Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
    hommasin tollasin yoshin r&d kannun (ovaali rst) ja pientä infoa kaipailisin. malli on ns. joka pyörään sopiva ja ilmeisesti aika race malli? löytyykö joltakin samanlainen? millanen mökä lähtee? vai onko kyseessä siis yoshin kannu ollenkaan..

pieni epäily alkaa iskemään että tämä on jonkun toisen tekemä malli ja tarra vaan kiskastu päälle ja myyntiin.
    edit
    ja näinhän se menikin.

Mulla on ainakin metalliset lätkät pöntön kyljessä jotka on niitattu siihen. Eli noin.
    ©
    jeps eli tossahan oli vaan tarra ja puuttuu malli merkintä. samoiten päätyjen "pannat" ei ole niin tiheästi kiinni..
    myykö joku liike noita kopioita jos se sellainen on.
    ps varo halpoja kopioita.
    b-king -08
    Vitunko väliä onko se kopio vai ei. Sehän on pakoputken päktä.

Lainaa (gikseri @ Maalis. 09 2006,12:24) kirjoitti
    Vitunko väliä onko se kopio vai ei. Sehän on pakoputken päktä.
    Kyllähän se vituttaa jos maksaa "oikean" yoshin hinnan!
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    no nyt ei vituta niin paljoa kun luulin saavani aidon feikin hinnalla.. nooh pistin sen myyntiin koska aidon olisin voinut pyörääni laittaa ja juuri kiiltävän mutta tuota en viitsi. pyörässähän on jo leovince kiinni alumiinisena. paremman näkönen toi tosin olisi mutta se nyt ei ole pääasia mulle..

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=28499616

jos jotain kiinnostaa aito feikki yoshi! tai paremmin ton sais myytyä nimettömänä koska vaikuttaa muuten ok pöntöltä..
    Lainaa (santtu-cbr @ Maalis. 09 2006,12:44) kirjoitti
    no nyt ei vituta niin paljoa kun luulin saavani aidon feikin hinnalla..
    Hehe, johtuneeko kevään tulosta!
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    siitäpä se varmaankin.. jos näitä liikaa ressaa (niinkuin on tapana) niin...
    ...pistin sen myyntiin koska aidon olisin voinut pyörääni laittaa ja juuri kiiltävän mutta tuota en viitsi. pyörässähän on jo leovince kiinni alumiinisena. paremman näkönen toi tosin olisi mutta se nyt ei ole pääasia mulle..
    Käsittämättömin lausunto mitä tällä fooumilla olen lukenut.
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
    taitaa näitä feikkejä olla enemmänkin liikkeellä. kiva olis tietää mistä tuon ostit ja mitä maksoit. en tuu ainakaan siellä liikkeessä sitten vierailemaan ikinä

ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
    Pirun hyvältähän tuo ainakin kuvien perusteella näyttää, ja hintakin ~puolet uudesta RST-Yoshista. Onkohan siinä mitään villoja tms. sisällä ja miltä kuulostaa? Onko kellään kokemuksia?

