Laitoin Delvacin täyssynteettiset 5W40 koneeseen ja
tuli mieleen onko muut laittanu samaa lajia.
Lueskelin foorumeilta kyllä Delvac MX, onkohan
moniasteöljyä käytetyn kyllä.
Osaako joku sanoo läytyykö tosta märkäkytkinluokitus.
kallista oli kun hunaja, mutta kun jäi golfin öljynvaihdon
jälkeen 3,5l yli, ajattelin kokeilla.
edit. Mopedi on pikkuzetori
edit2. onhan tätä aihetta jauhettu, mutten löytänny
just tosta täyssynteettisestä juttua
Hätähousu(waldoff @ Kesä. 12 2007,17:40) kirjoitti
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Persus, taidan liruuttaa ne delvat pois ja vaihtaa
motulit tms tilalle. Hemmetti jos kilahtaa ton takia
Mulla B12 samat öljyt kun sulla nyt, ja ei varmasti kilahda ainakaan öljyn takia. Normaalisti ajelen bandiitilla Delvac MX:llä mutta viime vaihdon helkellä ei ollut saatavilla ja ajattelin kokeilla synteettistä vaihtoehtoo. Samalla tavalla on pelannu kuin mx:kin.
Kilvettömässä ratagikserissä on delvac mx:t myös ja hyvin on pelittäny.
Vaihdan ne kahden ajokerran välein.
Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
Lepo!(waldoff @ Kesä. 12 2007,21:15) kirjoitti
Ei kilahda, itse olen ajellut pari kesää delvaceilla ja hyvin toimii![]()
zx-6r -02
Mikäs näitä kommentteja näin on karsinut?Delvacin hyvyyskeskusteluhan on ollut orgin kantava voima ja palvelimentäyttäjä. Mitäs nyt sitten tilalle..?
![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Tässä kai puhutaan Delvac 1 litkusta joka on siis täyssynteettistä. Sillä kuulemma rekkamiehet jenkeissä ajaa 100.000 öljynvaihtovälein
On juu "hieman" kalliimpaa eli 190e / 20L pytty K-raudassa.
Tätä ei oikein pääse perustelemaan edullisella hinnalla eli siitä syystä varmaan keskustelu hiljaista.
Käytän sitä itse autossa, mutta pyörässä käytän edelleen mineraalipohjaista Delvac Super 1400 15e-40 öljyä. Ja tämä siis on hieman halvempaa eli 45e/20L.
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Hyvin pelaa delvac mx. 10tkm kokemus, pyöränä 2002 zx6r kawa.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
No onko siinä bensaluokitus, joka on sama/ylittää pyöräsi vaatiman luokan..?
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
On. Haynesin manuaalin mukaan 2002 zx-6r kawasakiin vaaditaan API SE, SF tai SG. Mx:stä löytyy luokat SL ja SJ jotka ovat uudempia ja täyttävät ja ylittävät vanhemmat luokat.(säätäjä @ Kesä. 16 2007,23:31) kirjoitti
Kokemusta löytyy myös 10tkm verran -95 zx-9r kawasta jolla ajelin loppuvaiheessa delvacit koneessa. Vaihteisto tuntui pelaavan delvacilla paremmin kuin mm. castrolin gps:llä.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen