensä mopotin. Mitäs Bläkkäriin pitää laittaa?
    ei paha valinta terve tuloa kerhoon
    ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mitäs Bläkkäriin pitää laittaa
    Wingrack ja kolme laukkua. Ei ole kovin kaunis mutta toimii. En omista tankkilaukkua enkä ole koskaan yksin ajaessa täyttänyt takalaukun ja itseni väliin jäävää tyhjää väliä esim repulla, tämän aukon pitäisi saada aikaa vobblausta. Ei aiheuta vielä n. 220-matkanopeuksillakaan. Niin ja takalaukkuna mulla on givi maxia 52-litrainen. Mahtuu kaksi kypärää ja siinä on rouvalle pehmustettu selkänoja. Selkänojan ominaisuuksista sen verran että kerran päivän päätteeksi rouva torkuilta herätessään kysyi että koska ollaan Hollannissa, sanoin että tultiin juuri Belgiaan.
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Lainaa (R2-D2 @ Maalis. 09 2006,12:27) kirjoitti
    Erosimme Kilo-Fasun kanssa ystävinä ja haikeina, mun vaan rupes tekee Bläkkäriä mieli.

Osasyynä varmaan se, että ajoni on varmaan eniten reissuja ainakin lähivuosina, kaupunkipörräily ei kiinnosta, radoille on pitkä matka, työmatkaa on vain 4 km, ja Uudenmaan mutkapätkät on pörrätty moneen kertaan.

Fasuhan on alkio, josta voi rakentaa mieleisensä mopotin. Mitäs Bläkkäriin pitää laittaa?
    Bläckäriin laitetaan.
    MRA plexi
    Tehoputki
    Commanderi
    Laukut?
    Uudet putsarit
    Tankslapper ?
    Uudet vilkut.

Noista alkuun.
    Minkä värisen otit ?
    Niin ja onnea.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Onnittelut uuden pyörän johdosta
    Loistavan pyörän ostit.
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    Hyvä maku sulla pyörän suhteen * Onnittelut *
    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
    hyvä valinta onnea ja paljon
    1100 ajelen ja 1000 muistelen
    Lainaa (terä1krr @ Maalis. 09 2006,14:40) kirjoitti

Bläckäriin laitetaan.
    MRA plexi
    Tehoputki
    Commanderi
    Laukut?
    Uudet putsarit
    Tankslapper ?
    Uudet vilkut.
    öhlinssiä eteen...noitten lisäksi..
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
    Lainaa (mazak @ Maalis. 10 2006,08:22) kirjoitti
    Ja itse suosittelen vielä taaksekin. Tulee _aika_ paljon parempi. Alkuperäinen ei Öhlinsiin verrattuna jaksa oikein kantaa ja vaimentaa, varsinkaan kaksi päällä + laukkusarja. Suosittelen, itsellä ollut Öhlari takana jo 40 tonnia ja jos vaihtaisin uuteen XX:ään, niin sama pamppu ilmestyisi siihenkin. Ero on oikeasti huomattava.
    (poistettu tili)
    Lainaa (mazak @ Maalis. 10 2006,08:22) kirjoitti
    Lainaa (terä1krr @ Maalis. 09 2006,14:40) kirjoitti

Bläckäriin laitetaan.
    MRA plexi
    Tehoputki
    Commanderi
    Laukut?
    Uudet putsarit
    Tankslapper ?
    Uudet vilkut.
    No kalliiksi tuli sitte tämäkin mopo.

Eikö sillä voisi vaan ajaa? Fasun rakentamisessa meni yksi talvi, ja varusteethan on melkein hukkaan heitettyä rahaa vaidossa. Jotain ropoja saa kun erikseen myy.

No laukut tulee jo per heti. Muut hilut jää ensi talveen.
    Ei ne vakio iskaritkaan mitkään huonot ole, ainakaan jos verrataan moneen muuhun vakio kuntoiseen pyörään, tietysti eihän säätömahdollisuuksista mitään haittaakaan ole, tosin voihan vakio takaiskarista säätää jousen esijännitystä ja paluuvaimennusta, mutta eipä noita ole paljon tullut ruuvailtua
    bird
    Lainaa (R2-D2 @ Maalis. 10 2006,11:58) kirjoitti
    Eikö sillä voisi vaan ajaa? Fasun rakentamisessa meni yksi talvi, ja varusteethan on melkein hukkaan heitettyä rahaa vaidossa. Jotain ropoja saa kun erikseen myy.

