Storören?
Kawasaki VN1500 Classic
"Ken vitsaa säästää saa kaatumataudin"
"Vitsit vähissä, ihan naurattaa"
JESH, mukana!(Väinö Salakka @ Huhti. 24 2007,11:12) kirjoitti
- PER ASPERA AD ASTRA -
Vehoniemeen kaffeelle perjantai iltana(VN keula @ Huhti. 24 2007,08:59) kirjoitti
![]()
Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani.
kyllähän se käy!!! klo 18?(HannuTee @ Huhti. 24 2007,22:30) kirjoitti
Jos sopii niin 18.30 ois parempi ? Muuten tulee vähän kiire.(VN keula @ Huhti. 26 2007,09:51) kirjoitti
oon sielä klo18.30(HannuTee @ Huhti. 26 2007,16:54) kirjoitti
mistä sut tunnistaa? Kun sielä voi olla paljon porukkaa kun tää prätkä kahvilakin aukee..
Mulla on 2m aks.välillä oleva luumun pun. VN (ei oo varmaan hirveesti..?)
Taitaa olla enempi vihree mun pyörä. En ole missään tärmännyt toiseen. Hopeiset tankinkyljet. Kyllä noilla varmaan löytyy . Ok 18.30(VN keula @ Huhti. 26 2007,17:41) kirjoitti
Ei sano tuo Storören mitään suunnastaan?? Helppiä!(Väinö800 @ Huhti. 24 2007,16:15) kirjoitti
Jorkki
Edelliseltä sivulta ois Jorkki löytyny sama tieto mut tässäpä osoitetta: Storörintie 17, Sipoo(jorkki @ Huhti. 28 2007,11:08) kirjoitti
kts www.020202.fi -> reitit
Sorry, enpä arvannut tutkia niin kaukaa. Sipoo kuulostaa ja tuntuu hyvältä, en ehtinyt viime vuonna kertaakaan mukaan.(Flamen @ Huhti. 28 2007,20:20) kirjoitti
Nyt olis tarkoitus terästäytyä. Eli mukana ollaan.
Jorkki
Vieläkö Kawa VN Kokoontumisia on vai paleltuiko kaikki keväisellä tapaamisella? Huomenna olisi tiistai ja Storören voisi löytyä, jos olisi muitakin tulossa?
Olisi mukava kuulla muita VN:n omistajia, kun itse vasta hankin ekan Väinön.
Olen käynyt uskollisesti tiistaisin Storörenissä kaffella siinä 18:00 kieppeillä, letkat vain on supistuneet yhden väinön cruisailuksi. *Niin jotta mukaan mahtuu enemmänkin porukkaa.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Minä tulen huomenna - voi olla etten ihan klo 18 vielä ehdi, mutta tulen heti kun pääsen. Yritän saada muutaman muunkin Kawa mimmin mukaan.![]()
No niin, hienoa. Eiköhän ukotkin kohta herää keväthorroksestaan tapaamisiin.
Lädetään vaikka samantien SS1000 lenkille, eihän siihen mene kuin 1 kesäinen vuorokausi.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Jos keli ei aivan hirveäksi rupea, olisi täältäkin tuloillaan yksi aloitteleva Väinisti. About 18:30 ehtisin paikalle siniharmaalla isoväinöllä...
Hienoja oli pyörät, ei näköjään nämä Classicit suuressa huudossa kun ainoana saa sellaisella pöristellä
Ja jotta ei liian helpoksi olisi mennyt, hajosi polttoainepumppu onneksi heti kotimatkan alussa. Rupesi vuotamaan liitoksistaan ihan kunnolla. noh, tankki täyteen ja varikolle...30km ja 10l bensaa...bonuksena hieno tuoksu läpi matkan![]()
Voi vitsi mikä tuuri...sullahan oli siis ihan HD-miehen partavesi. Täytyy yrittää osua toistekin paikalle tiistai iltana jos siellä alkaisi taas VN porukkaa käydä.