Näyttäsi vähän Kiinan poikien tekeleiltä...kiinnostaa tosiaan tietää että mistä noita saa, ei sillä että olisin hankkimassa koska vasta tuli ostettua uusi (aito) Yoshin slipari.
    Lainaa (khassi @ Maalis. 09 2006,17:13) kirjoitti
    ...pistin sen myyntiin koska aidon olisin voinut pyörääni laittaa ja juuri kiiltävän mutta tuota en viitsi. pyörässähän on jo leovince kiinni alumiinisena. paremman näkönen toi tosin olisi mutta se nyt ei ole pääasia mulle..
    Käsittämättömin lausunto mitä tällä fooumilla olen lukenut.
    ?? meinaatko epäselkeetä viestiäni vai ajattelu tapaani? pyörä kun kiiltää kohta joka paikasta niin mikä olisi sopinut siihen paremmin kuin kiiltävä yoshi? tuon leovincen ostin aikaisemmin ja on matta alumiini. nooh anyway..
    tässähän rupee kohta taas vituttamaan. juuri tolta kaverilta ostin ton. empä jaksa meidän välisiä asioita jauhaa täällä kylläkään.. esim ilmohan on hiukan harhaan johtava? pönttö on kyllä ihan hyvän laatuinen ei siinä mitään.
    Lainaa (paradox @ Maalis. 09 2006,17:25) kirjoitti
    taitaa näitä feikkejä olla enemmänkin liikkeellä. kiva olis tietää mistä tuon ostit ja mitä maksoit. en tuu ainakaan siellä liikkeessä sitten vierailemaan ikinä
    Allekirjoituksessasi sekä oma pyöräni osiossa oleva linkki ei toimi.
    Ahdettu 1216
    Lainaa (santtu-cbr @ Maalis. 09 2006,17:54) kirjoitti
    ?? meinaatko epäselkeetä viestiäni vai ajattelu tapaani? pyörä kun kiiltää kohta joka paikasta niin mikä olisi sopinut siihen paremmin kuin kiiltävä yoshi? tuon leovincen ostin aikaisemmin ja on matta alumiini. nooh anyway.. *
    Niin sitä en tajua että jos putki on muuten hyvän näköinen, sopiva ja toimiva, niin onko sen niin väliä onko se aito Yoshi vai ei. Suurin osa kanssa mopoilijoista ei sitä erota alkuperäisestä.
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
    Lainaa (khassi @ Maalis. 09 2006,18:35) kirjoitti
    ?? meinaatko epäselkeetä viestiäni vai ajattelu tapaani? pyörä kun kiiltää kohta joka paikasta niin mikä olisi sopinut siihen paremmin kuin kiiltävä yoshi? tuon leovincen ostin aikaisemmin ja on matta alumiini. nooh anyway.. *
    Niin sitä en tajua että jos putki on muuten hyvän näköinen, sopiva ja toimiva, niin onko sen niin väliä onko se aito Yoshi vai ei. Suurin osa kanssa mopoilijoista ei sitä erota alkuperäisestä.
    Minulla oli Ranta-Rolex monta vuotta. Näytti hyvältä ja kävi helvetin tarkasti aikaa. Loppu tuli viimein tapaturmaisesti. Hyvä kello se silti oli.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Lainaa (B12 @ Maalis. 09 2006,19:24) kirjoitti
    Lainaa (khassi @ Maalis. 09 2006,18:35) kirjoitti
    Minulla oli Ranta-Rolex monta vuotta. Näytti hyvältä ja kävi helvetin tarkasti aikaa. Loppu tuli viimein tapaturmaisesti. Hyvä kello se silti oli.
    Jos haluaa aidon, niin mikäs vika siinä on? Kyllä minä ymmärrän sen erittäin hyvin, jos haluaa aidon, vaikka feikki olisi melkein identtinen. Turhaa siitä meidän köyhien on itkeä
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Osta yoshimuran trs vaimenin, kun niistä ei ole kopioita ja ei ne ole juuri rs-3 mallia kalliimpia. Tuollainen feikin myyminen orkkiksena on aika törkeää kusetusta.
    Ahdettu 1216
    totesin että leovince saa pysyä nyt kiinni ja lopetan säätämisen.. jos viellä kauden alussa mieli tekee vaihtaa niin yoshin trs tilalle. harmi että ihan kiiltävää ei leolta löytynyt. tuo feikki menee toivottavasti kaupaksi pian (vääntö kesken) niin saan rahat takaisin. en siis olisi harkinnut ostavani tuota jos olisin tiennyt sen olevan kopio. eihän se varmaan huono ole mutta... olkoon tämä varoittava esimerkki että tutkikaa tavara kunnolla ennen kaupan tekoa. ostamisen jälkeen rupesin vasta selvittämään ko. kapistuksen mallia ja mikäs tulos oli.. nooh kun se on myyty niin ostan uudet popot shopista että ei niitä rahoja kauan taskussa näy!
    No siis jos tuo on myyty sinulle aitona ja et saa rahojasi takaisin, niin tottakai meet nyt tekemään rikosilmoituksen.. Poliisi suhtautuu kuitenkin tuoteväärennöksiin vakavasti.
    Päivän tärkein ateria on se, joka ensimmäisenä pysyy sisällä
    kaveri laitto just mailia että ottaa sen takas kun ei mielyttänyt. nooh toinen heppu ostaa sen huomenna/ens viikolla pois niin nou hätä.

edit: en laittanut vahinkoa siis kiertoon.

Liittyi Oct 2005
    Täällä etelässähän mää
    Lainaa (santtu-cbr @ Maalis. 09 2006,21:15) kirjoitti
    totesin että leovince saa pysyä nyt kiinni ja lopetan säätämisen..
    Olis pitänyt loppua tohon toi viestis!!!
    Miksi vaihtaa kun paraas on jo kiinni?
    Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä!!!
  27.  
    Kiillota se leovince niin sillä siitä pääsee jos kiiltävän haluut.
    1290 Super Duke R