No höh, ensin kysyt, mitä kannattaisi laittaa ja sitten jo ihmetteletkin, että eikö sillä voi vaan ajaa...

Totta kai sillä voi vain ajaa ja ihan hieno ajopeli se onkin. Ihan "on the rocks". Mutta kikottimilla siitä saa tehtyä vielä paremman/hauskemman/mukavamman. No, jos rehellisiä ollaan, niin oikeasti iloa omassani on vain MRA:n tuplakuplasta ja Öhlinsin tuotteista. Yoshimuran raceputkisto ja Commander vetoaa ainoastaa pikkupoikaan sisälläni.

Niin ja onhan hugger ja Scottoilerkin ihan "järkeviä" ostoksia. Ainakin itse olen tyytyväinen, pysyy Öhlarikin puhtaampana...

Mutta oikeesti pyörä ei _tarvitse_ mitää härpäkkeitä, hieno pyörä. Jo 60 tuhannen kilsan edestä kokemusta, eikä vielä ole tarvetta vaihtaa.
    (poistettu tili)
    Lainaa (Turdus merula @ Maalis. 10 2006,16:19) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Maalis. 10 2006,11:58) kirjoitti
    Eikö sillä voisi vaan ajaa? Fasun rakentamisessa meni yksi talvi, ja varusteethan on melkein hukkaan heitettyä rahaa vaihdossa. Jotain ropoja saa kun erikseen myy.

No höh, ensin kysyt, mitä kannattaisi laittaa ja sitten jo ihmetteletkin, että eikö sillä voi vaan ajaa...
    Juu, toivoin että vastaus olis ollut ettei mitään kannata laittaa, ed. pyörään upposi monta tonnia. Pysyspä nyt vaan erossa, putketkin taitaa maksaa yli tonnin+ PC päälle.
    Lainaa (R2-D2 @ Maalis. 10 2006,17:44) kirjoitti
    Juu, toivoin että vastaus olis ollut ettei mitään kannata laittaa, ed. pyörään upposi monta tonnia. Pysyspä nyt vaan erossa, putketkin taitaa maksaa yli tonnin+ PC päälle.
    Taitaa mennä filosofian puolelle, mikä on kannattavaa ja mikä ei. Kannattaakohan koko mopoilu?

Acran kokoputkisto taitaa olla tonnin paikkeilla ja Yoshi taitaa maksaa hiilikuitupöntöllä 1350 euroa. Miinus tietysti alennukset, mitä saa tingattua. Niitä ei ainakaan tarvitse, mutta onhan se kiva pitää möykkää. Tehon puolesta en minä ainakaan tarvitse niitä muutamia pirun kalliita heppoja mitä hormisto ja Commanderi omaani toi. Kulkee ihan mukavasti täysin vakionakin, ainakin ruiskuversio.

Jos hakee oikeasti elämää helpottavia, edullisia(?) ja kannattavia(?) juttuja, niin ketjurasvari, tuplakupla ja kahvalämppärit ovat niitä. Iskarit ja putkistot ovat sitten sitä kermaa kakun päälle osastoa.

Eli älä ota paineita, jos tällä hetkellä ei tee mieli ostaa turhaa roinaa pyörääsi. Se on oikeasti hieno ja ajettava pyörä ihan sellaisenaankin, kuten luultavasti tulet huomaamaan. Ainoa kauneusvirhe on jakopään kiristäjä, jota saa vaihtaa kolmenkympin välein. No, 60 euroa joka toinen vuosi ei sanottavammin kokonaiskuluja nosta ja vaihdossa menee vartti, katteenpoistoineen kaikkineen.

Omallani olen ajanut Jäämereltä Välimerelle vuosien varrella, aina vähän eri kikottimilla varustettuna ja ikinä ei ole hommaan vaikuttanut tarvikekilkkeet tai niiden puuttuminen. Välimerellekään en lähtisi Yoshin raceputkistollani, sen verran kovaa meteliä pitää maantienopeuksilla, että omat ja varsinkin kyytiläisen korvat ovat vaarassa, kun ei tulppiakaan jaksa tuntikausia korvissa pitää. Nordkappissa kävin _täysin_ vakiolla Blackbirdillä ja kotiin tultiin.

Kyllä sillä oikeasti voi vain ajaakin.
    Onnittelut pyörän valinnasta. Tein itsekin tänään kaupat XX:stä!

Nyt otetaan sille

"Oheistarvikkeita" pyörässä on jo ennestään Yoshimura-putkiston verran.

Jokos pääkaupunkiseudulla on oma XX kerho...?
    H-D Low Rider S -20
    Suzuki SV1000S -03
    Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
    Ei taida ihan xx-kerhoa olla, mutta ihan hyvin liikkeelle lähtenyt valtakunnallinen Honda-kerho on. Kato www.hondariders.fi, itse liityin siihen kans. On ratapäivää ja muuta meininkiä. Varmaan kerhosta melko monta xx:ää löytyy, ja voihan siihen aina perustaa sille alajaoston, jos jäsenet niin päättää.
    Ihmettelempä vaan että miksihän ihmiset pilaa pyörän hyvän näköisen ulkoasun laittamalla s******n rumat laukut taakse? No makunsa kullakin. Ite laitoin plexin, täyden yoshimuran, pc3, suotimen, mittariston paneelit, speedohelderin ja vilkun lasit. Mun mielestä ne riittää niin kauan ku oon säästäny öölinsseihin tarpeeksi *

Nii ja onnea muuten hyvästä pyörävalinnasta *
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
    Lainaa (JKN @ Maalis. 11 2006,18:01) kirjoitti
    Ihmettelempä vaan että miksihän ihmiset pilaa pyörän hyvän näköisen ulkoasun laittamalla s******n rumat laukut taakse? No makunsa kullakin. Ite laitoin plexin, täyden yoshimuran, pc3, suotimen, mittariston paneelit, speedohelderin ja vilkun lasit. Mun mielestä ne riittää niin kauan ku oon säästäny öölinsseihin tarpeeksi *

Mistäs toi mut quoten alku toho sun viestiin ilmesty ?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Onnettelut hyvästä valinnasta. Hyvä all-around pyörä. Ajoin itse 67.000 km, mutta vaihdoin kuukausi takaperin Pan Europeaniin. Vanhemmiten alkanut tykätä pystymmästä ajoasennosta ja sähköplexistä. Minulla on tallissa Blackbirdin Slip-on Yoshimurat R3 jos kiinnostaa. Pyyntö on 430e.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Ihmettelempä vaan että miksihän ihmiset pilaa pyörän hyvän näköisen ulkoasun laittamalla s******n rumat laukut taakse? No makunsa kullakin. Ite laitoin plexin, täyden yoshimuran, pc3, suotimen, mittariston paneelit, speedohelderin ja vilkun lasit. Mun mielestä ne riittää niin kauan ku oon säästäny öölinsseihin tarpeeksi

Nii ja onnea muuten hyvästä pyörävalinnasta
    Onko sinulle todellakin epäselvää mihin laukkuja käytetään, niin ja sen puoleen että mihin moottoripyörää käytetään?
    Do you have premonitions of déjà vu?
    (poistettu tili)
    Lainaa (motometu @ Maalis. 13 2006,01:18) kirjoitti

Onko sinulle todellakin epäselvää mihin laukkuja käytetään, niin ja sen puoleen että mihin moottoripyörää käytetään?
    Musta laukut ei pilaa matkapyörää, jollainen Bläkkäri kai on. Eri juttu jos Bladeen laittas kovat laukut, ja lähtis radalle.

Jos haluun tehokkaan kyykyn, ostan sellaisen.
  22.  
    (poistettu tili)
    Lainaa (hondamania @ Maalis. 13 2006,00:22) kirjoitti
    Onnettelut hyvästä valinnasta. Hyvä all-around pyörä. Ajoin itse 67.000 km, mutta vaihdoin kuukausi takaperin Pan Europeaniin. Vanhemmiten alkanut tykätä pystymmästä ajoasennosta ja sähköplexistä. Minulla on tallissa Blackbirdin Slip-on Yoshimurat R3 jos kiinnostaa. Pyyntö on 430e.
    Tätä mä pelkäsin: sliparit kiinnostaa. Mutta en mä vielä ole edes saanut pyörää kotiin, joten taidan ajella ensin vakiona.