![]()
Täytyypä koittaa pöristellä itekkin paikalle ens tiistaina (19.6)
Jos satun löytämään paikan![]()
eikä keli oo ihan hirveä...
Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä kertoa, että ei ollut ihan tavallisinta kalustoa paikalla. Niillä motomimmeillä oli tosi upeat pyörät, vaan ei niillä näköjään lenkille voinut lähteä, parkkiin riviin vaan näytille ja sitten kaffelle turisemaan, -koko illaksi. Tiedän, että tästä tulee turpiin niin,että nuppi rutisee mutta täytyy vähän härnätä...(PwrChordAccent @ Kesä. 12 2007,22:48) kirjoitti
No ens kerralla heitetään takuu varmasti joku lenkki porukalla.
Voi persia sentään, toivottavasti ei tuu mitään isompaa remppaa siitä pumpusta, josko vaan kiristämällä menisi.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Noh, äläpäs nyt - et niin kamalan kärsivältä näyttänyt kun mimmi seurassa istuskelit turisemassa ja kaffittelemassa....![]()
Totta turiset, seurahan oli mitä mainiointa ja aika meni oikein rattoisasti, kiitos siitä. Olisihan siitä pois päässyt jos olisi halunnut, vaan kun ei...
Tää onkin ihan eri juttu. Täällä palstalla täytyy vähän paukutella henkseleitä, jotta kotona ei luultas, että käydään pelkästään kahvittelemassa mimmien kanssa ja ajot on mitä on.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Heh, halpojahan nuo pumput tuntuisi olevan, Sumekolla vaivaiset 370€(Väinö800 @ Kesä. 14 2007,17:45) kirjoitti
Ja toimitusaika 2vk...Ei se tyhmä joka pyytää...
Koeteltiin kiristellä pumppua niin paljon kuin ruuvipenkistä lähti, mutta ei saanut tiiviiksi.
Noh, nelinapainen pumppu (Suzuki RF 900:sta) tilattu Rietziltä hintaan 70€, ja väliaikaisesti modifioitu paikalleen Biltemasta autojen yleismallin pumppu hintaan 19€
Muuten jättäisin sen pysyväksi, mutta kun se prrkkl naksuttaa ihan sairaasti, tarttee suorat putket unohtakseen naksutuksen...
sokiripyöräilijä?(wäiski @ Kesä. 18 2007,13:35) kirjoitti
![]()
-Hakki-
jos ajaminen olisi mukavaa tai edes järkevää, eihän se olis enää kivaa.
pyörä sotkeentuu
mut joudun kyllä muutenkin tulemaan hellsinkiin asioille....jos siitä sit jatkas sinne storöreniin...![]()
Olen rullaillut tuota sadekarttaa edestakaisin ja se on siinä ja siinä. Umpiväsynyt ja siihen vielä vesisade päälle, ei liene ihan turvallisin yhdistelmä. Olisitko lähdössä messiin jakamaan kurjuuden?
- PER ASPERA AD ASTRA -
aikas lyhyt on varotusaika mut senverran olen yllytyshullu että saattasin vaik lähtee...![]()
Kyllä meitä classikkejakin on. Itse kävin viime vuonna muutamana iltana kaffella Bembölessä. Tänä ajokautena on vuorotyöt haitannut oleellisesti kaffittelua. Tulen kyllä moikkaamaan heti kun työt antavat periksi. Onnittelut väinön hankinnasta ja pahoittelut pumpun leviämisestä. Sumekon kanssa olen tottunut 2vkon odotusaikoihin. Jossain erikoistarvikkeissa se on mielestäni ymmrrettävää, mutta kun se välllä koskee myös kulutusosia niin ottaahan se pannuun. Niin ja ne hinnat...(PwrChordAccent @ Kesä. 12 2007,22:48) kirjoitti
-happy *people have no stories-